Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Trochę danych o satysfakcji klientów TP w styczniu

Trochę danych o satysfakcji klientów TP w styczniu

WitekT 10 Marca 2007 00:00

0 0

O 5,5 p.p. (do 80,7%) w stosunku do grudnia spadło zadowolenie klientów z pracowników przyjmujących zamówienie instalacji w segmencie klientów masowych - wynika z badań Programu Wzrostu Satysfakcji Klientów TP. Największy wzrost (o 6,9 p.p. do 89,5 %) został odnotowany w segmencie klientów biznesowych z obsługi służb technicznych w procesie usuwania usterek.

O 1,8 p.p. w stosunku do grudnia wzrosła satysfakcja z procesu rozpatrywania reklamacji (do 54,8%) w segmencie klientów masowych. Utrzymał się trend spadkowy z obsługi na błekitnej linii tp 9393 - spadek o 1,4 p.p w porównianiu z grudniem (do 71,3%). Znacznie spadły (o 4,6 p.p.) oceny sprawności przyjęcia zamówienia oraz zaangażowania i chęci niesienia pomocy (o 4,6 p.p.) przez pracownika przyjmującego zamówienie w procesie zamawiania i dostarczania usług.




W segmencie klientów biznesowych wzrosła satysfakcja z napraw, zarówno z procesu zgłoszenia i naprawy (o 6,8 p.p. do 70,7%), oraz pracowników przyjmujących zamówienie (o 5,9 p.p do 89,7%). Spadła natomiast satysfakcja z instalacji, procesu zamówienia i dostarczenia usług (o 5,1 p.p do 43,4%) oraz służb technicznych dokonujących instalacji (o 6,3 p. p. do 79,9%). O 2,9 p.p (do 52,8%) wzrosła satysfakcja z rozpatrywania reklamacji.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 18
  • 0

    1. ~matórzysta  2007-03-10 00:25:36  host: bkj79.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i co z tego?

  • 0

    2. ~mirekb  2007-03-10 00:36:07  host: apn-99-86.gprspla.plusgsm.pl

    jak ktos kiedys madrze powiedzial"sa male klamstwa duze klamstwa i statystyki" a co do FRANCE TELEKOM i sukcesow w Polsce to wiemy jaka cene za to placa ktorzy korzystaja z jej uslug..za wysoką;-)a te liczby sa smieszne bo nie znamy sposobow jakimi to licza..zalosne.

  • 0

    3. ~jojo  2007-03-10 00:38:54  host: ekj114.internetdsl.tpnet.pl

    Moja satysfakcja wzrosła diametralnie - jakieś 2 lata temu. Powód? Rezygnacja z usług TP. ;-b

  • 0

    4. ~sebaa  2007-03-10 07:43:25  host: acmj239.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2 - Mi po założeniu linii telefonicznej, po jakiś 2 tygodniach przyjechał jakiś koleś z TP i przeprowadzał ankietę o stopniu zadowolenia etc.

  • 0

    5. ~  2007-03-10 12:33:40  host: inet20908nb-1.eranet.pl

    @1 Ano to, ze pan odpowiedzialny za obsluge i sprzedaz dla klientow indywidualnych awansowal do zarzadu spolki ;-)

  • 0

    6.  2007-03-10 13:09:36

    Z monterami bywa koszmarnie! umówią sie i nie przyjadą. Albo nie umówią się, a przyjadą. No a często to dugo po zamówieniu usługi nie umawiają się nie przyjeżdżają. ;-D

  • 0

    7. ~ptok  2007-03-10 13:09:53  host: chello089079026230.chello.pl

    Czy jest ktoś, kto te statystyki uważa za wiarygodne? Oprócz władców tepsy.

  • 0

    8.  2007-03-10 13:46:27

    Ciekawy news ;);)

  • 0

    9. ~a  2007-03-10 16:01:05  host: bgk109.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witek, a jak bedzie z tym zwiekszeniem predkosci dla NEO 128 i 256????????

  • 0

    10. ~corner  2007-03-10 16:58:35  host: 2.76.classcom.pl

    Prędkość najniższych Neo jest już od jakiegoś czasu zwiększana, wiele klientów ma już zmienioną prędkość. Proces ten ma trwać do połowy kwietnia chyba. Jeśli nie ma możliwości technicznych świadczenia Neo 256, to oczywiście prędkość nie zmieni się.

  • 0

    11. ~Piko  2007-03-10 17:36:24  host: public-gprs44027.centertel.pl

    A mi chcieli wlepić karę za rozwiązanie umowy której nie podpisałem , tylko się zadeklarowałem że może się zdecyduję na założenie telefonu głównie chodziło o neozdradę , była to deklaracja ustna , ale sie rozmyśliłem , chodzi o rezygnację z linii telefonicznej założonej w promocji przed ustawowym terminem 12 miesięcy , na szczęście z łaską ale jednak uznali reklamację .

  • 0

    12.  2007-03-10 17:54:59

    Niestety to jeden z najmarniejszych newsów jakie widziałem na TELEPOLISIE. Przecież takie (i nie tylko takie) statsy TP robi sobie co miesiąc i wahania procentowe są tak niewielkie, że raczej nie ma o czym gadać :| Jeśli TELEPOLIS będzie wyciągał wszelkie "duperele" z podwórek naszych operatorów to zrobi się jeden wielki SPAM...

  • 0

    13.  2007-03-10 18:41:49

    Ja mogę powiedzieć, że jestem BARDZO usatysfakcjonowany z usług i cen oferowanych przez Telekomunikację Francuską upsss soryyy "Polską" ;) A to dlatego, iż nie muszę z jej usług korzystać :D

  • 0

    14. ~małpa@  2007-03-10 21:12:54  host: ckl98.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to bardzo ciekawe, bo osoba odpowiedzialna za ten stan rzeczy ostatnio mocno awansowała.

  • 0

    15. ~  2007-03-11 16:25:26  host: gate.krotoszyn.kaskada.net

    satysfakcji klientów TP - hmm a cos takiego jak satysfakcja drozny ktos ma?

  • 0

    16. ~Alig  2007-03-11 17:00:10  host: dkw38.neoplus.adsl.tpnet.pl

    małpa,"ta osoba odpowiedzialna za ten stan rzeczy co ostatnio mocno awansowała" to w ogóle ewenement w skali TP. :-)

  • 0

    17. ~777  2007-03-12 09:23:46  host: 80.54.122.131

    Przeprowadzono ze mną ankietę telefoniczną ,trzeba było dać odpowiedź w skali od 1 do 5 .Na cztery pytania dałem 0.

  • 0

    18. ~tp  2007-04-26 01:46:04  host: xdsl-1150.zgora.dialog.net.pl

    Wczoraj zrobiono naszym pracownikom TP w Zielonej Górze ośmio godzinne pranie mózgu jak tu zbajerować klienta żeby mu sprzedać usługę. Gośc mi godzinę opowiadał co mu tam KAZANO ...... aż włos się na głowie jeży. Że tego dziadostwa nikt nie zamknie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-21-101.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet