Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TP odwołała się od decyzji URTiP

TP odwołała się od decyzji URTiP

WitekT 18 Lipca 2005 12:09

0 0

Telekomunikacja Polska odwołała się od decyzji URTiP, który nie zgodził się na wprowadzenie przez spółkę planu taryfowego zawsze za darmo.

Urząd odrzucił ofertę ryczałtową pod koniec czerwca. Propozycja spółki zakładała, że po opłaceniu abonamentu miały być oferowane bezpłatne rozmowy lokalne i międzymiastowe w ramach sieci operatora. Koszt abonamentu to 115 zł. URTiP zarzucił TP m.in., że chciała oferować nowy plan poniżej kosztów, a przez to negatywnie wpłynie na możliwość konkurowania z jej ofertą przez operatorów alternatywnych.




Szef biura prasowego TP Piotr Kostrzewski. dodał, że z przedstawionej przez URTiP analizy kosztowej wynika, że minimalna opłata miesięczna za nielimitowany plan taryfowy operatora alternatywnego, zapewniająca pokrycie jego kosztów, wyniesie ok. 88 złotych, a więc jest na poziomie konkurencyjnym wobec oferty TP.

Przeciwko planowi taryfowemu TP protestowała w czerwcu część stacjonarnych operatorów alternatywnych. Domagali się oni także, by URTiP wprowadził hurtowy dostęp do sieci TP.

Źródło tekstu: PAP     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~poznaniak  2005-07-18 14:03:00  host: c13-217.icpnet.pl

    50 zl haraczu, przepraszam bardzo.... abonamentu + 88 zl = 138 zl i jak to ma byc konkurencyjen wobec 115 zl?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-211-135.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.