Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TP wybrała agencje

TP wybrała agencje

WitekT 26 Września 2005 11:04

0 0

Telekomunikacja Polska ogłosiła oficjalne wyniki prowadzonego od maja przetargu strategiczno-kreatywnego.

Od 1. października wiodącą agencją, odpowiedzialną za strategię komunikacji operatora na rynku masowym, będzie BBDO Warszawa, zaś agencją wspierającą będzie Testardo Red Cell.

Jak mówi Marek Hancke, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TP, BBDO i Testardo najlepiej zaprezentowały się w trakcie przetargu. Najważniejsze było właściwe zrozumienie naszych założeń strategicznych i przełożenie ich na atrakcyjną i efektywną komunikację - wyjaśnia Hancke.




Z obiema agencjami umowy zostaną podpisane na rok, z opcją przedłużenia, a system wynagradzania zakłada współodpowiedzialność agencji za efektywność komunikacji, jak również realizację celów biznesowych bezpośrednio związanych z kampaniami.

Informacji o wartości budżetów przeznaczonych na kreację i produkcję reklam Telekomunikacja Polska nie podaje.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.