Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TP będzie miała 100% udziałów w Centertelu?

TP będzie miała 100% udziałów w Centertelu?

WitekT 25 Października 2004 13:03

0 0

Analitycy nie mają jednoznacznej opinii na temat tego, czy w wyniku zmian w strukturze grupy Telekomunikacji Polskiej SA dojdzie do odkupienia przez TP od France Telecom 34% udziałów PTK Centertel.




TP zamierza od 1 stycznia 2005 r. wprowadzić nową strukturę grupy, w której PTK Centertel ma zostać jednym z departamentów, zaś Jean-Marc Vignolles, członek zarządu i dyrektor operacyjny PTK Centertel, zostanie członkiem zarządu grupy TP. Analitycy twierdzą, że TP ma pieniądze na odkupienie operatora sieci Idea. Inwestorzy są gotowi zaakceptować taką transakcję, ale tylko wtedy, gdy cena będzie rozsądna. Rynek będzie się uważnie przyglądał postępowaniu TP i ewentualnej transakcji, co jest naturalne, gdy udziały spółce zależnej sprzedaje główny akcjonariusz. Przejęcie przez TP - za rozsądną cenę - pełnej kontroli nad operatorem sieci Idea może mieć sens ekonomiczny i przynieść dodatkową wartość dla akcjonariuszy TP. Będą nią oszczędności związane np. ze wspólną księgowością, systemami rozliczeniowymi i poprawą siły rynkowej zintegrowanej firmy zarówno w rozmowach z dostawcami, jak i np. regulatorem.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.