Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tell zwiększy liczbę placówek do około 500

Tell zwiększy liczbę placówek do około 500

sirmark 27 Września 2007 17:25

0 0

Grupa Tell, która współpracuje przy dystrybucji usług ze wszystkimi czterema operatorami komórkowymi, planuje do końca 2008 roku zwiększyć liczbę sklepów z ok. 260 do ok. 500.

Na koniec 2008 roku grupa Tell może mieć ok. 260 sklepów Orange, czyli tyle ile obecnie, oraz ok. 100 sklepów Plus GSM, 100 sklepów Ery i ok. 50 Play. Grupa Tell chce zwiększać liczbę sklepów przede wszystkim organicznie, bo jest to tańszy sposób rozwoju, ale też jest przygotowana na przejęcia sklepów w przypadku Plusa czy Ery.




Według Rafała Stempniewicza, szefa Tell, nie ma kolizji między interesami poszczególnych operatorów. Choć do tej pory operatorzy wymagali wyłączności na współpracę z poszczególnymi dilerami, sytuacja zaczyna się zmieniać.

Po dwóch kwartałach 2007 roku Tell miał 118,2 mln zł skonsolidowanych przychodów, a skonsolidowany zysk netto wyniósł 3,8 mln zł. Firma spodziewa się, że na koniec roku przychody grupy mogą wynieść blisko 300 mln, a zysk netto 7 - 8 mln zł.

Źródło tekstu: Puls Biznesu, Rzeczpospolita     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 0

    1.  2007-09-27 17:36:53

    ciekawe kiedy telepolis sie dowie o tym, ze tell wypowiedzial umowe centkowi?!?!

  • 0

    2.  2007-09-27 17:44:10

    a czemuz to mialby wypowiedziec?

  • 0

    3.  2007-09-27 17:54:17

    S!D: to zabrzmiało jak jakiś zarzut... ;) Ktoś o tym pisał? :) Ale zapuściłem pytanie tam gdzie trzeba - zobaczymy co mi odpowiedzą na to. ;)

  • 0

    4.  2007-09-27 17:55:27

    Poza tym niespecjalnie jest to ogólnie znana wiadomość, bo jeżeli by była, to powinna trafić na GPW, a nie trafiła jeszcze - jako mająca ważny wpływ na wyniki spółki.

  • 0

    5.  2007-09-27 18:00:17

    pomijajac fakt, ze Tell musialby juz o tym poinformowac, to pozbywanie sie sieci 260 punktow centka, stanowiacej podstawe dzialania firmy, byloby conajmniej dziwne.

  • 0

    6.  2007-09-27 18:03:42

    Dziwne niekoniecznie - może inny operator daje im lepsze warunki. O tyle lepsze, że opłaca się zmienić barwy.

  • 0

    7. ~konsultant  2007-09-27 20:05:46  host: bya52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no co wy za duza kasa jest wladowana w wizualizacje salonów centka (wiecie ze wycieraczka halo - ta w wejsciu - kosztuje 700 zl), a co dopiero reszta sprzetu, nie wspomne o szkoleniu

  • 0

    8. ~konsultant  2007-09-27 20:09:06  host: bya52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    poza tym sprostowanie tell ma 310 salonów orange

  • 0

    9.  2007-09-27 20:33:25

    nie sa to oficjalne zrodla i nie wypada ujawniac. ale przypomnicie sobie o ile predzej juz wiedzialem. nie sadze, ze wycieraczka orange za nawt 700zl jest wielkim kosztem dla tella i to mialo przewazyc o milionach ktorymi szfuja z centkiem. pozdro

  • 0

    10.  2007-09-27 21:18:44

    S!D: ok, nie mówię, że nie wiesz co mówisz - po prostu jest to bardzo ważna informacja, która powinna najpierw trafić na giełdę, a nie nasze komentarze. Stąd moje zdziwienie. :)

  • 0

    11.  2007-09-27 23:05:24

    witku, dziwie sie troche o obiegu tej informacji. Ram juz zaciera rece, bo bedzie "jedynym" ogolnopolskim AP i jego wartosc negocjacyjna wzrosnie.

  • 0

    12.  2007-09-27 23:43:41

    S!D: zdziwieni to mogą być inwestorzy giełdowi, a jeszcze bardziej zarząd Tella, jak im dosolą potężną karę... ;)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-143-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.