Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Toshiba Tecra A10 taniej z Business Everywhere

Toshiba Tecra A10 taniej z Business Everywhere

sirmark 20 Stycznia 2009 10:27

0 0

Do końca stycznia w promocji Orange, Toshiby i Intela można kupić nowoczesny laptop Toshiba Tecra A10 z bezpłatną kartą SIM pozwalającą przetestować mobilny internet w Orange.

Ponadto klienci, którzy po teście, zdecydują się skorzystać z abonamentowej oferty Internetu dla firm w Orange, dostaną zwrot części kwoty wydanej na komputer oraz oryginalną koszulkę z kolekcji BMW Sauber F1 Team.




Dołączony do laptopa zestaw startowy pozwala na bezpłatne przetestowanie usług mobilnego internetu dla firm w Orange. Klienci, którzy w ramach promocji zdecydują się podpisać umowę na abonament usługi Business Everywhere, zależnie od wybranej opcji dostaną dodatkowo:
zwrot do 610 zł za zakupiony notebook Toshiba Tecra,
oryginalną koszulkę z kolekcji BMW Sauber F1 Team,
do 90% rabatu na abonament przez pierwsze 4 miesiące trwania umowy,
pakiet oprogramowania antywirusowego Arcabit - ArcaVir 2008 System Protection,
comiesięczny pakiet zawierający do 120 minut na połączenia w Orange,
comiesięczny pakiet zawierający do 70 SMS-ów do Orange,
usługę Orange Hotspot w ramach miesięcznego abonamentu lub w cenie promocyjnej.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.