Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TP: IT dla Firm - outsourcing usług informatycznych dla małych i średnich firm

TP: IT dla Firm - outsourcing usług informatycznych dla małych i średnich firm

LuiN 21 Września 2011 14:46

0 0

Telekomunikacja Polska rozpoczęła świadczenie nowej usługi - IT dla Firm - skierowanej zwłaszcza do małych i średnich przedsiębiorstw. To oferta kompleksowego wsparcia dla systemów IT wraz z możliwością wynajęcia komputerów, sprzętu peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania.

W ramach usługi IT dla Firm klient może wynająć pełne środowisko pracy w jednej z czterech opcji - podstawowej, optymalnej, prestiżowej i mobilnej. W ofercie są komputery z różnych segmentów cenowych, a także oprogramowanie firm Microsoft i Symantec. Do dyspozycji klientów jest też sprzęt peryferyjny i akcesoria. Istnieje także możliwość wykupienia wsparcia dla posiadanego już przez firmę sprzętu.

Zgłoszenia awarii są przyjmowane pod bezpłatnym numerem 800 600 006. Zdecydowana większość podstawowych problemów zgłaszanych do działu service desk usługi IT dla Firm jest rozwiązywanych "od ręki", w ciągu 15 minut.

Poważniejsze problemy dział service desk jest w stanie rozwiązać w ciągu trzech godzin. W tym celu inżynier łączy się ze stacją roboczą klienta przy pomocy zdalnej sesji. Aby zachować gwarancję poufności i bezpieczeństwa, klient cały czas może obserwować czynności wykonywane przez inżyniera na jego komputerze.




Jeżeli problemu nie można rozwiązać zdalnie, konieczna może okazać się wizyta w siedzibie klienta. W usłudze IT dla Firm taka wizyta jest realizowana następnego dnia wraz z gwarancją naprawy usterki.

Profesjonalne usługi w zakresie IT nie kończą się na komputerach czy laptopach. To także oprogramowanie i urządzenia peryferyjne oraz sieć lokalna czy inne urządzenia, jak serwery i kasy fiskalne. Opieka nad systemami informatycznymi klienta może też wyjść poza zakres podpisanej pierwotnie umowy. Jeżeli sprawiające problem rozwiązanie nie jest objęte umową, serwisant może podjąć się zidentyfikowania problemu i wycenić koszt jego usunięcia. Jeśli klient zdecyduje się na naprawę, płaci tylko koszty wskazane w ekspertyzie. Jeśli klient z naprawy zrezygnuje, pokrywa koszty ekspertyzy.

Usługa IT dla Firm to odpowiedź Telekomunikacji Polskiej na stale rosnące oczekiwania klientów odnośnie sposobu zarządzania infrastrukturą informatyczną i coraz większe zainteresowanie outsourcingiem. To alternatywny pomysł na zarządzanie komputerami, urządzeniami peryferyjnymi i całą infrastrukturą IT w małych i średnich firmach.

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska, wł     

Dodaj do:
w sumie: 15
  • -1

    1. ~REd  2011-09-21 15:39:42  host: public-gprs284604.centertel.pl

    Ciekawe czy znajda naiwnych na taka usluge :)

  • -1

    2. ~zbyszek  2011-09-21 15:51:56  host: host-33.ip.emouse.pl

    @1: pewnie że znajdą, sam fakt że Orange i TP się utrzymują na rynku i mają klientów jest dowodem że naiwnych jest w tym kraju baaardzo wielu:-)

  • 0

    3. ~  2011-09-21 16:07:30  host: 31.61.48.24

    @2 niewielu, tylko 17 mln (TP+Orange)

  • 0

    4. ~fred  2011-09-21 17:14:41  host: staticline56167.toya.net.pl

    Już widzę, jak w ciągu następnego dnia jada do firmy zimą w Bieszczady ;)

  • 1

    5. ~useruser  2011-09-21 17:43:43  host: z40-03.opera-mini.net

    Przemądrzałe dzieciaki...poczytajcie coś najpierw, dowiedzcie się czegos wiecej nic to co Wam się wydaje...a potem komentujcie. Nie znacie warunków oferty a już hejtujecie bo to "tepsa". Co. Wy zrobicie jak "TP" zniknie?

  • 0

    6. ~  2011-09-21 18:03:59  host: 77-253-25-137.adsl.inetia.pl

    A o Netii cisza jak by w ogóle nie istniała.

  • -1

    7. ~Słoneczny  2011-09-21 18:51:57  host: 84-10-45-129.dynamic.chello.pl

    Pewnie im netbooki i pendrivy z neostradą nie zeszły i patrzą jakby to teraz upchnąć. ;-) A poważnie to kurczy mi się książka kontaktów na stacjonarne znajomych. Niedługo chyba zniknie.

