Ku zaskoczeniu wszystkich (a szczególnie Spotify) Tesla rozpoczęła przygotowania do uruchomienia własnego serwisu streamingowego.
Tesla prowadzi rozmowy na temat potrzebnych licencji ze wszystkimi liczącymi się wytwórniami muzycznymi. Przecieki z przedsiębiorstwa Elona Muska sugerują, że głównym celem tego posunięcia jest integracja własnego serwisu z samochodami. Sami producenci nie są pewni czy nowy serwis ma być dostępny wyłącznie w samochodach Tesli czy też powstanie np. wersja mobilna.
Obecnie Tesla współpracuje ze Spotify i nabywcy jej samochodów (poza USA) mogą korzystać z usług szwedzkiego serwisu. Dlaczego Amerykanie zamierzają w takim razie uruchomić własny serwis? Odpowiedź znajdziemy w słowach rzecznika prasowego Tesli. Powiedział on, że celem są wyjątkowe doznania w samochodzie i możliwość wyboru dowolnego źródła muzyki a także zaoferowanie klientom maksimum szczęśliwości.
Obecnie Spotify posiada 50 milionów użytkowników. Na drugim miejscu znajduje się Apple Music z 27 milionami.
Źródło tekstu: phonearena, wł
Ten RCS to ogólnie działa jak chce i to nie tylko na aplikacji od Samsunga, ale na wszystkich. Jest ...
Bzdura, nie maja niczego swojego. To jest stary Cyrix. Oni nawet ne mają FABow, w których by to mogl ...
Bzdura, nie maja niczego swojego. To jest stary Cyrix. Oni nawet ne mają FABow, w których by to mogl ...
Bzdura, nie maja niczego swojego. To jest stary Cyrix. Oni nawet ne mają FABow, w których by to mogl ...
Po fiasku próby wprowadzenia swoich 'autorskich' procesorów Loongson, które okazały się być nielegal ...