Telekomunikacja Polska i Orange podpisały umowę licencyjną, na podstawie której TP uzyska prawa do sprzedawania pod marką Orange swoich produktów i usług w dziedzinie telewizji, dostępu do Internetu i obsługi rynku klientów biznesowych.
Grupa TP ma bardzo pozytywne doświadczenia ze zmianą marki Idea na Orange, która została przeprowadzona w 2005 roku. Spodziewamy się, że również ta zmiana będzie miała korzystny wpływ na wzrost liczby klientów oraz zwiększenie przychodów i rentowności usług. Dzięki wzmocnieniu współpracy z Grupą Orange, klienci będą mogli korzystać z nowych, innowacyjnych produktów i usług bazujących na nowoczesnych technologiach - powiedział Maciej Witucki, prezes Zarządu TP.
Opłata licencyjna za użycie marki Orange wyniesie 1,6% przychodów operacyjnych uzyskanych ze sprzedaży produktów sprzedawanych pod marką Orange. Umowa, zawarta na 10 lat z możliwością przedłużenia, została zweryfikowana przez audytora PricewaterhouseCoopers.
Telekomunikacja Polska zakłada, że rebranding zostanie przeprowadzony w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Orange zapewni wsparcie tego procesu w dziedzinie marketingu, komunikacji, dystrybucji produktów oraz obsługi klienta.
Źródło tekstu: TP
Ja jakoś nie mam problemu z długimi reklamami których nie da się pominąć.
Nie szkoda ci pamięci to zainstalowałeś.
A ja nawet nie wiem co to są bajty w roamingu.
Wreszcie Poczta wchodzi odważnie w XXI wiek. Kryptoznaczki to przyszlosc! Walorow jest malo, sa najb ...
TP to akronim Telokomunikacji Polskiej.