Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości TELKO.in: PLFON migruje klientów na nową platformę VoIP

TELKO.in: PLFON migruje klientów na nową platformę VoIP

Ł.D. 16 Grudnia 2013 15:11

9 1
Od kilku tygodni Peoplefone Polska zachęca mailingami swoich abonentów do przejścia na nową platformę swojego systemu telefonii internetowej. Infrastruktura działa od pół roku i już tylko na niej dokonywane są nowe aktywacje. Równolegle trwa migracja wcześniejszych klientów.

Nadszedł czas, by wyłączyć starą platformę i przenieść klientów na nową. Ze względu na zmianę Prawa telekomunikacyjnego abonenci muszą założyć nowe konto, akceptując nowe regulaminy i cenniki. W drugim kroku migrujemy środki na kontach klienckich i ich numerację - mówi Marek Mróz, dyrektor handlowy Peoplefone Polska. Nie chce przy tym zdradzić, jak liczna baza klientów podlega tej operacji.

Nie zdradzamy takich informacji. Liczbę klientów liczymy dzisiaj dziesiątkami tysięcy - mówi tylko. Wedle oficjalnych danych Peoplefone AG w ubiegłym roku obsługiwał w Polsce 30 tys. indywidualnych i biznesowych klientów.

Peoplefone Polska stanowi współwłasność szwajcarskiej firmy Peoplefone oraz detalicznego giganta Metro Group. Model biznesowy zakłada sprzedaż usług i dedykowanych urządzeń w detalicznych sieciach Media Markt i Saturn. W Polsce, pod marką PLFON, operator działa od 2007 roku. Poza naszym krajem usługi oferowane są także w w ośmiu innych krajach Europy (m.in.Szwajcarii, Austrii, na Słowacji i Litwie). Jak na razie największe sukcesy sprzedażowe grupa osiągnęła właśnie w Polsce, chociaż są one znacznie skromniejsze, niż założenia z którymi usługi startowały w 2007 roku.

Nowa platforma VoIP, na którą PLFON migruje klientów, wdrożona została na skalę całej grupy. Jądro systemu ulokowane zostały w data center we Francji. W Polsce do migracji klientów ma zachęcić nowa oferta dostępna po migracji na nową platformę.

TELKO.in to serwis z Grupy TELEPOLIS.PL, który zajmuje się biznesową i prawną stroną telekomunikacji. Jego start planowany jest na początek 2014 roku.

Źródło tekstu: wł     


Dodaj do:

Tagi: voip | plfon

w sumie: 33
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~Krzysiek  2014-01-27 14:16:08  host: host-89-167-66-17.nplay.net.pl

    PLFON nie polecam! Od momentu przejścia na nową platformę, czyli początek 01.2014 zaczęły się moje problemy z tym operatorem, czyli do dziś 27.01.14. Problem z bramką granstream ht-486 polega na tym, że nie można się do mnie dodzwonić (sygnał zajęty). Próbowałem wielokrotnie kontaktować się, czy to z działem technicznym poprzez maile, czy dzwoniąc pod podany nr. tel. żadna z tych prób nie przyniosła odzewu, jedyny kontakt jaki uzyskałem to konsultanci na czacie (kilka nawiązanych połączeń), ale tam także nie uzyskałem pomocy, miałem wrażenie, że rozłączają się celowo przy pytaniu na które nie znali odpowiedzi, lub po prostu nie odpowiadają, przykład konsultantka prosi o podanie loginu, po podaniu loginu rozmowa się kończy i tak przy każdej próbie, moja rozmowa z konsultanem nie trwała nigdy dłużej jak dwa trzy zdania- to się w głowie nie mieści . Także zdecydowanie nie polecam, bo przy jakimkolwiek problemie prawdopodobnie nie otrzymacie żądnej pomocy zostaniecie pozostawieni samym sobie, a serwisu ta firma nie prowadzi. Takiego lekceważenia klienta nie spotkałem nigdzie indziej, dlatego rezygnuje z usług firmy, która mnie olewa, konkurencja jest spora, jest w czym wybierać więc po co się denerwować.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18. ~Kuba  2014-01-27 14:50:24  host: tor32.anonymizer.ccc.de

    Dankan a przez ile z tego korzystałeś czy tam korzystasz?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~Dankan  2014-01-28 12:58:34  host: afqe55.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Korzystam już od dłuższego czasu i dobre jest to, że nie ma żadnych problemów..

