Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TP chce wejść w telemedycynę

TP chce wejść w telemedycynę

sirmark 24 Kwietnia 2008 19:41

0 0

Telekomunikacja Polska przygotowuje się do wejścia w segment usług tzw. telemedycyny, czyli usług zdrowia z wykorzystaniem technologii informatyczno-komunikacyjnych.

Pierwsze efekty finansowe z tego tytułu spodziewane są w 2008 lub 2009 roku - poinformował pełnomocnik prezesa Tomasz Białobłocki.

Prowadzimy pilotażowe usługi, ale żadna z nich nie jest jeszcze usługą komercyjną - powiedział PAP Białobłocki w kuluarach konferencji na temat nowych technologii w systemie zdrowia. Jedną z takich usług jest na przykład tele-EKG.




TP upatruje dużych możliwości na rynku usług zdrowia, którego wartość według Białobłockiego wynosi ok. 70 mld zł, a ok. 1,0-1,5% tej sumy przypada na informatyzację. Elementami, które umacniają zainteresowanie grupy TP tym segmentem są starzejące się społeczeństwo polskie, rosnąca liczba chorób i rozwój technologii.

Pytany o potencjalną wielkość rynku jaką TP byłaby zainteresowana w tym segmencie, Białobłocki powiedział, że grupa wciąż jeszcze jest w trakcie przygotowywania takich prognoz. Dodał, że TP ma nadzieję skorzystać z doświadczeń France Telecom w świadczeniu tego typu usług.

Źródło tekstu: PAP     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 0

    1. ~  2008-04-24 20:24:11  host: 77-254-26-174.adsl.inetia.pl

    TP musi wpierw kupić zapas wazeliny.

  • 0

    2. ~Templariusz  2008-04-24 20:47:47  host: staticline23090.toya.net.pl

    A ktoś tu musi "wpierw" kupić rozum :P

  • 0

    3.  2008-04-24 21:00:15

    Telemedycyna im nie pomoże. Konieczna jest resuscytacja :-D

  • 0

    4. ~mirekb  2008-04-24 22:10:33  host: apn-77-112-27-64.gprs.plus.pl

    gratuluje ambitnych planów ale mam wrazenie ze to sie skonczy jak podpis eletroniczny za czasow kwasniewskiego,dopiero teraz to realne a i tak sa tylko 3 firmy ktore maja prawo dawac certyfikaty,dziwne w komorkach bylo to samo

  • 0

    5. ~nick  2008-04-24 22:28:51  host: caf19.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo dobry pomysł. Pierwszemu prezesowi powinno sie wykonać badanie rektalne. W drugiej kolejności tym co odbierają 0800102102 - lewatywe, obowiązkowo codziennie przed pracą.

  • 0

    6.  2008-04-25 06:55:46

    No właśnie templariusz. Zrób to czymprędzej

  • 0

    7. ~Chrome_TP  2008-04-25 14:03:35  host: 212.160.172.70

    mhm tylko nie obeznany ignorant ma coś przeciw ludkom z 102 102 - mógłbym tu opisać książkę 400 coś stron na temat idiotyzmów wymyślanych przez dzwoniących klientów... A to że najczęściej to oni muszą przekazać klientowi złe wiadomości to już raczej nie ich jako ludzi wina ;p

  • 0

    8. ~nick  2008-04-25 16:27:39  host: cbt24.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7. ~Chrome_TP - te ludki ze 102 102 sa chyba na odgórne polecenie zatrudniani z łapanki --> http://tnij.org/infolinia_neostrady to tak apropo nieobeznanych ignorantów

  • 0

    9.  2008-04-25 20:39:28

    #8: haha, mocne.

  • 0

    10. ~Chrome_TP  2008-04-25 22:11:15  host: agl12.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak dla info to szkolenie na konsultanta trwa 2 tygodnie i każdy się może zapisać, a samego materiału, procedur, wytycznych,drzew procesów, aplikacji obsługi klienta jest tyle że i 2 miesiące to za mało by kogoś gruntownie przygotować tak więc kwiatki się zdarzają, a zazwyczaj po paru dniach pracy wychodzi kto ma ku temu talent a kto nie i sporo osób odchodzi.

  • 0

    11. ~nick  2008-04-26 21:16:36  host: bzk202.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To ja chyba zawsze trafiam na swieżaka. W jednej z osiedlówek za całodobowa infolinie i pierwszą pomoc robi gimnazjalista który wiedzą i umiejetnościami bije na głowe wszystkich tych ze 102012. Może TP powinna rekrutacje przeprowadzać w gimnazjum?

  • 0

    12. ~Chrome_TP  2008-04-27 10:31:26  host: ago238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    właściciel małej firmy z oczywistych względów zatrudni już najlepiej przygotowaną osobę lub z najwyższym doświadczeniem i tu gimnazjalista może pasować :> natomiast w przypadku infolinii gdzie kadra konsultantów to w przybliżeniu 300 osób która ciągle sie zmienia (bo mało płacą, praca mu nie odpowiada, znalazł lepszą itp , ma dość rozmów z idiotami, itd) nie ma możliwości utrzymania standardu wiedzy/obsługi na najwyższym poziomie przez cały czas. (miesięcznie rotacja to ok 10-30 osób) co oczywiście przekłada się znacznie na liczbę świeżaków.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-147-6.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.