DAJ CYNK

TP najbardziej rozpoznawanym sponsorem

LuiN

Wydarzenia

Telekomunikacja Polska to najmocniej kojarzony przez Polaków sponsor Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Vancouver - wynika z opublikowanego właśnie badania ARC Rynek i Opinia.

Telekomunikacja Polska to najmocniej kojarzony przez Polaków sponsor Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Vancouver - wynika z opublikowanego właśnie badania ARC Rynek i Opinia.

Z badania wynika, że 62% Polaków było zainteresowanych tegorocznymi Zimowymi Igrzyskami w Vancouver. W badaniu najwięcej, bo 69% respondentów wskazuje TP jako sponsora polskiej reprezentacji. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Totalizator Sportowy i Orlen.

ARC przeprowadziło badanie po Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver na reprezentatywnej grupie ponad 800 osób.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Grupa TP