Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TP: 50% więcej minut w planach dla biznesu

TP: 50% więcej minut w planach dla biznesu

sirmark 27 Października 2009 19:16

0 0

W Telekomunikacji Polskiej dostępna jest promocja "50% więcej w Planie Biznes", w ramach której klient biznesowy otrzymuje dodatkowy pakiet minut na połączenia lokalne i międzystrefowe.

Klienci mogą wybrać jeden z 6 planów telefonicznych Biznes. Oferty ze 100, 300 i 500 minutami w ofercie telefonii analogowej lub 150, 450 czy 750 minutami w ramach ISDN. Promocyjna oferta zwiększa o połowę liczbę minut na rozmowy w ramach abonamentu. Niewykorzystane w ramach pakietu minuty przechodzą na jeden kolejny okres rozliczeniowy. Umowa zawierana jest na 12 m-c i przez cały ten okres przyznawany jest dodatkowy pakiet minut.




Plany Biznes Linia analogowa Linia cyfrowa ISDN tp
Biznes 100 Biznes 300 Biznes 500 Biznes
150
Biznes
450
Biznes
750
Opłata abonamentowa za wybrany Plan Biznes 49 zł 65 zł 78 zł 68 zł 92 zł 112 zł
Pakiet minut na połączenia bez umowy lojalnościowej 100 300 500 150 450 750
Dodatkowy miesięczny pakiet minut z umową na 12 miesięcy 50 150 250 75 225 375
Łączny miesięczny pakiet minut z umową na 12 miesięcy 150 450 750 225 675 1125


Zobacz: regulamin promocji "50% więcej w Planie Biznes".

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 49
  • 0

    30. ~  2009-10-28 09:06:40  host: v02-06.opera-mini.net

    Do wlo: duża miedzynarodowa firma korzysta nie ze zwykłych miedziakow lecz ze światłowodów i daja oferte wielu firmom zajmującym sie tym i biorą tą najtańszą i ta firma juz wszystko robi łącznie z centralkami itp do każdego oddziału firmy. co do zwykłych zjadaczy co mieszkają tam gdzie swoje kable ma tylko tp to pewnie masz rację. juz lepiej zapłacić te 40-50zl i miec od 60 do 120min na stacjonarne i działający nr stacj niz placic 36zl za tzn utrzymanie linii bez nr stacj nawet. a potem masz rację jak firma chce sie rozwijać musi miec dobre stabilne szybkie łącze internetowe. jak to sie juz ma to nie problem miec 10 i wiecej numerów stacj przez voip. czym wiecej rozmów na stacjonarne i do tej samej sieci voip co dana firma ma tym większe oszczędności dla firmy i tym większe pieniążki zamiast za rachunki za telefon możecie przeznaczyć na inwestycje. ale czasem widze wiele firm nie mysli i dzieki temu ledwie starcza im na cieszące rachunki a zarobiony zysk wydają na byle co zamiast inwestować i rozwijać firmę.. a szkoda. nie ma to jak krótkowzroczność

  • 0

    31. ~miron  2009-10-28 09:18:11  host: doz126.neoplus.adsl.tpnet.pl

    26. tak jak już inni napisali, stacjonarki w firmie to w zasadzie w każdej firmie standard. A promocja nie jest taka zła, dobre i te 50% więcej

