DAJ CYNK

TP ku Europie

WitekT

Wydarzenia

Od 18. września we wszystkich telecentrach błękitnej linii tp 9393 pojawiły się specjalne grupy doradców, które będą obsługiwać klientów w języku angielskim.

Od 18. września we wszystkich telecentrach błękitnej linii tp 9393 pojawiły się specjalne grupy doradców, które będą obsługiwać klientów w języku angielskim.

Na razie klient niemówiący po polsku będzie przełączany do odpowiednich konsultantów, a docelowo klient sam będzie mógł wybrać właściwy język za pośrednictwem serwisu automatycznego. Nastąpi to w chwili uruchomienia Wirtualnego Telecentrum, czyli połączenia wszystkich telecentrów w Polsce w jeden spójny organizm za pomocą sieci informatycznej i telefonicznej, który zapewnia możliwość dowolnego kierowania połączeń niezależnie od regionu, z którego klient dzwoni na błękitna linię tp 9393.

Ponad rok temu w intranecie TP pojawiła się ciekawa informacja jak obsługiwać klientów niemówiących po polsku, o czym pisaliśmy w tej wiadomości. Na szczęście z problemem – jak widać – już się uporano, przynajmniej na błekitnej linii tp 9393.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł