Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Test telefonu Nokia N95

Test telefonu Nokia N95

WitekT 6 Maja 2007 11:10

0 0
nokia n95W dziale Artykuły ukazał się test telefonu Nokia N95.

Artykuł można przeczytać w dziale Artykuły / Testy sprzętu, bądź klikając tutaj.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 43
  • 0

    24. ~artbee  2007-05-06 17:28:43  host: chello087206140109.chello.pl

    ad 21 oj biznesmen na sms-y się porozumiewa buhahah skąd wiesz ze problem był z play?a nie z tmobile? po drugie tak jak pisza inni nie trzezba podpisywać umowy żeby móc odbierac połączenia z innej sieci - a moze ktoś cię oszukał, pomylił nr itd???? Szukajcie a znajdziecie...

  • 0

    25. ~user  2007-05-06 17:53:37  host: pc-835.ds1.tuniv.szczecin.pl

    "artbee", skontaktuj sie z Biurem Obslugi Klienta i zapytaj sie czy nie trzeba podpisywac umowy aby moc odbierac polaczenia z innej sieci...

  • 0

    26. ~user  2007-05-06 17:54:36  host: pc-835.ds1.tuniv.szczecin.pl

    "artbee", a propos biznesmena, jak nie mozna sie dodzwonic, bo partner ma wlaczony mailbox albo wylaczona komorke, gdy np. jest na naradzie, to wysyla sie SMSy w pilnych sprawach.

  • 0

    27. ~Jacun28  2007-05-06 18:41:33  host: 210-180.compnet.com.pl

    Ciekawe kto w koncu wypowie sie na temat testu Noki a nie jakies problemy z innej beczki!!!Czekam na opinie posiadaczy tego fona, napewno nie ja jeden!

  • 0

    28. ~xxx  2007-05-06 23:33:23  host: cgq30.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od 07.05.2007 w sieci Era dostępna jest nowa Promocja z megapakietem wliczonych minut - "Jedyna taka oferta". W ramach oferty Minuta połaczenia już od 0,15zł. Abonent ma możliwość wyboru jednego promocyjnego zestawu; ZESTAW 300 MINUT W SIECI ZESTAW 120 MINUT DO WSZYSTKICH Oferty dostępne w promocyjnych zestawac A. Oferta taniej w sieci B. Oferta taniej w sieci C. Oferta taniej w sieci A. Oferta uniwersalna B. Oferta uniwersalna C. Oferta uniwersalna Promocyjny abonament 45 zł z VAT przez 24 Cykle rozliczeniowe 45 zł z VAT przez 24 Cykle rozliczeniowe Na zawsze Promocyjny abonament za każdy zestaw obowiązywać będzie przez okres 24 pierwszych, pełnych Cykli rozliczeniowych.

  • 0

    29. ~  2007-05-06 23:41:20  host: cgq30.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http://www.telix.pl/images/promocje/jedyna_taka_oferta.pdf

  • 0

    30.  2007-05-07 00:16:53

    ***poznaniak*** oczywiście, że trzeba mieć umowę między sieciami, żeby np. smsy dochodziły i nie chodzi tutaj o roaming. Kilka lat temu namiętnie pisałem do Idei/Orange i Vodafone D2 o podpisanie takiej umowy, bo nie mogłem wysyłać smsów do rodziny w tej sieci. SMS był wysyłany, ale nigdy nie dochodził, a pieniądze oczywiście zabierali. Nie pamiętam jak taka umowa się nazywa, ale nie jest to na pewno roamingowa. Po kilku miesiącach smsy między Orange/Ideą, a Vodafonem śmigały bez problemu. Pisałem do nich kilka razy w miesiącu w tej sprawie.

  • 0

    31. ~  2007-05-07 00:44:29  host: p07-06.opera-mini.net

    Ludzie, dlaczego taki burdel i mega oftopa robicie w komentarzach? Jest przecież forum...

  • 0

    32.  2007-05-07 05:26:13

    jeden z ciekawszych testów dzięki któremu potwierdziłem się w przekonaniu iż N95 nie jest dla mnie telefonem.dziękuje bardzo.

  • 0

    33. ~bartoldoo  2007-05-07 08:34:53  host: xdsl-7792.bielsko.dialog.net.pl

    az szkoda czytać - test telefonu a tu jakieś żale na play, niemcy itp. brak słów :(

  • 0

    34. ~bartoldoo  2007-05-07 08:41:55  host: xdsl-7792.bielsko.dialog.net.pl

    a co do telefonu to jest to ciekawostka całkiiem fajna i wyznaczająca nowe standarty - co jest bardzo ważne. ale jak zwykle nie jest to wszystko dopięte na ostatni guzik :( po pierwsze brak w nim ekranu dotykowego, nie wiem jakim cudem można kożać wygodnie z nawigacji bez rysika, no i podstawowa wada czyli bateria - ja nie oczekuje od nowegoczesnego fona że bedzie mi trzymał tydzień baterie ale jeżeli nie wytrzymuje 24 h intensywnego użytkowania to nie nadaje sie do codziennego użytku !! podsumowując telefon bardzo ciekawy, wyznaczający nowe standarty ale nie godny polecenia. dużo ciekawiej prezentuje się AMEO. pozdro

  • 0

    35. ~oskarek  2007-05-07 09:08:44  host: 87-205-226-101.adsl.inetia.pl

    Fajny telefonik....o ile naprawde komus sa potrzebne "bajery" jakie w nim siedza:)

  • 0

    36.  2007-05-07 09:53:10

    ciekawy jestem jak bateria, bo w niektorych N to porazka

  • 0

    37. ~krs  2007-05-07 10:05:36  host: abj70.internetdsl.tpnet.pl

    to se przeczytaj. Co za ludzie.

