Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Test telefonu Nokia Asha 300

Test telefonu Nokia Asha 300

sirmark 25 Czerwca 2012 23:45

0 0
nokia asha 300W dziale Artykuły ukazał się test telefonu Nokia Asha 300.

Artykuł można przeczytać w dziale Artykuły / Testy sprzętu, bądź klikając tutaj.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 1

    1. ~  2012-06-26 05:47:32  host: z47-12.opera-mini.net

    Kolejny odpustowy gadzet nokii. Jeszcze troche Nokio i zaczniesz z powrotem robic gumowce.

  • 2

    2. ~  2012-06-26 08:33:46  host: wapgw4.wapgw.era.pl

    A ja jubie Nokie!

  • 0

    6.  2012-06-26 12:25:07

    Problemem tego telefonu jest dotykowy wyświetlacz tak to fajny następna 6303 byłby.

  • 0

    7.  2012-06-26 15:46:45

    Odczucia po użytkowaniu - ktoś mi sprzedał podróbę z chin :/ Grunty nie top, że z salonu, to bym nie uwierzył, że to oryginał tak wykonany jest :/

  • 0

    9. ~costa  2012-06-26 18:06:25  host: nat0-waw.rtr.bait.pl

    jak na swoje możliwości to dość tani telefon. I ma klawiature, co dla wielu osób ma jednak znaczenie.

  • 0

    10. ~  2012-06-28 07:25:45  host: afq145.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten telefon nie nadaje się nawet na następcę 6303. Dotykowy, słaby wyświetlacz, aparat w porównaniu z 6303 daje bardzo słabą jakość zdjęć. Jedyne co to wyświetlacz większy i HSPA poza tym ten telefon to bieda

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-56-110.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.