Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TELKO.in: Zmiany w zarządzie UPC

TELKO.in: Zmiany w zarządzie UPC

Ł.D. 11 Grudnia 2013 11:11

1 2

Jarosław Pijanowski przestał pełnić funkcję szefa sprzedaży i członka zarządu największej sieci kablowej w Polsce. Jego funkcje zostały podporządkowane Grzegorzowi Eszowi.



Decyzja o zmianach zapadła na przełomie poprzedniego i bieżącego miesięca. Jarosław Pijanowski odchodzi z UPC Polska po 11 latach pracy dla operatora. Od 2002 r. pełnił tam kolejno funkcje dyrektora sprzedaży, członka zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing, a potem za sprzedaż i obsługę klienta (wcześniejszymi kompetencjami podzielił się z Grzegorzem Eszem). Wcześniej pracował dla operatora platformy DTH - WizjaTV - oraz dla koncernu Nestle. Jest absolwentem marketingu i zarządzania w poznańskiej Akademii Ekonomicznej.




Szefem sprzedaży UPC - w dyrektorskiej randze - został mianowany na jego miejsce Tomasz Dakowski, który właśnie dołączył do UPC po krótkiej przygodzie z siecią MVNO Truphone, a wcześniej - kilkuletniej - z PLL LOT. Ponadto pracował on na stanowiskach sprzedażowych w PTK Centertel, Telekomunikacji Polskiej i w Ramsacie.

TELKO.in to serwis z Grupy TELEPOLIS.PL, który zajmuje się biznesową i prawną stroną telekomunikacji. Jego start planowany jest na początek 2014 roku.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: jarosław pijanowski | upc

w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-5-239.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet