DAJ CYNK

Tomasz Kot namawia do przejścia na e-Fakturę

LuiN

Rozrywka

Przy okazji produkcji nowego spotu reklamowego Netii, Tomasz Kot, tym razem według własnego scenariusza, nagrał kilka krótkich filmów, w których zachęca do przejścia na e-Fakturę Netii.

Przy okazji produkcji nowego spotu reklamowego Netii, Tomasz Kot, tym razem według własnego scenariusza, nagrał kilka krótkich filmów, w których zachęca do przejścia na e-Fakturę Netii.

(...) i faktuła to jest więcej dzew - tak Tomasz Kot, w stroju kowboja, namawia do zrezygnowania z tradycyjnej, papierowej faktury i przejścia na fakturę elektroniczną. To pierwszy z trzech klipów, który promuje rezygnację z faktury papierowej. Powstały one na planie najnowszego spotu reklamującego usługę Netia FOTONTM, którego emisja rozpoczęła się 3. lipca br.

Autorem scenariuszy filmów promujących e-FAKTURĘ jest sam Tomasz Kot i powstały one bez udziału agencji reklamowej, podczas nagrywania spotu reklamującego Netia FOTON. W tej chwili, z e-FAKTUR korzysta ponad 38 proc. klientów Netii, a mamy nadzieję, że dzięki tym spotom będzie ich jeszcze więcej - powiedział Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu Netii.



Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Netia

Tagi: netia