  • 0

    38.  2007-05-07 10:53:32

    37: dziekuje za rade, znalazlem chwilke i doszedlem do ostatniej strony testu :]

  • 0

    39. ~jarekt  2007-05-07 14:30:15  host: ebv175.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W sumie ucieszyl mnie ten test. Po wstepie juz zaczalem sie obawiac ze to fajny telefon i bede musial go kupic (szlag mnie trafia jak musze placic 50% wiecej za sama, kiepskawa zreszta marke ale mus to mus). Na szczescie okazalo sie, ze jesli chce sie miec najlepsze telefony na rynku trzeba szukac gdzies indziej. Do fotek jednak zostanie k800i bo nadal nic lepszego nie ma a do internetu MDA Pro z ekranem VGA. Kupe kasy oszczedzilem :P

  • 0

    40. ~Majki  2007-05-07 19:30:40  host: chello087207063035.chello.pl

    Kurde bylem strasznie napalony na ten telefon, ale z ta bateria to przegieli! zeby bateria nie pociagnela nawet jednego dnia(12h) to jest skandal w telefonie za taka cene. Fajnie jest miec te wszystkie funkcje i napewno z nich bym czesto korzystal(obejrzec jakis filmik, pograc w superanckie gry 3D, sluchac muzy i czasem GPSsie przyda), tylko co z tego skoro bym nie mogl z nich korzystac, bo telefon trzeba ladowac 2x dziennie. Jade rano na uczelnie, w drodze slucham muzy, moze gram. Zajecia do 16, moze 18, a bateria mi nie siadzie o 14 bo na kazdej przerwie sie korzystalo z telefonu. Tragedia. Ciekawe ile bedzie trzymal Samasung F700. To bedzie chyba lepszy tel. niz n95, chociaz nie ukrywam, ze gdyby ta nokia byla za 1800zl to bym ja kupil, ale za taka cene (2800zl) nigdy...

  • 0

    41.  2007-06-28 23:50:56

    mam od 2 tyg. n95. Ten czas pozwolił mi na poznanie tego cudeńka.Wcześniej naczytałem się o nim skrajnie róznych często głupich opinii. Kupiłem go w Erze przy odnowieniu abonamentu biznesowego za niecałe 1200 zł.Od telefonicznego zamówienia w Erze dostałem go kurierem po dwóch dniach!!!!! To prawdziwe cudeńko! To nie telefon tylko komp.Wspaniały design.Superowe wykonanie. Niestety stałem sie trochę niewolnikiem tego fona.Bo jak takie cudeńko wsadzić do kieszeni razem z kluczami czy bilonem.Szkoda, Nigdy wcześniej tak nie przesadzałem. Teraz coś o tel. Ma port podczerwieni. Ma zainstalowany GPS. Ale mapy bez problemu i darmo trzeba sciągnąć ze stronki nokii. Mapki bardzo dokładne a sam GPS ma wiele dodatkowych funkcji bardzo przydatnych. Ostatnio pozwolił mi szybko wrócic z wyprawy w głąb lasu. Korzystanie z GPSu nic nie kosztuje. Mapki najlepiej najpierw sciągnąć na kompa a potem do fona. Internet działa dobrze. Zdjęcia i filmiki wychodzą rewelacyjnie.Wczasie nagrywania video mikrofon fantastycznie rejestruje także dzwięk. Na stronie nokii jest wiele dodatkowych programików na ten tel.Jest w czym wybierać. Bateria! Przez pierwsze dni byłem załamany. Ledwo dzień wytrzymywała.Po tygodniu się rozruszała. Teraz trzyma dwa dni.Ważne! Tej baterii nie mozna przeładowywać. Aplikacje biurowe są bardzo przejrzyste i dla mnie prawie 50 latka spoko. Naprawdę jest to super telefonik. Polecam go każdemu mimo,że ten fonik wymaga od właściciela troski i delikatności. pozdrawiam p.s. właśnie oglądam film zgrany z kompa. Jakość rewelacyjna nawet napisy da się czytać bez okularów;)

  • 0

    42.  2007-06-29 00:04:02

    a tak na marginesie niech KTOŚ wreszcie coś zrobi!!! To jest miejsce na opinie Nokii n95 a nie "problemów" z Playem. Dość śmiecenia

  • 0

    43. ~kamilo566  2007-10-26 11:33:36  host: dch119.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie wie ktos czemu nie moge wyslac sms'a z enki95?? nie moge wyslac!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-173-230.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.