Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tell przejmuje Euro-Phone

Tell przejmuje Euro-Phone

sirmark 13 Marca 2009 19:18

0 0

Spółka Tell podpisała z Cyfrowym Centrum Serwisowym i Jerzym Maciejem Zygmuntem umowę kupna 100% udziałów w spółce Euro-Phone, która jest dystrybutorem usług telefonii komórkowej oferowanych przez PTC.

Cena sprzedaży udziałów za ok. 67 salonów Euro-Phone została ustalona na kwotę 9 mln zł. Z tego niecałe 3,4 mln zł zostanie zapłacone 485540 akcjami własnymi Tella, które to zostaną skupione z rynku.




Umowa zostanie zrealizowana pod warunkiem uzyskania zgody UOKiK oraz pozytywnie przeprowadzonego badania spółki Euro-Phone przez Tell. W razie nieziszczenia się warunków zawieszających do dnia 11. kwietnia umowa wygasa.

W umowie przewidziano dla dotychczasowych udziałowców Euro-Phone zakaz działalności konkurencyjnej na czas 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym przez działalność konkurencyjną rozumie się działalność stanowiąca przedmiot umowy agencyjnej łączącej Euro-Phone z PTC.

Źródło tekstu: Tell, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~  2009-03-13 22:07:38  host: f143-060.opera-mini.net

    Czyli że w europhone zamiast ery będzie można kupić orange

  • 0

    2. ~beznicku  2009-03-15 00:07:18  host: rev-27.malnet.pl

    ajerzy, maciej i zygmunt to wspólnicy?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-138-206.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.