  • 0

    32. ~Chrome_TP  2009-10-28 12:01:51  host: afhv76.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ad 26 - widzisz dobrze zorganizowana firma owszem podejmuje pewne kroki zapobiegawcze i wynika to ze świadomości jej kadry i ew kierownictwa które pozwala na pewną allokację środków - i gdyby było tak jak mówisz w 100% przyadków to nie musiałbym co drugi dzień lamentów od takich pseudo znawców później wysłuchiwać(a awarie są też i długie - z marszu mogę ci dać dwa przykłady ostatnio gdy ukradli kabel i trzeba było go naprawiać na prywatnej posesji a koleś właściciel powiedział spieprzajcie i pół osiedla później nie miało wyjścia na świat przez 2 tygodnie dopóki właścicielowi terenu nie przeszło :) - a skoroś taki cwany to jak masz firmę i cię stać to zadzwoń z komórki np do albanii albo maroka (bo np tam masz interesy) i trzymaj połączenie 40 minut (a właśnie voipy są głównie wykorzystywane do takich rozmów) - zobaczymy po kilku takich połączeniach jak twój rachunek by wyglądał :P - i coby nie było owszem komórka w sytuacji awaryjnej może być ok aby ew połączenie odebrać ale aby zrzucić na nią całą działalność firmy przez kilka dni jest bardzo mało opłacalne - chyba że ta mała/średnia firma ma naprawdę dobre warunki u operatora komórkowego... - a patrząc po naszych firemkach takiego zapobiegania nie ma zwłaszcza jak pisałem przy doborze łącza pod tego voipa - ogólnie śmiech mnie bierze jak rozmawiam z takim gostkiem z postawą roszczeniową i jego żądaniami, aby to uruchomić natychmiast albo jakby miał usługi dla bizensu ! któremu firma stoi, bo wziął sobie neo pod niby poważną firmę (coby parę zł zaoszczędzić) :P i udowadniam później ignorantowi jego pomyłkę i pokazuje miejsce gdzie sobie takie wyssane z palca żądania może wsadzić - jest w tym pewna doza satysfakcji ;]

  • 0

    33. ~  2009-10-28 13:39:17  host: v04-02.opera-mini.net

    Do chromTP: jak juz podjąłes ten temat to ciekawy jestem ile kosztowała by taka rozmowa do włoch czy albanii lub niemiec np w takim abonamencie tp biznes a np podane przez CIEBIE telefon na karte. moze sie mylę ale sadze ze rozmowa przez telefon komorkowy byly by tańsze w 2 przypadkach. jeden z play fresh np (gdzie w pakietach rozmowy na nr stacj kosztują 5gr/min. dodzwonisz sie na nr dostępowy przez nr stacj i juz masz rozmowy z cennika danego operatora voip. drugi sposob jeszcze prostszy ale pod warunkiem ze mieszkasz w miejscu gdzie jest darmowe wifi. wtedy tez mozna z komorki tanio lub za darmo dzwonic za granicę np. a to ze ludzie tp nie lubią i nawet nie pozwolili wam wejść na jego teren to tylko pokazuje jak wasza firma (tp-orange-ft) jest lubianą firmą. ja np mam kablówkę. kablówka sie zabezpieczyla i nie tylko z waszych usług korzysta (polpak) ale tez od innych dostawców dzieki czemu nie mamy takich problemow z netem o ktorych tu napisałeś

  • 0

    34. ~Chrome_TP  2009-10-28 16:16:03  host: 212.160.172.70

    ad 33 Co do lubienia to bywa różnie - czasami problem dotyczy tego, że nie ma dostępu do miejsca gdzie np stoi szafka, a ziomal który ma klucze jest niedostępny lub wybrzydza kiedy mógłby się pofatygowac by pomieszczenie udostępnić - a czasami zwykła zawiść lub głupota - nie raz zdarzało się że winny uszkodzenia był sąsiad (ale udowodnić się tego nijak nie da) który na złość chciał zrobić innemu sąsiadowi - lub wręcz czasami są próby wymuszenia haraczu na zasadzie może się klucz albo pozwolenie znajdzie jak mi zapłacą albo flaszkę dadzą itp :P - co do samych rozmów to ze stacjonarek i komórek dzwonić masowo za granicę jest średnio opłacalne (przeważnie) i tutaj voipa one na pewno nie przebiją ;] - w rozmowach lokalnych już prędzej się to zrównoważy ;] - i tak naprawdę nie piję do samych cen ale właśnie do sporej krótkowzroczności naszych przedsiębiorców którzy nie zakładają że coś może pójść nie tak jak trzeba i nagle zostają z ręką w nocniku na jakiś czas, a spowodowane jest to właśnie chęcią zaoszczędzenia tych paru zł na lepszej - pewniejszej ofercie (aka DSL zamiast neo itp).

