Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TP ma umowę z Enea na zakup energii

TP ma umowę z Enea na zakup energii

sirmark 18 Sierpnia 2009 14:41

0 0
Telekomunikacja Polska podpisała z firmą Enea umowę zakupu energii elektrycznej. Tym samym TP zakończyła I etap konsolidacji umów, który obejmuje ok. 3000 punktów poboru energii. Wartość kontraktu to ok. 30 mln zł.

Umowa ma charakter długofalowego partnerstwa i wpisuje się w długookresową strategię TP optymalizacji kosztów energii elektrycznej.

Obecnie TP rozpoczyna II etap wyboru sprzedawcy na pozostałych 10 tys. punktów poboru energii elektrycznej, który zakończy się w 2009 r.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~mirekb  2009-08-18 16:29:49  host: apn-77-112-138-203.dynamic.gprs.plus.pl

    kazdy szuka oszczednosci..jest ciekawy news:Viviane Reding wesprze finansowanie testów LTE w UE-jednak czestotliwosci gsm900 powinny byc lepiej wykorzystane.niestety u nas moze za10lat beda dostepne??narazie jestesmy w fazie budowy 3g (plus i play)

  • 0

    2. ~ttt  2009-08-18 19:31:49  host: dzt223.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To był jeden z największych przetargów na dostawę energii w Polsce. Do przetargu stanęły wszystkie liczące się zakłady energetyczne. Jestem ciekaw, jak nisko zeszła Enea ze stawkami żeby ten hiperprzetarg wygrać.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.