Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tom Ruhan z Netii wiceszefem ECTA

Tom Ruhan z Netii wiceszefem ECTA

LuiN 6 Stycznia 2010 18:26

0 0

Tom Ruhan, członek zarządu Netii, i dotychczasowy członek zarządu ECTA (Europejskie Stowarzyszenie na rzecz Konkurencji w Telekomunikacji), został wybrany na wiceprezesa tej organizacji i przewodniczącego komitetu ds. relacji instytucjonalnych.

Podczas głosowania, które odbyło się 5. stycznia, na prezesa ECTA wybrany został Hubertus von Roenne, dyrektor z firmy BT Global Services. Na stanowisko wiceprezesa powołano zaś Toma Ruhana, członka zarządu Netii. Tom Ruhan objął również kierownictwo komitetu ds. relacji instytucjonalnych, który odpowiada za relacje Stowarzyszenia z takimi instytucjami jak Parlament Europejski, czy Komisja Europejska.

Wybór Toma Ruhana na stanowisko wiceprezesa ECTA podkreśla rosnącą rolę operatorów z naszej części Europy w kształtowaniu wspólnotowej polityki pro-konkurencyjnej w szeroko pojętym sektorze telekomunikacyjnym. Ten wybór to też wyraz uznania dla dotychczasowej pracy naszego kolegi w zarządzie ECTA - powiedział Mirosław Godlewski, prezes Netii.




ECTA powstało w 1998 roku. Skupia europejskich alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych, dostawców Internetu oraz dostawców usług i sprzętu dla sektora szeroko pojętej telekomunikacji. Stowarzyszenie zmierza do stworzenia takich warunków regulacyjnych, które pozwalają wszystkim dostawcom na prowadzenie równoprawnej walki konkurencyjnej, której efektem jest wzrost inwestycji oraz udostępnianie europejczykom innowacyjnych usług. ECTA reprezentuje sektor nowoczesnych technik komunikacyjnych przed organami rządowymi i regulacyjnymi oraz stanowi forum wymiany doświadczeń pomiędzy poszczególnymi członkami organizacji.

Członkowie ECTA, w tym operatorzy, dostawcy usług oraz sprzętu, a także stowarzyszenia i izby gospodarcze aktywnie uczestniczą w rozwoju polityki regulacyjnej, m.in. poprzez udział w organizowanych przez stowarzyszenie spotkaniach, konferencjach, seminariach oraz publikowanych opracowaniach, takich jak Broadband Sorecard czy Regulatory Scorecard.

Źródło tekstu: Netia, wł     

Dodaj do:
w sumie: 8
  • 0

    1.  2010-01-06 20:26:20

    Nazwisko tego pana rządzi.

  • 0

    2. ~netio popraw sie  2010-01-06 20:31:47  host: adlk25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do netii to mam z nimi niezle przejscia od kilku dni. Chce zamowic caly pakiet uslug: tel., internet i mobilny internet, ale po podpisaniu okazuje sie ze sie nie da, bo... mam juz u nich telefon! Bezterminowa umowa dodam. Zaproponowali mi zebym... zrezygnowal z obcenego telefonu i wtedy (sic!) moze przejdzie przez system obecne zamowienie na caly pakiet na ktory juz umowe u nich podpisalem. Ciezly tam cyrk maja. Czlowiek chce wziac uslugi, a firma nie wie dlaczego nie jest w stanie wywiazac sie z podpisanej juz umowy...

  • 0

    3. ~netio popraw sie  2010-01-06 20:44:18  host: adlk25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niezle tez prowadzi sie wyjasnianie takiej sprawy ktora utkwila i zaden konsultant nie wie czemu utkwila. Patrzy w system i: "o cos tu jest nie tak, to przelacze pana do odpowiedniego dzialu" po czym automat mowi ze czas oczewikania to ponad 10min... po 20min poddaje sie. Kolejny telefon na infolinie i znowu 5min wyjasnianie calej sytuacji konsultantow ktory stwierdza na koncu ze przelaczy mnie do odpowiedniego dzialu... no i historia sie powtarza z ponad 10 min czekaniem. I tak mozna sobie do usranej smierci, a deadline na neo nieublaganie zbliza sie coraz wiekszymi krokami.

  • 0

    4. ~netio popraw sie  2010-01-06 20:55:14  host: adlk25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co tam bylo jeszcze w miedzy czasie. Zaden konsultan nie wie o co chodzi bo on oczywiscie jest z innego dzialu. Chociaz juz mi sie udalo bo licznych probach zostac przelaczonym niby do tego odpowiedniego dzialu, w ktorym po kolejnym tlumaczeniu calej sprawy znowy slysze ze zostane przelaczony. I tak juz po kilku przelaczeniach dowiaduje sie... no lwasnie nic sie nie dowiaduje bo tam nikt nic nie wie, ale za to ma na to zloty srodek - moze przelaczyc do innego dzialu SUPER! Inna stradegi bo proba kontaktu z konsultantka u ktorej byly zamawiane uslugi, bo ona powinna miec lepszy wglad do sprawy. 3 dni prob i zostawiana swojego telefonu z prosba o kontak pani konsultant nie raczy oddzwonic... no tak bo pewnie i tak ostatecznie przelaczyla by mnie do innego dzialu w ktorym przelaczony by mnie do kolejnego dzialu... wiec po co oddzwaniac.

  • 0

    5. ~netio popraw sie  2010-01-06 20:56:04  host: adlk25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam nadzieje ze przeczyta to jakis decydent z kierownictwa i zrobi u siebie w firmie porzadek.

  • 0

    6. ~  2010-01-07 02:25:43  host: aamb184.neoplus.adsl.tpnet.pl

    może Ruhan, członek zarządu to przeczyta...

  • 0

    7. ~e-rzecznik  2010-01-07 09:25:05  host: proxy2.netia.pl

    @~netio popraw się - proszę o przesłanie swoich namiarów na skrzynkę e-rzecznik (at) netia.pl . Sprawdzimy w czym tkwi dokładnie problem.

  • 0

    8. ~~netio popraw sie  2010-01-07 20:45:11  host: admi61.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ktos moglby zweryfikowac ten adres e-mail? Google nie znajduje tego adresu wiec to troszke dziwne. Jakis adres www gdzie jest podany oficjalnie ten mail do rzekomego przedstawiciela netii, bo nie bede wysylal swoich prywatnych danych na adres ktorego nie jestem pewien. Moze netia np. pozwala zakladac swoim kilentom konta mailowe w swojej domenie...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-87-65-140.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.