  • 0

    35. ~  2009-10-28 19:02:15  host: v05-06.opera-mini.net

    Do chromeTP: ' zaoszczędzić pare groszy na neostradzie zamiast kupic stabilne DSL'. nijak sie ma to czy ktos ma łącze symetryczne czy asymetryczne z tym ze jak ukradna wam kabel lub gdzies go prześwia to tu i tu jest to ten sam kabel &TP. i bajek tu ludziom nie wciskaj. sam pracowalem w tp wiec co nie co wiem o co chodzi. lepiej miec tańsza i pewniejszą kablowke nawet w mniejszej miejscowosci gdzie za 44zl miesiecznie mam stale łącze 2mega na 512 kilo. 100 mega na pocztę bez reklam i pliki udostepniane ze strony operatora sa dla każdego abonenta sieci kablowej udostepniane w prędkościach do 100 mega. plus łącze internetowe jest dla pewnosci z kilku źródeł pobierane by nie bylo takich problemow o jakich Pisales ze wam sie zdażają. zapytam wprost ta wasza kochana TP da mi takie łącze w takiej cenie lub niższej? obawiam sie ze nie. wiec nie wyśmiewaj tych co maja neostrade ze niby malo płacą a duzo wymagają za to od was. mi jakby net nie chodził chocby 5min to taka zjebke by od nas dostali ze nie wiem. ale puki co mam od nich net od przeszło 2 lat i ani razu awarii nie bylo. bramkę internetowa mam od prawie roku. jest włączona prawie caly czas i tez dziala telefon bez zarzutów a jakość rozmów powiedzialbym jest lepsza niz lata temu mieliśmy telefon z tp (aparat telefoniczny został ten sam. powód jest prosty. tp ma dźwięk mono i prędkość max 64/64 kilo. u mnie voip łącze mam dobre i dźwięk stereo 128/128kilo. ceny zas nieporownywalnie niższe niz w tp i zero abo za telefon. podaj mi choc jeden przykład gdzie tp jest lepsze? ps jak kable tp wam ukradna to i zwyklych rozmów tel tez nie bedzie. a ludzie maja prawo żądać od was odszkodowania. to im sie po prostu należy! płacą wiec wymagają. ciekawy jestem co bys na tp powiedzial Jakbys caly miesiać ciezko pracował dla nich a na koncu tp powiedzieliby ze CI nie zapłacą. a dlaczego bys ich spytał. a oni CI 'NIE BO NIE' i z uśmiechem odeszli majac CIE za 'buraka'. dobrze byc sie wtedy czuł? a tak wlasnie traktujesz/t

  • 0

    36. ~tkubon  2009-10-28 19:46:05  host: 85-126-221-172.work.xdsl-line.inode.at

    **CHrome: mam wrażenie, że ktoś ci tutaj płaci za reklamowanie na siłę usług TP.Odpowiadam i powtarzam to co zostało napisane, że oprócz stacjonarnych numerów każda firma ma tez komórki w dzisiejszych czasach, więc komunikacja jest. Do tego linia z TP też może mieć awarię i pada (np. burza, zerwanie kabla itp.) i nie działa tak samo jak voip. Poza tym w PL działanie voipa takiego np. jak tlenofon jest ocenianie na 99,5%, więc prawdopodobieństwo że coś padnie z ich strony jest praktycznie zerowe, to samo tyczy się innych sieci. Można na każdej centrali, bramce ustawić kilku operatorów jak trzeba kilka numerów. Poza tym jeśli coś pada to raczej internet i tutaj też muszę Cię zmartwić. Porządny router lub centrala ma opcję łącza zapasowego np. z sieci komórkowej. Podłącza się modem i wszystko się przełącza wtedy na takie łącze. Da się dzwonić i inne reczy robić, więc proszę daruj sobie tutaj szukanie jakiś pozytywów i wręcz konieczności posiadania linii w TP

  • 0

    37. ~tkubon  2009-10-28 19:49:18  host: 85-126-221-172.work.xdsl-line.inode.at

    do wlo: "~tkubon - wszystko można... Tylko ciekawi mnie czemu wypowiadają się o "opłacalności" oferty i w ogóle o stacjonarnym telefonie ludzie, któtrzy w wiekszości nie mogą nawet zamówić takiego telefonu?" możesz jaśniej, bo nie kumam o co Ci się rozchodzi? Poza tym nie porównuj wszystkich do siebie i swoich potrzeb. Zlituj się chłopie. Zawsze jak jest jakiś news, to ty, że w Plusie masz taniej. No i dobrze. I miej taniej, ale dyskuja tutaj dotyczy szerszego wątku. Tak samo kwestia posiadania linii, jeśli masz linię z TP i chcesz za to płacić i trzymasz na tym faks to ok, ale proszę nie wmawiaj, że wszyscy muszą tak robić, albo przynajmniej trzymać linię w TP w swojej firmie. Nie kumam też dlaczego mówisz że fax2email ci się nie opłaca. Większość operatorów bierze kilka zł na miesiąc z utrzymanie takiego numeru, a usługa jest szalenie wygodna. No, ale jak wolisz żeby stał faks na biurku, którzy możesz odebrać tylko w biurze to ok.

  • 0

    38. ~Chrome_TP  2009-10-29 00:40:01  host: abug214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ad 36 nigdzie nie sugeruję że "masz mieć" linię z TP jeżeli o mnie chodzi możesz ją mieć gdziekolwiek i cokolwiek - po czym masz to łacze nie jest ważne - powtarzam że piję nie do cen, nie do opa od którego masz łącze - a o częste złe dobieranie usług względem potrzeb i wymagań - oraz zrobienie voipa metodą na odwal się - czyli ot walnięcie byle jakiej bramki i koniec - a tak się po prostu często niestety u nas w Polsce robi - ad 35 nie śmieję się z tych co mają neo - śmieję się z tych co mają neo oraz wyimaginowane wedle ich mniemania wymagania względem tego co im się w ramach tej obsługi należy - a jeżeli pracowałeś w TP to powinieneś wiedzieć że standardy obsługi tego a tamtego są różne oraz to do czego tak naprawdę jest zobowiązny op w ramach obsługi technicznej tych usług i inna jest motywacja do faktycznego zrobienia czegoś w sytuacji poważniejszej awarii jak wpływa reklamacja od warzywniaka z jedną neo, a od firmy z 50-cioma numerami i kilkoma dslami - coby daleko nie szukać miałem sprawę odnośnie linii (sam tel) małej firmie gdzie linia nie działała bo padł pcm i nikt nie chciał z szyszek w tym rejonie zaakceptować kosztów naprawy/wymiany przez przeszło tydzień bo to było zadupie i mało klientów, a podobna sytuacja na terenie wawy gdzie padł pcm na liniach do dużej firmy gdzie mieli do siebie preszło 100 linii - tam decyzję podjęto dnia następnego - także sory ale różnica niestety jest :P + inne są uwarunkowania względem zakresu żądań rekompensat jak padnie pstn ,neo , a dsl - a jest tak że firmy z neo mają takie wymagania jakby miały przykładowo dsl'a i to jest ten przypadek z którego się naśmiewam. +przykładowo tak naprawdę neo TP może naprawiać miesiąc wypłacając ew marne grosze w ramach rekomensaty a miesiąc bo jeżeli tyle nieprzerwanie trwa usterka klient ma prawo umowę zerwać - a w tym czasie to sobie może reklamować/bić pianę do woli a TP może go spokojnie zlewać bo w regulamie pisze że dołożą starań a nie że naprawią max tyle a tyle ;]

  • 0

    39. ~Chrome_TP  2009-10-29 01:00:08  host: abug214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    odnośnie roszczeń to tu cię zgaszę- te regulują regulaminy zawartych usług oraz prawo - jasne żądać to ty sobie oficjalnie możesz góry złota - a realia są takie, że ci tego nie uznają bo wedle reuglaminu ci się należy to i to i ew w takiej kwocie max - i nie ma tu zmiłuj że ty chciałbyś więcej - nie ma gadania, że firma ponosi straty bo usługa nie działała (jest o tym zapis w regulaminie i nie jest to klauzula niedozwolona w tym przypadku) a max należy ci się rekompensata za samo niedziałanie usługi - i w sądzie gdybyś chciał takiego czego dokonać oj to bardzo byś się musiał nagimnastykować (co nie znaczy że to nie jest niemożliwe :P) i nie jest to na zasadzie nie bo nie jak to sugerujesz tylko nie bo - tak jest sprecyzowane w regulaminie na który wyraźiłeś zgodę podpisując umowę czyli jeżeli sam źle dobrałeś usługę, a przez to i warunki ew późniejszych roszczeń - to sam sobie strzelasz w stopę ;] - A roszczenia wykraczające poza zapisy albo musiałbyś dochodzić właśnie sądownie albo się ośmieszyć żadając czegoś co ci się w ramach właśnie reklamacji/rekompensat nie należy - a tak jest nagminnie często w naszych realiach i w tym wypadku niewiedza lub wręcz ignorancja użytkownika nie jest żadnym usprawiedliwieniem... jako przykład podam częste żądanie to ma działać na już albo na jutro bo firma traci, a jak nie to idę do sądu,gazet,tv, radia maryja (serio raz miałem taką groźbę :P) (albo tu darcie gęby na konsula)...

  • 0

    40. ~Chrome_TP  2009-10-29 01:06:56  host: abug214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    plus PS nie wmawiam nikomu że MUSI robić to czy tamto - ale później ludzie którzy nie przemyśleli co robią mają pretensje i postawy roszczeniowe względem innych ludzi o rzeczy o których oni sami albo nie pomyśleli lub należycie nie zadbali - i stąd później bierze się ogrom lamentu, że ta firma jest zła bo mnie tak źle potraktowała - a potraktowała bo nie miałeś po prostu racji, wykazałeś się lamerstwem, lub nie chciała się ugiąć pod naporem często wręcz terrorystycznych żadań względem czegoś co ci się po prostu w ramach wykupionej usługi nie należało...

  • 0

    41. ~Chrome_TP  2009-10-29 01:22:01  host: abug214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli ostatecznie podsumowywując - JA wiem że się da to zrobić, aby to miało ręce i nogi, JA wiem że da się porobić alternatywy, JA wiem że to komplikuje sprawy i zwiększa koszta, JA wiem że dużo firm robi to profesjonalnie, ale ja też wiem z pierwszej ręki, że wiele firm jedzie po najmniejszej linii oporu mając na względzie oszczędności często pomimo świadomości konsekwencji do jakich takie podejście może doprowadzić :] i to głównie o tej drugiej grupie się wypowiadam - ci przezorni mają problemów mniej i są one "lżejsze" i nie ma dużego sensu się o nich wypowiadać bo im idzie "ok" - to tę resztę trzeba edukować bo własnym ignoranctwem sobie i innym szkodzą ;]

