Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TPSA chce do II-III kw. uporać się z Błękitną Linią

TPSA chce do II-III kw. uporać się z Błękitną Linią

sirmark 10 Marca 2004 11:51

0 0

Telekomunikacja Polska (TPSA), która wciąż jest krytykowana przez swych abonentów za wprowadzony ponad cztery miesiące temu system obsługi klienta - Błękitna Linia, zapowiedziała w środę, że poziom ich satysfakcji powinien przekroczyć 70 procent w drugim-trzecim kwartale.

"Nie neguję, że są przypadki frustracji i że wiele jeszcze pozostaje do zrobienia. Dla nas najważniejszym wskaźnikiem efektywności jest poziom satysfakcji klienta i chodzi o to by przekroczył 70 procent" - powiedział w środę wiceprezes TPSA Bertrand Le Guern.

Nie chciał jednak ujawnić na jaki poziomie jest on obecnie. Według badnia Telecoms Index prowadzonego przez ośrodek badawczy TNS OBOP w czwartym kartale odsetek klientów zadowolonych z usług TPSA wyniósł 61 procent. W przypadku Netii było to 52 procent, a dla Dialogu 73 procent.




Le Guern dodał, że niezadowolenie klientów nie przekłada się na rezygnację z usług największego operatora telefonii stacjonarnej w Polsce. Na koniec grudnia TPSA miała 11,1 miliona linii. Błękitna Linia to bezpłatny numer TPSA, który zastąpił biura obsługi klienta. Wprowadzenie tego rozwiązania miało poprawić wizerunek firmy i sprawić, że stanie się ona bardziej przyjazna dla klientów i efektywna.

Tymczasem abonenci narzekają na nowy system. Sprawą zainteresował się nawet Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), który zarzucił spółce, że nowy system obsługi uniemożliwia klientom skuteczne dochodzenie praw. TPSA podała, że od początku funkcjonowania Błękitnej Linii przyjęła ponad trzy miliony zleceń. Średni czas oczekiwania na połączenie nie przekracza obecnie minuty.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-90-112.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet