Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Test telefonu Motorola Wilder

Test telefonu Motorola Wilder

sirmark 11 Listopada 2011 13:30

0 0
motorola wilderW dziale Artykuły ukazał się test telefonu Motorola Wilder.

Artykuł można przeczytać w dziale Artykuły / Testy sprzętu, bądź klikając tutaj.




Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • -2

    1. ~adek  2011-11-11 16:13:07  host: dth244.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miałem kiedyś Motorolę v2288 i jeśli ten jest podobny to ja dziękuję za taki telefon ! Czemu nie pokażecie testu jakiegoś Sony Ericssona ?

  • 2

    2. ~what the  2011-11-11 17:46:02  host: hly77.internetdsl.tpnet.pl

    a ja miałem kiedyś sony ericssona co się rozpadł. Teraz mam Motorolę Defy i jest super :-)

  • -2

    3. ~adek  2011-11-11 18:38:24  host: dth244.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i ile Ci bateria w tej Motosianoli trzyma ? 1 dzień ? pół dnia ? he he he

  • 2

    4. ~qwerty  2011-11-11 20:17:57  host: public28503.xdsl.centertel.pl

    @3 adek to i tak o 3 dni dłużej niż w SE :-)

  • 1

    5. ~  2011-11-11 23:28:49  host: ip-157-25-58-199.multimo.pl

    Ericssony to takie badziewia, że nawet firmowy serwis nie jest w stanie tego naprawić. Mnie naprawiali chyba z pięć razy, w tym jedna wymiana, aż gwarancja się skończyła.

  • 0

    6. ~  2011-11-12 00:27:19  host: host-89-229-137-45.chelm.mm.pl

    Hołplesowy dezajn.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-233-235.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.