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~Krzysiek  2014-01-28 17:25:59  host: host-89-167-66-17.nplay.net.pl

    Zdecydowanie odradzam PLFON!!! Od momentu przejścia na nową platformę, czyli początek 01.2014 zaczęły się moje problemy z tym operatorem, czyli do dziś 28.01.14. Problem z bramką granstream ht-486 polega na tym, że nie można się do mnie dodzwonić (sygnał zajęty). Próbowałem wielokrotnie kontaktować się, czy to z działem technicznym poprzez maile, czy dzwoniąc pod podany nr. tel. żadna z tych prób nie przyniosła odzewu, jedyny kontakt jaki uzyskałem to konsultanci na czacie (kilka nawiązanych połączeń), ale tam także nie uzyskałem pomocy, miałem wrażenie, że rozłączają się celowo przy pytaniu na które nie znali odpowiedzi, lub po prostu nie odpowiadają, przykład konsultantka prosi o podanie loginu, po podaniu loginu rozmowa się kończy i tak przy każdej próbie, moja rozmowa z konsultanem nie trwała nigdy dłużej jak dwa trzy zdania- to się w głowie nie mieści . Także zdecydowanie nie polecam, bo przy jakimkolwiek problemie prawdopodobnie nie otrzymacie żądnej pomocy zostaniecie pozostawieni samym sobie, a serwisu ta firma nie prowadzi. Takiego lekceważenia klienta nie spotkałem nigdzie indziej, dlatego rezygnuje z usług firmy, która mnie olewa, konkurencja jest spora, jest w czym wybierać więc po co się denerwować.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~Fredi  2014-01-29 12:25:16  host: afnr147.neoplus.adsl.tpnet.pl

    E tam. Ja zawsze przed skorzystaniem z jakiegoś operatora patrze na ranking. W tym momencie Easycall prowadzi..

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~Opr  2014-02-20 20:54:00  host: tor-exit-node.6.privacyrepublic.org

    Tak racja ja także korzystam z easyCall jestem zadowolony.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23. ~marek0803  2014-03-07 22:13:31  host: host109-151-232-238.range109-151.btcentralplus.com

    Mam Problem w plfon nie mozna sie dodzwonic na numer przeniesiony z telekomunikacji do plfon

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24. ~zly  2014-03-26 06:25:25  host: n13-02-05.opera-mini.net

    To co sie dzieje z Plfon po zalozeniu nowej platformy to totalna porazkq. Nie moge spokojnie korzystac z numeru ktory uzywalem 6 lat. Wsparcie dla klientow praktycznie zadne.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~Zgred  2014-03-28 20:33:57  host: aauo103.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja nie mam problemów ale to może dlatego, ze korzystam z easycall

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26. ~Karaś  2014-04-28 15:02:05  host: tor-exit0-readme.dfri.se

    VoIP trzeba zrobic krok do przodu i dlatego ja wybrałem easycall VoIP juz od dawna są na rynku
    Maja dosc dobre ceny i stabilna aplikacje korzystam juz 7 miesiecy

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~Zenon  2014-05-11 09:54:43  host: box.yasinozel.com.tr

    Korzystam z apki easycalla i jest wporzadku jakosciowo moze byc nie co lepsze niz inni operatorzy ogolnie jestem zadowolony.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28. ~jankowski  2014-05-30 07:31:54  host: tor-exit.plebia.org

    Mój ulubiony operator do pracy do dzwonienia to easyccall bardzo dobrze sie sprawuje i działa bardzo dobrze nie zawiesza sie i jakosciow tez bardzo dobrze ogolnie nie zamierzam narazie zmieniac bardzo sie przyzwyczaiłem do tego operatora

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    29. ~Kamillodz  2014-06-08 13:35:32  host: arachnidefr94.torproxy-readme-arachnide-fr-35.fr

    Jak dla mnie to fajny operatorr ten easycall ostatnio gadałem z 1h i wyszło fajnie z laleczka zgadalismy sie i umuwilismy :)
    jakosciowo było ją dobrze słychać

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    30. ~K  2014-06-24 10:11:50  host: host31-42-29-169.tvkdiana.pl

    Naganiacze z izycol dajcie już spokój. Powszechnie wiadomo że to kiepski operator, niestabilny. Google potwierdza :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31. ~darkZ  2014-07-11 09:25:01  host: www.sidtor.eu

    hehe... no trzeba się mocno zagłębić w komentarze, żeby coś obiektywnego wyciągnąć z tego. Mi kolega z firmy partnerskiej polecił spikon i jesteśmy na razie zadowoleni. Może po prostu trzeba trochę szczęścia przy wyborze operatora ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32. ~Wymagajacy  2014-07-31 13:11:04  host: abbd204.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wielu operatorów oferuje usługi voip też długo szukałem i polece jednak lidera czyli easy calla

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~hero  2014-10-20 21:46:52  host: tor.t-3.net

    Trzeba przyznać, że easy call trzyma ostatnio poziom. Też polecam.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34. ~yeaaap  2014-10-22 21:26:24  host: this-is-a-tor-exit-node-103.hviv.nl

    Swojego czasu się poprawili i rzeczywiście są chyba jednym z liderów obecnie na rynku, z resztą sam z nich korzystam teraz

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35. ~Toto  2014-10-29 19:50:00  host: destiny.enn.lu

    EasyCall wykonał spory progres. Oferta ostatnio tez mocno zachęcająca.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~Klara  2014-10-30 22:52:07  host: 4.tor-exit-node.ml

    To prawda. Ja mam EasyCall i bardzo sobie chwalę.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-68-132.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz ofertę miesio 19 w nju mobile na kartę?

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet