Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TP wspiera konkurencję na rynku pocztowym

TP wspiera konkurencję na rynku pocztowym

WitekT 14 Grudnia 2006 12:28

0 0

Od listopada 100 tys. rachunków telefonicznych trafia do rąk klientów Telekomunikacji Polskiej za pośrednictwem prywatnej firmy InPost Usługi Pocztowe. Na współpracę z InPost zdecydował się też Bank BPH. Powody? Konkurencja jest tańsza i dostarcza przesyłki szybciej niż monopolista.

InPost oferuje nam lepszą cenę i krótszy czas dostarczania przesyłek. Nie dziewięć dni jak Poczta Polska, tylko trzy, trzy i pół - tłumaczy Roman Wilkoszewski z TP. Jak zapewnia, na decyzję nie miał wpływu strajk listonoszy, tylko InPost rozpoczął swoją działalność na rynku właśnie w tym czasie.




TP za pośrednictwem nowej firmy przesyła 1% wszystkich swoich rachunków. Od listopada trafiają one do skrzynek w Gdańsku, Gdyni, Lublinie, Katowicach, Wrocławiu i Białymstoku. Są charakterystyczne, bo na odwrocie koperty InPost przykleiła swoją "plombę" z nazwą firmy, adresem internetowym i numerem infolinii.

Źródło tekstu: gazeta.pl     

Dodaj do:
w sumie: 20
  • 0

    1.  2006-12-14 12:31:46

    jasne to jak zaczną jeszcze do Pipidówka dolnego dostarczać w tej "niższej cenie" to będą konkurencja...śmieszne

  • 0

    2.  2006-12-14 12:34:29

    pytanie tylko gdzie jest regulator rynku pocztowego?? PP uśrednia koszty żeby moc świadczyć usługę powszechną zarówno w warszawie jak i w/w pipidówku.

  • 0

    3.  2006-12-14 12:37:47

    pawcio1611: regulatorem rynku pocztowego jest... UKE. ;)

  • 0

    4.  2006-12-14 12:41:16

    to to ja wiem, UKE=URTiP chodzi mi o decyzje, a raczej ich brak.

  • 0

    5. ~maly  2006-12-14 12:42:10  host: 212.160.172.70

    I bardzo dobrze... Sam wysylalem paczke InPostem w porownaniu z poczta polska pani w okienku jest MIŁA....

  • 0

    6.  2006-12-14 12:48:46

    winą takiego działania PP są obecnie rządzący, w Niemczech poczta też jest państwowa ale jest zarządzana przez menedżera nie mającego nic wspólnego z państwem, podpisał kontrakt i zarządza DeutschePost. Nie cieszcie się tak, jak nasza PP upadnie, bo wtedy zachodni kapitał będzie dyktował ceny i będzie rządził również tym rynkiem w Polsce. Trzeba się zastanowić jak od klecić łapy przypadkowych polityków od Poczty i nie zmarnować albo nie sprzedać za grosze majątku wartego miliardy...

  • 0

    7.  2006-12-14 12:56:44

    taaa, moj pierwszy kontakt z inpostem to paczka ktora do mnie szla 11 dni.. To juz PP o wiele szybciej mi przesylki dowozi.

  • 0

    8.  2006-12-14 13:07:01

    Dziwne, skoro my, czyli Poczta mamy monopol do 2009 roku. Czyżby rachunki były wysyłane tymi cięższymi kopertami? Zabierają mi ostatni kawałek chleba ;)

  • 0

    9.  2006-12-14 13:07:53

    pawcio, poczta nie upadnie

  • 0

    10.  2006-12-14 13:57:41

    to co jest dołączane to z tego co widziałem taki papierek ważący właśnie 50gram żeby nie łamać prawa. Poczta Polska jest źle zarządzana. W Krakowie odebranie przesyłki poleconej na poczcie to kwestia odstania około godziny w ogonku (ciekawe że zwykle nie wszystkie okienka są czynne choć chyba logiczne jest to że ludzie po powrocie z pracy sprawdzają skrzynki i idą odebrać listy..).

  • 0

    11. ~r  2006-12-14 14:17:15  host: chello087206151164.chello.pl

    u mnie w wawie też trzeba godzinę odstać żeby dostać paczusię. Masakra. Ja w miedzyczasie załatwiam inne sprawy i nigdy się nie spóźniłem. Bita godzina jak w zegarku :)

  • 0

    12.  2006-12-14 14:19:03

    lukaszg nie znasz pracy Poczty. Każde okienko jest od czegoś innego. Tylko w jednym można odbierać listy awizowane, dlatego tworzą się kolejki

  • 0

    13. ~lukasm  2006-12-14 14:26:28  host: abjt135.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ostatnim hitem na Poczcie Polskiej są kurtki całoroczne za jedyne 1200 pln jak twierdzą pracownicy poczty. To tak a propos dobrego zarządzania przedsiębiorstwem PP.

  • 0

    14. ~;-)  2006-12-14 14:45:16  host: dww106.internetdsl.tpnet.pl

    Pomijając sam fakt konkurencji…., bardzo podoba mi się tytuł:” TP wspiera konkurencję na rynku pocztowym”. Monopolista, który zrobi wszystko żeby zniszczyć konkurencję wspiera konkurencję na rynku pocztowym… hihi

  • 0

    15.  2006-12-14 14:52:40

    Ja też już miałem z nimi "przyjemność". Warszawa - > Poznań 9 dni roboczych paczka ekspresowa. Łaskawie dostarczyli przesyłkę jak ja oraz nadawca złożyliśmy dwie reklamacje! InPostowi już dziękujemy!

  • 0

    16. ~poznaniak  2006-12-14 15:07:33  host: 213-238-101-21.adsl.inetia.pl

    ***pawcio1611: poczta niemiecka jest jedną z najdroższych w UE. Wiele niemieckich firm i instytucji korzysta z usług poczty luksemburskiej (prywatne firmy odbierają przesyłki i zawożą do LUX), nawet przy listach wysyłanych do Niemiec. Znam to z czasów studiów nad Renem i Łabą.

  • 0

    17. ~jasiula  2006-12-21 19:33:57  host: bwg217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i bardzo dobrze co się będą z PP użerać jak mogą korzystać z InPost ja też korzystam i polecam:)

  • 0

    18. ~łukasz  2006-12-28 17:15:13  host: bxd250.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sprawdziłem ten inpost i ok przekonali mnie !!!!

  • 0

    19. ~trąba  2007-01-05 16:44:54  host: bwl95.neoplus.adsl.tpnet.pl

    inpost górą rozluźniamy poczte polską :)

  • 0

    20. ~ula  2007-01-12 17:40:11  host: bvn120.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i dobrze niech wspiera ja też wspieram InPost już minęło troche czasu i wyszło szydło z worka :) niech se poczta swoje usługi wsadzi........

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-210-99.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.