DAJ CYNK

TelForceOne chce przejąć sieć sprzedaży

sirmark

Wydarzenia

TelForceOne, producent i dystrybutor akcesoriów do telefonów, podpisał list intencyjny w sprawie przejęcia 70 punktów handlowych, zlokalizowanych w centrach handlowych.

TelForceOne, producent i dystrybutor akcesoriów do telefonów, podpisał list intencyjny w sprawie przejęcia 70 punktów handlowych, zlokalizowanych w centrach handlowych. Zgodnie z umową do finalizacji transakcji ma dość do 30 września 2007 roku.

W połowie maja prezes spółki Sebastian Sawicki informował, że spółka prowadzi bardzo zaawansowane rozmowy w sprawie przejęcia sieci detalicznej w Polsce, oraz że transakcja może zostać sfinalizowana do końca pierwszego półrocza. Dodał też wówczas, że TelForceOne rozważy podniesienie prognoz.

Od pierwszego kwartału 2007 roku TelForceOne buduje sieć detaliczną teletorium i posiada obecnie sześć punktów handlowych.

Dystrybutor prognozuje, że w 2007 roku osiągnie 9,2 mln zł zysku netto, 31,4 mln zł zysku brutto na sprzedaży oraz 107,9 mln zł przychodów. Rentowność netto wyniesie wówczas 8,5 proc.

W pierwszym kwartale 2007 roku spółka uzyskała 1,6 mln zł zysku netto wobec 700.000 zł przed rokiem. W tym czasie zysk operacyjny wyniósł 2,2 mln zł wobec 1,1 mln zł, a przychody 17,4 mln zł wobec 11,1 mln zł w pierwszym kwartale 2006 roku.

Akcjonariuszami TelForceOne są Springfield Investments posiadający 50 proc. akcji oraz Sebastian Sawicki, który ma 16,7 proc.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: TelForceOne, PAP