Grupa Tell, która współpracuje przy dystrybucji usług ze wszystkimi czterema operatorami komórkowymi, planuje do końca 2008 roku zwiększyć liczbę sklepów z ok. 260 do ok. 500.
Na koniec 2008 roku grupa Tell może mieć ok. 260 sklepów Orange, czyli tyle ile obecnie, oraz ok. 100 sklepów Plus GSM, 100 sklepów Ery i ok. 50 Play. Grupa Tell chce zwiększać liczbę sklepów przede wszystkim organicznie, bo jest to tańszy sposób rozwoju, ale też jest przygotowana na przejęcia sklepów w przypadku Plusa czy Ery.
Według Rafała Stempniewicza, szefa Tell, nie ma kolizji między interesami poszczególnych operatorów. Choć do tej pory operatorzy wymagali wyłączności na współpracę z poszczególnymi dilerami, sytuacja zaczyna się zmieniać.
Po dwóch kwartałach 2007 roku Tell miał 118,2 mln zł skonsolidowanych przychodów, a skonsolidowany zysk netto wyniósł 3,8 mln zł. Firma spodziewa się, że na koniec roku przychody grupy mogą wynieść blisko 300 mln, a zysk netto 7 - 8 mln zł.
Źródło tekstu: Puls Biznesu, Rzeczpospolita