Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Toya - łódzki operator wprowadzał klientów w błąd

Toya - łódzki operator wprowadzał klientów w błąd

orson_dzi 13 Listopada 2014 10:18

8 0

Po dwóch latach Twoja opłata za dostęp zostaje zmniejszona z 15 lub 20 zł za miesiąc do złotówki - tak operator reklamował swoją urodzinową promocję.

Pełna treść komunikatu brzmiała - 2 Urodziny Telewizji 3G. Z okazji drugich urodzin Telewizji 3G TOYA wprowadzamy nową zasadę: po dwóch latach korzystania z Odbiornika 3G HD lub 3G HD PVR, Twoja opłata za dostęp zostaje zmniejszona z 15 lub 20 zł/mc do złotówki. Odbiornik za 1 zł. Zasada obejmuje WSZYSTKICH Abonentów Telewizji 3G. Od początku jej istnienia. Taką informację klienci łódzkiego operatora Toya mogli przeczytać w wydanym w 2012 roku magazynie abonenckim.

Dla przeciętnego odbiorcy komunikat wydawał się być jasny - używam dwa lata, później mam prawie za darmo. W praktyce okazało się, że oferta była dostępna dla klientów z wyższym abonamentem i wiązała się z koniecznością zawarcia nowej umowy. Oczywiście można to było sprawdzić w regulaminie, ale ten został upubliczniony dopiero trzy miesiące po ogłoszeniu promocji.




Toya zobowiązała się do podjęcia działań zmierzających do usunięcia skutków wywołanych przez wprowadzające w błąd hasło:
  • klienci, którzy nie skorzystali z promocji zostaną poinformowani o jej przedłużeniu. Będą mieli możliwość zawarcia umów, niezależnie od posiadanego pakietu, na czas nieoznaczony , a promocyjne warunki będą obowiązywać przez 24 miesiące. W przypadku wcześniejszego wypowiedzenia zawartych umów, nie poniosą konsekwencji finansowych (zwrotu ulgi);
  • klienci, którzy zawarli umowę i nadal korzystają z usługi na warunkach promocyjnych, będą mogli m.in. wypowiedzieć umowę bez konsekwencji finansowych (zwrotu ulgi) lub ewentualnie zmienić pakiet bazowy na tańszy do końca obowiązywania promocyjnych warunków;
  • klienci, którzy wcześniej skorzystali z promocji, ale minął dwuletni okres obowiązywania promocyjnej oferty będą mogli ponownie z niej skorzystać niezależnie od posiadanego pakietu. Kolejna umowa będzie mogła zostać wypowiedziana przez klienta bez konsekwencji finansowych.

Toya została zobowiązana do złożenia sprawozdania z wykonania decyzji Prezesa UOKiK.

Każdy klient, który zawarł umowę pod wpływem wprowadzającej w błąd reklamy, może starać się o odszkodowanie na drodze sądowej, posiłkując się decyzją UOKiK.

Źródło tekstu: UOKiK; wł     

Dodaj do:

Tagi: toya | uokik

w sumie: 3
  • 1

    1. ~Anonym  2014-11-13 18:02:41  host: 85.222.59.200

    Upublicznianie regulaminu trzy miesiące po rozpoczęciu promocji jest po prostu proszeniem się o kłopoty...

  • 0

    2. ~Toytoy  2014-11-14 10:42:12  host: 79-139-109-73.przemysl.hypnet.pl

    Sygnał Toyi w Przemyślu jest słaby! To licha sieć.

  • 0

    3. ~  2014-11-14 22:08:55  host: user-94-254-145-158.play-internet.pl

    "Każdy klient, który zawarł umowę pod wpływem wprowadzającej w błąd reklamy, może starać się o odszkodowanie na drodze sądowej, posiłkując się decyzją UOKiK" Może starać się o odszkodowanie sądownie! Zamiast dostać to z automatu. Tymczasem w siedzibie zarządu Toya: http://tlp.is/4k7

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-176-107.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet