DAJ CYNK

TP ujawnia część strategii na najbliższe 3 lata

WitekT

Wydarzenia

W strategii na lata 2006-2008 Telekomunikacja Polska zakłada zatrzymanie spadku przychodów dzięki wpływom z nowych produktów konwergentnych i dostępu do Internetu przy utrzymaniu obecnej rentowności grupy.

W strategii na lata 2006-2008 Telekomunikacja Polska zakłada zatrzymanie spadku przychodów dzięki wpływom z nowych produktów konwergentnych i dostępu do Internetu przy utrzymaniu obecnej rentowności grupy.

Wyniki czwartego kwartału 2005 okazały się zgodne z założonymi celami. Wykorzystaliśmy ten okres na przygotowanie solidnych podstaw pod naszą przyszłą strategię, opracowując nowatorskie produkty i oferty konwergentne. Wkraczamy w 2006 rok w dobrej kondycji, gotowi realizować nowy cykl strategiczny, który będzie poświęcony rozwojowi i budowaniu wartości. Naszym ostatecznym celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego zintegrowanego operatora telekomunikacyjnego w Europie Środkowo-Wschodniej - powiedział cytowany w komunikacie spółki Alain Carlotti, wiceprezes TP.

Grupa chce także przyspieszyć penetrację rynku usług szerokopasmowych (poprzez inicjatywy takie, jak np. triple play z Livebox czy Business Everywhere). Strategia zakłada łączenie transmisji danych, obrazów i muzyki i oferowanie tego typu dostępu użytkownikom sieci stacjonarnej i komórkowej.

Grupa nie wyklucza również opłacalnej ekspansji zewnętrznej w Europie Środkowo-Wschodniej przy utrzymaniu podejścia zachowawczego.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska, PAP, wł