Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości "Triple play" w Vectrze

"Triple play" w Vectrze

WitekT 2 Sierpnia 2005 14:15

0 0

Vectra zakończyła pierwszy etap wdrażania usługi VECTRATEL - telefonii stacjonarnej wykorzystującej technologie cyfrowe.

Dostęp do telefonu, Internetu i telewizji kablowej poprzez jedno gniazdko antenowe i od jednego operatora mają na razie mieszkańcy Olsztyna i Białegostoku. Wkrótce VECTRA planuje zaoferować usługi tripple play w innych miastach, znajdujących się w jej zasięgu.

Siecią, w której rozpoczęto testowanie VECTRATEL była sieć olsztyńska. Mieszkańcy tego miasta już 1. marca mogli skorzystać z nowej oferty. Kolejne wdrożenie miało miejsce półtora miesiąca później - 11. kwietnia - w Białymstoku.

Obecnie wiemy już, że usługa działa sprawnie, nie ma zakłóceń, dzięki czemu wkrótce będziemy mogli przejść do następnego etapu - wdrażania telefonii w innych miastach. Trzy usługi śiadczone przez jednego dostawcę to rozwiązanie już dość powszechne w krajach Unii Europejskiej. W Polsce bariera technologiczna, która powstrzymywała wdrożenie tego typu rozwiązań powoli traci na znaczeniu. Rozszerzenie ofety o telefonię cyforwą było częścią naszego planu strategicznego - wyjaśnia Tomasz Żurański, prezes VECTRA SA.

Zaletą oferty VECTRATEL jest przede wszystkim dwumiesięczy okres testowania usługi, w czasie którego abonenci płacą symboliczną opłatę w wysokości 1,22 zł brutto miesięcznie. Abonentom przysługuje także pakiet darmowych minut, sięgający w niektórych przypadkach nawet trzech godzin. Liczba darmowych minut zależy od wysokości abonamentów płaconych łącznie za wszystkie usługi VECTRY, np. abonament równy 69 zł oznacza 69 darmowych minut. VECTRA przygotowała też atrakcyjny cennik połšczeń międzynarodowych: minuta połączenia z krajami takimi jak USA, Kanada, Niemcy, Francja, Hiszpania, Rosja czy Węgry to tylko 35 gr brutto. Dodatkowo abonent otrzymuje nowoczesny aparat telefoniczny za symboliczną opłatą 1,22 zł z funkcją CLIP (identyfikacja numeru).

Cennik VECTRATEL, połączenia krajowe:




lokalne w godz. 8:00-22:00 - 0,11 zł,
lokalne w godz. 22:00-8:00 - 0,06 zł,
międzymiastowe w godz. 8:00-22:00 - 0,35 zł,
międzymiastowe w godz. 22:00-8:00 - 0,20 zł.

Cena brutto za minutę.

Ponadto w lipcu tego roku VECTRA wprowadziła nową promocję: pakiety dodatkowych minut na rozmowy lokalne i miedzymiastowe. Abonent po wykupieniu pakietu może korzystać z tanich połączeń bez względu na dzień i jego porę aż do wyczerpania limitu minut. W ten sposób przy połączeniach lokalnych uzyskuje rabat w wysokości 27%, a przy połšczeniach międzymiastowych odpowiednio 37% (pakiet 100-minutowy), 42% (pakiet 200-minutowy) i 54% (pakiet 500-minutowy).

Pakiet dodatkowych minut VECTRATEL na rozmowy lokalne:
100 min. - 8 zł brutto,
200 min. - 16 zł brutto,
500 min. - 40 zł brutto.

Pakiet dodatkowych minut VECTRATEL na rozmowy międzymiastowe:
100 min. - 22 zł brutto,
200 min. - 40 zł brutto,
500 min. - 80 zł brutto.

Źródło tekstu: Vectra     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~taraban  2005-08-03 11:11:00  host: 194.146.128.41

    Mam Vectratel. Działa świetnie. Tepsie dziękujemy.

  • 0

    2. ~ehmm  2005-08-03 12:13:00  host: 212.244.115.33

    tylk nigdzie się nie mogłem doczytać ile się płaci abonamentu po tych 2 miesiącach za 1 zł netto.
    Taraban - jak korzystasz z tego, to mógłbyś napisać, ile to kosztuje potem, po okresie promocji??

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-210-99.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.