Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Times promuje SonyEricsson-a

Times promuje SonyEricsson-a

WitekT 30 Sierpnia 2004 11:56

0 0

Times Online uruchomił specjalną witrynę internetową dla firmy Sony Ericsson. Serwis jest jednym z elementów kampanii promocyjnej nowego modelu telefonu komórkowego K700.

Odwiedzający witrynę timesonline.co.uk/digitalimaging mogą przeczytać wiele fachowych publikacji nt. telefonu i jego możliwości, obejrzeć specjalny cykl Month in Pictures, prezentujący informacje o telefonie zestawione z ciekawymi fotografiami, wykonanymi za pomocą K700.

Witryna zawiera bannery reklamowe typu skycraper, odwiedzający po kliknięciu w nie zostaje przeniesiony na oficjalną stronę producenta, zawierającą dodatkowe informacje nt. modelu.




Przygotowana przez Times Online specjalna mikrostrona nowego modelu Sony Ericsson dostarcza odwiedzającym inteligentnych komentarzy dziennikarskich zestawionych z prowokującymi do myślenia zdjęciami, doskonale odzwierciedlając możliwości i pozycję telefonów Sony Ericsson - powiedział Danny Ward Lee z działu marketingu Times Newspapers.

Times Online przygotował witrynę wspólnie z obsługującą firmę Sony Ericsson agencją interaktywną MEC Digital. Nasza współpraca z MEC Digital pokazuje, jak duże są możliwości wykorzystania tego typu rozwiązań internetowych do promocji określonych produktów - dodał Ward Lee.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-168-147.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.