  • 0

    42. ~tkubo  2009-10-29 02:25:49  host: 85-126-221-172.work.xdsl-line.inode.at

    **ChromeTP: wybacz, ale twój bełkot to jak na Blue Line. Jaki voip, jaka bramka? O czym ty mówisz. Nawet zwykła bramka linksysa jak ma dobry dialplan i dobry net działa np. w porządnej sieci jak tlenofon, albo ipfon lepiej niż linia analogowa TP i tyle. Sam osobiście polecam wszystkim produkty firmy AVM bo są naprawdę świetne i proste w obsłudze (FritzBox). Jak był u mnie monter z tp i to zobaczył i się dowiedział ile oszczędzam na połączeniach to sobie też takie coś skombinował. Jeśli chodzi o net z TP no to jest jak jest. Czyli drogo i wielu przypadkach beznadziejnie. Nawet na tej samej centrali jak sąsiad ma Neo, a ja Multimo to to Multimo minimalnie więcej wyciąga, mimo że technicznie to ta sama usługa, więc nie opowiadaj tutaj dyrdymałów. TP musi się jeszcze sporo nauczyć i zrezygnować ze swojej monopolistycznej buty pod względem cen i jakości. Płacę wymagam. Już się to zmienia na lepsze dla konsumentów, np. LLU, ale jeszcze trwa i szukanie pereł w gównie jest naprawdę nie na miejscu

  • 0

    43. ~Chrome_TP  2009-10-29 11:42:02  host: abug214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ad 42 Nie chciałbym powtarzać ci po raz 3-ci, że wypowiadam się na inny podtemat(dostosowanie usług do potrzeb i niewiedza klientów w tym zakresie), niż ty(ceny, linie, łącza, koszty, konkretny sprzet do voipa) bo widzę że ta różnica do ciebie nie dociera :] co do buty to właśnie wybacz ale mam wrażenie że prezentujesz ten poziom roszczeniowości klienta o którym pisałem powyżej - płacę wymagam ? - jasne ale masz prawo wymagać max tego za co naprawdę płacisz w ramach regulaminu usług w normalnym postepowaniu ropatrywania reklamacji/uszkodzeń(a przeszło 70% ludzi nie ma pojęcia czego może się domagać bo regulaminu na oczy nie widzieli albo przeczytali pobieżnie) i TYLKO tego co masz zapisane w owym regulaminie (coś się nie podoba lub chcesz więcej to do sądu) - i nie jest to tylko kwestia TP - inne firmy też nie postępują inaczej, bo im by klienci odgryźli ręce przy samych nogach - różnica polega na tym, że TP się z tym nie kryje i często konsultant niewygodną prawdę powie w oczy zamiast ściemniać i łudzić np gratisem albo niczym nie pokrytą obietnicą(chociaż to się zmienia) i to właśnie uświadomienie klientowi co ma i czego tak napprawdę ma prawo wymagać (czyli sprowadzenie na ziemię jego roszczeń - aka to ma być na już itp) powoduje u niego agresję bo on myślał/wyadawało my się, że to jest inaczej i nie wiem ile byś się podpierał logiką, zapisami regulaminu, nawet podstawą prawną to i tak dotrzesz do max 10% ludzi, a reszta 90% dalej "wie" swoje, że to oni mają rację i wymagają tego czego firma NIE musi im zapewnić w ramach obsługi tehnicznej - i wybacz ale zanim mi zarzucisz że się mylę raz jeszcze to ci pojaśnię że swoje wnioski wysuwam na podstawie "załatwienia/rozpatrzenia/zrobienia" preszło 4000 spraw klientów którzy co rusz "wiedzieli lepiej" więc jest to już jakaś grupa reprezentatywna - a nie dyrdymały ot wyssane z palucha ;] - i przypomnę - odnoszę się do ogólnej mentalności ludzi korzystających i ich niewiedzy a nie do konkret

  • 0

    44. ~Chrome_TP  2009-10-29 11:57:11  host: abug214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do samego twojego przykładu że jak to się zmienia na lepsze (LLU) to owszem tak jest, ale ta różnica nie wynika z dobroci opa świadczącego usługę po LLU i jego troski o klienta, a właśnie z zasad ustalonych przy realizacji uszkodzeń np ich terminowości i wskaźników ustalonych/zapisanych w umowach pomiędzy OA a TP - czyli np ma coś być zrobione w takim a takim terminie, bo jest o tym zapis w umowie czyli jest podstawa prawna, aby czegoś później żądać/wymagać - tak więc jeżeli już to jak widzisz samym swoim przykładem wskazałeś perłę w nawozie - bo to prawda że z powodu umów OA-TP klienci LLU mają lepiej/szybciej naprawiane uszkodzenia (prawie jak biznes w TP) niż zwykli indywidualni klienci TP ale to nie wynika ze wspaniałomyślności OA a właśnie z warunków współpracy ustalonymi pomiędzy nimi i jak sam wskazałeś owszem technicznie są to niby te same usługi ale właśnie ci ukazałem gdzie pomiędzy nimi tkwi ta różnica - bo gdyby OA zaczął się domagać czegoś czego w tych porozumienia nie ma(aka np jeszcze szybszego usuwania usterek) to też zostałby zignorowany przez TP bo TP może ale nie musi się przychylić do jego roszczeń (i najczęściej tego nie robi),a z prawnego punktu widzenia jest to niemal nie do ruszenia.

  • 0

    45. ~  2009-10-29 12:51:03  host: v08-03.opera-mini.net

    do chromeTP: wiesz jaka jest różnica miedzy mną a tobą? ja dla TP pracowalem rok czy półtora i sie zwolnilem bo nie moglem dalej pracowac wśród takiego hamstwa, ignoracji i obłudy. ja nie zdążyłem sie jeszcze zepsuć jak to mówią 'od środka'. ty najwyraźniej tkwisz w tym od lat i jestes zepsuty do szpiku kości. sam sie do tego przyznałes Piszac 'moze i bysmy mogli to naprawić ale nie musimy bo jeszcze mamy kable za czasów kiedy to my zadzilismy i prawo sami sobie ustalalismy. wg tego prawa nic nie musimy. na llu maja problem bo powstało to w innych czasach gdzie klient ma większe prawa. ale my na swoich kablach (czytaj starych kablach bardzo czesto) nie musimy nic. 30dni klient moze za przeproszeniem srac a my palcem nie ruszymy bo klient nie moze nic zrobic. nawet wg prawa nie ma podstaw zerwac z nami umowy. czyli i tak ze 2-3 lata bedzie nam płacił praktycznie za nic. ) to jest chore. i mam nadzieje ze kiedys ktos w koncu weźmie sie za was nieroby i zacznięcie porzadnie pracowac a nie obijac sie albo wszyscy wylecicie na zbity pysk a tp-orange stracićie resztki swoich klientów.

  • 0

    46. ~Chrome_TP  2009-10-29 13:44:16  host: afhm158.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A kto mówi że ja się z tym zgadzam albo to popieram ? - mówię jak jest - nie jest to oznaką mojego zepsucia jak mi tu sugerujesz a kwestią powiedzenia po prostu prawdy w oczy ;] - Mnie też mierźi wiele bezsensów i absurdów (zależy od punktu widzenia) i wybacz ale nie znasz mnie osobiscie i powiem wprost że twoja teza odnośnie mnie jest bardzo mylna :) A co do reszty to prawo jest prawem i regulaminy/umowy trzeba respektować i - a to oznacza dokładnie to co opisywałem przez kilka postów powyżej i tu nie ma sentymentów ani "że ja chciałbym aby" - każda firma w ten sposób zabezpiecza się przed wynaturzonymi żadaniami klientów, którzy jeżeli sami nie wiedzieli czego potrzebują i czy to co wzięli(usługi) choćby po części odpowiada ich ew późniejszym oczekiwaniom to czyja to jest wina ? bo na pewno nie firmy ;] - limit 30 dni wynika (pośrednio) z regulaminu neo (tu stosuję jako przykład usługi TP co nie oznacza że mam ich chęć reklamowania, a tylko dlatego bo ich całą otoczkę znam po prostu dobrze) i wtym świetle częste żądanie firm że monter ma być tu zagodzinę wygląda po prostu śmiesznie - chcesz takiej obsługi to bierz taką usługę gdzie masz to zapewnione inaczej dostaniesz to co ci się należy - czyli technik zostanie wysłany tak szybko jak to możliwe i to oznacza termin od najbliższych 5 minut - do 48h a m;] więc jeżeli to będzie możliwe wysać go szybciej to ok tak się zapewne stanie ale GWARANCJI nie ma ;] Firmy czesto później "bekają" za to że brali usługi nie pod biznes a pod klienta indywidualnego ale sami sobie są winni bo chcieli pójść po najmniejszej linii kosztów i to się po prostu mści - zwłaszcza w biznesie. co do tez że tak ma tylko to złe TP - to zadzwoń do innego OA powiedz że ci tel/łacze padł dla klienta indywidualnego i ty tu chcesz montera za godzinę - przywita cię albo śmiech albo cisza wywołana konsternacją konsula po drugiej stronie ;] właśnie z powodów wymienionych kilka postów wyżej :]

  • 0

    47. ~  2009-10-29 15:01:50  host: v07-11.opera-mini.net

    do chromeTP: pamietam jak kiedys lata temu mialem net z kablówki z sąsiadem na spółkę (bo tv mnie wtedy nie interesowała) byla jakas awaria netu. zadzwoniliśmy do sieci ze nie mamy netu. oni nam na to ze wiedzą o tym. sprawdzają co sie dzieje i za niedługo net powinien byc. i przeprosili za problemy. nie minelo 5 min i net działał. to sie nazywa profesjonalną siec a nie takie główno jak TP. PS właściciele firm - ich zachowanie to inna bajka. ale bierz pod uwage ze wy jesteście równie hamscy i krótkowzroczni jako firma..jeszcze jest jedna rzecz ktora różni kablówki od was (złodziejska, chytra firmę). do mnie monterzy przyszli, z profesjonalnym sprzętem zamontowali wszystko, założyli mowe gniazdko, wgrali oprogramowanie, sprawdzili czy wszystko dobrze dziala. przetestowali łącze i dopiero jak wszystko dzialalo bez zarzutów to podpisali ze mna umowe. za przyłącze netu wraz i wszystkim zapłaciłem symboliczną złotówkę. abonament obliczyli proporcjonalnie do pozostałych dni w miesiącu. czy WY w TP tez macie takie standardy obsługi klienta?

  • 0

    48. ~Chrome_TP  2009-10-29 16:02:15  host: 212.160.172.70

    ad 47 to że ta firma potrafi chasmsko potraktować to wiem z pierwszej ręki i to nie tylko klientów ale i samych pracowników - co do standardów to naturalnie można narzekać ale od przeszło 4 lat systematycznie zmienia się w tym kontekscie po trochu na lepsze - jasne jest dużo biurokracji i nonsensu ale to w końcu jest przecie TP ;]

  • 0

    49. ~Chrome_TP  2009-10-29 16:07:41  host: 212.160.172.70

    a co do monterów to sprawa jest naprawdę baaaardzo dyskusyjna - przeważnie jeżeli monterzy należą do firmy w której pracują jest o niebo lepiej niż gdy są to tylko partnerzy techniczni czyli osobna firma wykonująca tylko zlecenia - a tak jest z TP... im przeważnie nie zależy na kliencie bo to nie jest "ich" klient a interesuje ich jaknajszybsze zrobienie zlecenia - a czy zrobią to przyjemnie dla klienta czy nie ich już nie obchodzi bo stawka jaką im za to zlecenie uszkodzenia zapłacą nie jest zależna od tego czy klient po ich wizycie będzie nimi zachwycony czy nie - brutalnie mówiąc klient się nie liczy tylko zlecenie do zrobienia...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-11-57.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.