Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TP poskarżyła się do UKE na nowy regulamin Tele2

TP poskarżyła się do UKE na nowy regulamin Tele2

WitekT 27 Października 2008 21:02

0 0

Telekomunikacja Polska uważa, że 13. października Tele2 zmieniło regulamin usługi telefonicznej, ale nie poinformowało klientów o prawie do odejścia. TP ma wysłać pismo do UKE w tej sprawie - pisze Gazeta Wyborcza.

Zdaniem TP, Tele2 powinno ponieść karę za to, że nie poinformowało swoich klientów o możliwości rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji w związku ze zmianą regulaminu. Najwięcej wątpliwości TP budzi to, że jest to pierwszy regulamin, w którym Tele2 nie występuje już jako samodzielny operator, ale jako spółka z grupy Netii.




Z naszych wstępnych ustaleń wynika jednak, że nie mamy tu do czynienia ze zmianą regulaminu, ale z nowym regulaminem stworzonym tylko dla nowych usług - mówi Anna Streżyńska, prezes UKE.

Interpretacja, że wydanie nowego regulaminu nie oznacza zmiany poprzedniego, prowadziłaby do absurdu, gdyż przepis prawa telekomunikacyjnego nakazujący informować klienta o zmianie regulaminu byłby łatwo "obchodzony" poprzez wydanie po prostu "nowego regulaminu" - mówi z kolei Maciej Rogalski, dyrektor pionu współpracy regulacyjnej Grupy TP.

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza     

Dodaj do:
w sumie: 20
  • 0

    1. ~Piter  2008-10-27 21:11:36  host: p11-06.opera-mini.net

    Skarżypyta!

  • 0

    2. ~ukenamuniu  2008-10-27 21:21:46  host: 86-59-n1.aster.pl

    Ciekawa jest też decyzja UKE z 14 października o przekazywaniu (?) numerów abonenckich (?) ze spółek grupy do Netii i o tym, że TP powinna przepisać łącza WLR tych spółek (np Tele2)do WLR Netii. Chyba znów jakaś praktykantka...

  • 0

    3.  2008-10-27 21:22:08

    No ale przecież Idea swego czasu tak właśnie obchodziła regulaminy... czyż nie?

  • 0

    4.  2008-10-27 21:34:05

    teraz po prostu się promocyjne plany taryfowe wymyśla... wszystko dla dobra klienta ;-)

  • 0

    5. ~ja  2008-10-27 21:56:03  host: dul232.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Netia i Tele 2 tez sie nieraz poskarzyly to dlaczego nie mialoby byc odwrotnie jak widac niesamowity przekret. Widze ze Netia przejmuje przyzwyczajenia Tele2 w kwestii oszukiwania abonentow.

  • 0

    6. ~mrzolwik  2008-10-27 22:27:26  host: 107-pra-23.acn.waw.pl

    Normalna sprawa. Nowy plan taryfowy - nowy regulamin. Chcesz zmienić plan - akceptujesz regulamin. Nie chcesz? nie musisz :)

  • 0

    7. ~Hose  2008-10-27 22:32:51  host: 194.39.141.10

    Jaja jak berety, prawie jak na szczycie naszej władzy. Dokąd zmierza ten świat, a raczej ten kraj.

  • 0

    8. ~  2008-10-28 00:11:53  host: net138.netcontrol.pl

    # 2 a w czym ty widzisz problem? Netia kupiła Tele 2 i numery z Tele 2 będą przeniesione do Netii. # 5 Ciekaw jestem gdzie ty widzisz oszukiwanie klientów w nowym regulaminie stworzonym TYLKO dla nowych usług. Najbardziej bawi mnie stwierdzenie: "Najwięcej wątpliwości TP budzi to, że jest to pierwszy regulamin, w którym Tele2 nie występuje już jako samodzielny operator, ale jako spółka z grupy Netii." Według TP to niewłaściwe że Netia kupiła Tele 2 i jeśli Tele 2 nie jest samodzielnym operatorem to ktoś powinien ponieść za to karę. # 7 zgadzam się jaja jak berety, powiem inaczej dokąd zmierza TP i jej głupota?

  • 0

    9. ~ALek  2008-10-28 07:00:36  host: 212.160.172.70

    No to ostatecznie żyjemy w Państwie prawa czy też nie ?; Konstytucja obowiązuje, czy też nie !? Bo jeżeli tak, to tłumaczenie Prezes UKE jest pokrętne. Jak wszyscy - toi wszyscy: NETIA TEŻ !

  • 0

    10. ~  2008-10-28 07:01:00  host: user-89-108-211-80.mobile.playmobile.pl

    tepsa juz nie pmieta jak ich orznac (pomarancza) zmienilo regulmin??

  • 0

    11. ~m  2008-10-28 07:37:45  host: abdw236.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pytaniem jest czy nowy regulamin dotyczy tylko nowych umów? Jeśli w jakikolwiek sposób zmienia już trwające, nieważne czy dodając tylko nowe usługi, to TP ma rację. Zmiana regulaminu na korzyść klienta, też jest zmianą, bieżące prawo nie rozróżnia korzyć dla którejś ze stron. :)

  • 0

    12. ~  2008-10-28 08:24:05  host: user-89-108-211-80.mobile.playmobile.pl

    gdyby tak tp sie stosowla do obowiazujacego prawa to by bylo wspaniale, jednak ciagle je baaardzo nagina do swoich celow

  • 0

    13.  2008-10-28 08:36:22

    ~m - myślę, ze jednak nie. Ale - jest na to sposób prosty - opatentowany zresztą przez Ideę - starzy klienci podpiszą nowe umowy z nowym operatorem na nowym regulaminie ;-)

  • 0

    14.  2008-10-28 08:38:28

    W przypadku Idei to był przekręt, w Prtzypadku Tele2 nie będzie. Bo przecież jest inna strona umowy (nie sieć jest stroną a operator) I jest to zupełnie inna umowa, więc nowa. Może być na zupełnie innym regulaminie podpisana. Tepsa tu akurat (jeśli tak będzie jak mówię) nie ma racji.

  • 0

    15. ~rock  2008-10-28 10:06:38  host: inet20908ng-0.eranet.pl

    Tepsa jest żałosna. Przecież to normalne, że jak jest nowa oferta to jest też nowy regulamin!

  • 0

    16. ~nimm  2008-10-28 11:23:10  host: 87-205-3-179.ip.netia.com.pl

    no prosze... jak widac sa lepsi i lepsiejsi...

  • 0

    17.  2008-10-28 16:09:35

    ~rock - mylisz się ;-) masz pewnie na myśli regulamin promocji? a to nie o tym jest mowa kolego ;-)

  • 0

    18. ~get  2008-10-28 16:54:41  host: host-81-190-124-62.szczecin.mm.pl

    panie dyrektorze pionu współpracy regulacyjnej Grupy TP - spieprzaj dziadu :D

  • 0

    19. ~ukenamuniu  2008-10-28 20:43:20  host: 86-59-n1.aster.pl

    get: jeżeli wg Ciebie prawnik, profesor jest dziadem, to kim (czym?) Ty jesteś?

  • 0

    20. ~get  2008-10-29 15:28:04  host: host-81-190-124-62.szczecin.mm.pl

    ukenamuniu - jak to kim ? mistrzuniem :DDD

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.