Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Testy wydajności tabletu HTC Flyer

Testy wydajności tabletu HTC Flyer

Q! 23 Maja 2011 14:05

0 0

flyer chart m Serwis PhoneArena przedstawił testy wydajności tabletu HTC Flyer. Czy jeden rdzeń taktowany zegarem o częstotliwości 1,5 GHz może być szybszy niż dwa rdzenie, ale pracujące z częstotliwością 1,2 i mniej GHz?

Odpowiedź brzmi: nie. Chociaż HTC Flyer, według pierwszych recenzji, pracuje żwawo i niczego nie można mu zarzucić w kwestii wydajności, to z technicznego punktu widzenia osiąga on gorsze wyniki w tej materii względem smartfonów i tabletów z wolniejszymi, ale dwurdzeniowymi procesorami.

Testy aplikacjami benchmarkowymi Quadrant oraz AnTuTu wykazały, że pierwszy tablet od HTC pozostał w tyle nie tylko za swoim największym rywalem, tabletem Motorola XOOM (1 GHz, Nvidia Tegra 2). Również smartfon od LG, Optimus 2X (1 GHz, ARM Cortex A9), znalazł się przed produktem HTC.






Wygląda więc na to, że obecnie procesory dwurdzeniowe są zdecydowanym liderem rynkowym jeśli chodzi o wydajność. Stawia to pod znakiem zapytania sensowność montowania w najbardziej zaawansowanych urządzeniach procesorów jednordzeniowych. Pytanie czy w kolejnych tabletach HTC zmieni swoją strategię im więcej megaherców tym lepiej?

Źródło tekstu: Phone Arena     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • -1

    1.  2011-05-23 15:03:47

    dosyć logiczne że 2 rdzenie po 1,2 to wiecej niz jeden rdzen 1,7 GHz.

  • 0

    2.  2011-05-23 15:26:48

    "to z technicznego punktu widzenia osiąga on gorsze wyniki w tej materii względem smartfonów i tabletów z wolniejszymi, ale dwurdzeniowymi procesorami" Na moje oko te dwurdzeniowe procesory nie sa wolniejsze, ale za to sa taktowane nizsza czestotliwoscia. Bo ten teks to przypomina cos w stylu wyprzedzil mnie i mial gorszy czas na mecie ;)

  • 1

    3. ~  2011-05-24 07:53:58  host: v14-05.opera-mini.net

    Pamietam czasy, gdy wchodzily procesory dwurdzeniowe. Tez w benchmarkach i programach testujacych ossiagaly super ekstra wyniki. Niestety podczas normalnej pracy nie bylo widac znacznej przewagi takich ukladow, bo po prostu programy nie wykorzystywaly mozliwosci kilku rdzeni. Byc moze producenci sie nauczyli jak budowac efektywne uklady, albo jest to znowu tylko chwyt marketingowy. W koncu suma predkosci 2 osobowek jadacych autostrada 2*150=300, natomiast porsche pojedzie 250, tylko ktorym rzeczywiscie pokonamy szybciej trase Warszawa - Berlin?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-241-232.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.