  • 0

    8. ~zbyszek  2011-09-21 21:34:27  host: 93-186-23-81.rdns.blackberry.net

    @3:liczysz do tego też tego kogos od piatego komentarza. Mi się wydaje że naiwnych jest w Polsce wiecej niż te 17 baniek, chociaż patrzac na oferte france telecom, to widze że ich klienci sa wyjatkowo leniwi i naiwni. @5: poczytalem, np. oferte tej sieci i rece mi opadaja Panie dorosly, haha, w jakim swiecie Ty zyjesz intelektualny emerycie?!?!

  • 1

    9. ~  2011-09-21 22:29:27  host: public-gprs59583.centertel.pl

    O czym wy w ogóle mówicie? Działa leasing samochodów, dlaczego ma nie zadziałać taki komputerowy? Dla wielu firm to taniej i wygodniej niż zatrudniać "informatyka". Zresztą małe firmy już teraz korzystają z usług innych wyspecjalizowanych firm, tym drugim pojawił się konkurent i może stąd ten krzyk.

  • 0

    10. ~Taka prawda  2011-09-22 00:11:10  host: aamj157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zbyszek: smirk sa naiwni na usługi w emouse.

  • 0

    11. ~zbyszek  2011-09-22 10:05:36  host: host-33.ip.emouse.pl

    @10: net służbowy:-P

  • -1

    12. ~Słoneczny  2011-09-22 17:58:13  host: 84-10-45-129.dynamic.chello.pl

    @9:Małe firmy, maja gdzieś takie usługi. Mała firma potrzebuje 2 góra 3 laptopy i jedno łącze internetowe. W małych firmach samemu trzeba być sobie informatykiem i doradcą, bo inaczej nie zarobisz na ZUS. A poza tym zawsze lepiej wrzucać sobie sprzęt w koszty. Niestety ale takie są realia w małym biznesie.Także ta oferta ma się do małych firm tak jak goła *** do nagrobka.

  • -1

    13. ~e  2011-09-23 06:49:07  host: host116.opteris.pl

    12*** a to rozumiem, ze f-ry VAT za uslugi od TP juz nie mozna wrzucic w koszta? ;-) Malo wiesz... TP moze sie utrzymac, bo ma potezny zasob gotowki (czyli moze sobie pozwolic na dlugoletnie leasingowanie horrendalnie drogiego sprzetu [sama plyta serwerowa kosztuje 4x tyle co dobra do Waszych pececikow] , w przeciwienstwie do malych firm), caly sztab ludzi jak i spore rabaty u dostawcow sprzetu. Chyba ze beda miec wysoka marze, wtedy firmy z tego sektora moga spac spokojnie... Ja jednak ich nie lekcewaze i bede zerkal na ich poczynania ;-P Odnosnie malych firm to i owszem, nimi nie warto sie interesowac - one zatrudniaja tandetnych studentow, a wrecz gimnazjalistow i kupuja zwykle blaszaki i jada na Home edycjach, badz piratach, a nie sprzet i soft za kilkaset tys zl.

  • 0

    14. ~e  2011-09-23 06:56:41  host: host116.opteris.pl

    [edit] co nie znaczy, ze wsrod tych "garazowych firemek" nie znajdzie sie kilka/nascie takich, ktore postawia na dobra jakosc sprzetu, softu i obslugi. Przykladowo agencje bankowe, biura projektowe, ksiegowosc itd TP ma jeszcze jeden atut - baze klientow. Masa firm korzysta z ichniejszego iDSL przeplacajac. Aczkolwiek w tejze wlasnie wysokiej cenie jest m.in. czas naprawy 24h a nie tygodnie, jak w przypadku Neo itp rozwiazan konkurencji co nie ma swoich drutow... Zeby nie bylo, zycze TP w tym segmencie jak najgorzej ;-)

  • 0

    15. ~Marian  2011-11-05 11:05:26  host: 95-178-84-124.jeleniagora.hypnet.pl

    No właśnie, typowe myślenie. Trzeba być we wszystkim sepcjalistą, w murowaniu, malowaniu, w zarządzaniu, i informatyce... Natomiast mądry człowiek zapłaci te 49 zł netto miesięcznie za wsparcie informatycze, a czas, który miałby marnować na rzeczy na których się nie zna, mógłby zarobić 1000zł i więcej na rzeczach na których się zna. I na rzeczach lub usługach z których żyje i w których jest specjalistą.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-232-99.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.