DAJ CYNK

Tesla pracuje nad własnym serwisem streamingowym

Isand

Rozrywka

Ku zaskoczeniu wszystkich (a szczególnie Spotify) Tesla rozpoczęła przygotowania do uruchomienia własnego serwisu streamingowego.



Ku zaskoczeniu wszystkich (a szczególnie Spotify) Tesla rozpoczęła przygotowania do uruchomienia własnego serwisu streamingowego.

Tesla prowadzi rozmowy na temat potrzebnych licencji ze wszystkimi liczącymi się wytwórniami muzycznymi. Przecieki z przedsiębiorstwa Elona Muska sugerują, że głównym celem tego posunięcia jest integracja własnego serwisu z samochodami. Sami producenci nie są pewni czy nowy serwis ma być dostępny wyłącznie w samochodach Tesli czy też powstanie np. wersja mobilna.

Obecnie Tesla współpracuje ze Spotify i nabywcy jej samochodów (poza USA) mogą korzystać z usług szwedzkiego serwisu. Dlaczego Amerykanie zamierzają w takim razie uruchomić własny serwis? Odpowiedź znajdziemy w słowach rzecznika prasowego Tesli. Powiedział on, że celem są wyjątkowe doznania w samochodzie i możliwość wyboru dowolnego źródła muzyki a także zaoferowanie klientom maksimum szczęśliwości.

Obecnie Spotify posiada 50 milionów użytkowników. Na drugim miejscu znajduje się Apple Music z 27 milionami.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: phonearena, wł