DAJ CYNK

Trochę o finansach P4 - reklama i testy

WitekT

Wydarzenia

P4 do 29. stycznia przedłużyła termin składania ofert przez agencje reklamowe na obsługę swojego budżetu wartego nawet 250 mln zł. Sam start sieci obsłuży agencja MediaCom. 20 mln poszło wcześniej na same testy użytkowników.

P4 do 29. stycznia przedłużyła termin składania ofert przez agencje reklamowe na obsługę swojego budżetu wartego nawet 250 mln zł. Sam start sieci obsłuży agencja MediaCom. 20 mln poszło wcześniej na same testy użytkowników.

Pierwotny termin minął 23. stycznia, ale zmieniono go na prośbę kilku agencji, które nie zdążyły przygotować prezentacji. Prezentacje odbędą się 30. i 31. stycznia, a wybór nastąpi najpóźniej 2. lutego.

Według tygodnika Media & Marketing, całkowity koszt, jaki poniosło P4 na testy swojej sieci (20 tys. użytkowników na terenie Warszawy i Trójmiasta) to około 20 mln zł.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł