Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tesco Mobile walczy o brytyjski rynek

Tesco Mobile walczy o brytyjski rynek

Q! 4 Maja 2010 09:31

0 0

Brytyjska sieć sklepów Tesco zamierza przypuścić atak na tamtejszy rynek komórkowy. W tym celu planuje między innymi drastycznie zwiększyć liczbę swoich sklepów.

Tesco Mobile zamierza otwierać od 2 do 3 nowych sklepów każdego tygodnia. Oznacza to, że każdego roku powstanie około 100 nowych punktów sprzedaży tego operatora. Przy obecnej liczbie 107 sklepów, do końca 2013 roku ich liczba ma wzrosnąć do około 500.

Nowe punkty sprzedaży znajdą się w sklepach będących własnością sieci. 200 z nich ulokowanych będzie w dużych supermarketach, natomiast pozostała 300 - w mniejszych sklepach działających pod nazwą Metro.




Tesco zamierza również powalczyć o nowych klientów z rynku kontraktowego. W tym celu, tylko w tym miesiącu, oferta dostępnych słuchawek przy podpisaniu umowy z operatorem została powiększona o 28 nowych modeli.

Dzięki zwiększeniu liczby punktów sprzedaży oraz polepszeniu ofert abonamentowych, Tesco ma nadzieję na zdobycie tylko w tym roku 333 tys. nowych klientów kontraktowych swoich usług mobilnych.

Źródło tekstu: mobiletoday, wł     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 2

    1. ~evad  2010-05-04 10:07:51  host: genkt-056-024.t-mobile.co.uk

    Wbrew pozorom, Tesco Mobile ma naprawdę niezłą ofertę pre- jak i postpaidową, niestety nie oferują ryczałtu/pakietów na internet.

  • 1

    2.  2010-05-04 10:11:01

    szkoda że u nas nie walczą, bo mogła by być ciekawa rywalizacja ;) na przykład z kerfurem ;) Szkoda że ostatnio MVNO typu kerfur czy mobilking nie starają się :( zazwyczaj byli całkiem konkurencyjni.

  • -1

    3. ~hettman  2010-05-04 10:57:21  host: chello089076145184.chello.pl

    @1-z minutowym naliczaniem za pierwsza minute+ 20p.za min.do polska(np.lycam.-9p)-doprawdy doskonala... :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-212-93.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.