Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Telewizja w Netii do końca 2Q2010 - Cyfra+ partnerem?

Telewizja w Netii do końca 2Q2010 - Cyfra+ partnerem?

WitekT 18 Maja 2010 11:06

0 0

Netia ruszy z ofertą telewizyjną do końca tego kwartału, a partnerem, zamiast "n", ma być Cyfra+ - pisze Parkiet.




Netię z "n", platformą kontrolowaną przez TVN, wiązały wstępne ustalenia i harmonogram wprowadzenia usługi, ale nie oficjalna umowa. Jak zauważa Parkiet, do współpracy nie doszło zapewne ze względu na rozbieżne interesy. Netia nastawia się raczej na mało kapitałochłonną dystrybucję treści, a "n" chciałaby sprzedawać kontent operatorowi i czerpać z tego wymierne korzyści. Do modelu Netii dąży natomiast Cyfra+, która chciałaby przenieść na polski grunt model działania Canal+ we Francji, gdzie pakiety platformy są redystrybuowane przez partnerów.

Źródło tekstu: Parkiet     

Dodaj do:
w sumie: 43
  • 0

    24. ~  2010-05-18 14:51:49  host: mail.teleksiegarnia.com

    nie, podpisuje przez telefon. Moi klienci maja czas na zastanowienie sie, poniewaz wczesniej wysylamy do klienta na maila wzor takiej umowy. Nikt nic nie podpisuje w ciemno. I to WSZYSCY musza tak robic... :P

  • 0

    25. ~DNS 89'  2010-05-18 14:57:17  host: cc.azsoft.pl

    Teraz ci powiem tak Połowa E-maili nie dochodzi bo są traktowane jako spam.... xD więc nie ściemniaj z tą pocztą elektroniczną ... Przez telefon nie można zawierać umów... to raz .. dwa oferta przedstawiana przez telefon podlega okresowi w postaci 14-stu dni w tym okresie można odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów widać że jesteś dobrym sprzedawcą ... xD

  • 0

    26. ~galtom  2010-05-18 15:00:55  host: cgz71.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. Nie ma zadnych oplat tego typu w Netii. W ciagu ostatnich 3 miesiecy (jestem juz ponad 9 z Netia) zmienilem predkosc z 2mb na BSA na 8 na ich miedzi a teraz z 8 na 20. I nie ma problemu. To samo tyczy sie oferty telefonicznej - przeszedlem z lepszego tel. za za 35 (??? chyba) zlotych na telefon NON STOP. 2. Jesli TV wejdzie do Netii to napewno bedzie ekstra platna - nie sadze aby Netia nie chciala wziac dodatkowej kasy od klientow tylko dlatego, ze maja umowe bez takiej uslugi. Mnie najbardziej interesuje kiedy w polsce pojawi sie odpowiednik tvcatchup.com - czyli legalna platforma wpuszczajaca stream (live) polksich kanalow do sieci. Troche jak kablowka - nie wiem czemu stacje TV sie przed tym bronia? Tak to bym sobie w kompie co poogladal (i reklamy przy okazji) a tak to nie ogladam bo nie mam czasu. Ich strata - hulu i bbc sa alternatywa.

  • 0

    27. ~  2010-05-18 15:01:52  host: mail.teleksiegarnia.com

    tego nie musisz mi mowic, jestes naprawde nastawiony sceptycznie, a ja powiem Ci tylko tyle: dlaczego, jezeli dociera informacja o ofercie, ma nie dojsc wzor umowy? Jestes kompletnie niezorientowany w temacie, wiec bardzo Cie prosze, nie wypowiadaj sie na temat, o ktorym g.... wiesz... :)

  • 0

    28. ~DNS 89'  2010-05-18 15:10:24  host: cc.azsoft.pl

    Stary ... Ja widzę właśnie kto jest w temacie ... a mam pytanie do db jak jest w sprawie klientów biznesowych,mają prawo odstąpienia od umowy ... tak jak klienci indywidualni .. ?

  • 0

    29. ~  2010-05-18 15:12:47  host: mail.teleksiegarnia.com

    oczywiscie... :) co masz przeciwko tym wywodom? nie pracowales nigdy w naszej firmie, wiec wypowiadac sie nie mozesz... :)

  • 0

    30. ~DNS 89'  2010-05-18 15:15:37  host: cc.azsoft.pl

    To ci powiem tak... Nic nie wiesz o klientach biznesowych... mam cię jest paragraf prawny który uniemożliwia odstąpienia od umowy przez telefon jeżeli podpisałeś umowe przy kurierze to nie możesz jej zerwać... poczytaj o tym a póżniej się wypowiadaj .. ;d Klienci biznesowi nie mają takiego PRAWA !!!!!! W netii nie pracowałem i nie mam zamiaru pracować ... ale powiem ci że przygotuj się lepiej... i poczytaj kodeks ....

  • 0

    31. ~  2010-05-18 15:19:24  host: mail.teleksiegarnia.com

    wiesz co, nie mam zamiaru rozmawiac z osoba, ktora zjadla swoj tepy umysl... Kazdy klient ma prawo zerwac umowe, ktora zostala zawarta na odleglosc. Ma na to 10 dni roboczych. Musisz najpierw zasiegnac wiarygodnych informacji, apozniej dopiero sie wymadrzac... Skoro pozjadales wszystkie rozumy, znasz zapis prawa Telekomunikacyjnego, ktory na to zezwala... :)

  • 0

    32. ~DNS 89'  2010-05-18 15:29:35  host: cc.azsoft.pl

    Poczytaj o tym... ja też tak myślałem jak ty.... a Jednak okazało się zupełnie inaczej ... Wpisz sobie w google ... o prawie klienta biznesowego i bd miał ... nie wiem dlaczego tak jest żę klient indywidualny ma takie prawo a klient biznesowy który powinien być ważniejszy nie ma prawa ... zerwania umowy... i nie 10- dni tylko 14 dni od podpisania umowy (klient indywidualny) ... Chłopcze pracuje w tym temacie od 3 lat ... wiec wiem o co KAMAN !!!

  • 0

    33. ~  2010-05-18 15:36:31  host: mail.teleksiegarnia.com

    najwidoczniej nie, bo nawet na umowie o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych jest taki zapis... Sugerujesz, ze wszystkie umowy sa zle skonstruowane?? P.s. czytaj ze zrozumieniem, bo napisalem, ze klient ma mozliwosc odstapienia od umowy w terminie 10 DNI ROBOCZYCH, co daje 14 dni kalendarzowych... :)

  • 0

    34.  2010-05-18 15:58:41

    @mail.teleksiegarnia.com - niestety akurat w tym, ze odstapic od umowy bez podawania przyczyny w 10 dni moze tylko i wylacznie konsument, a osoba prawna nie, ma racje. firmom nie przysluguje takie prawo. przeczytaj art. 2 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie praw konsumentow oraz definicje konsumenta z Kodeksu Cywilnego.

  • 0

    35.  2010-05-18 16:02:05

    @33 dodatkowo nie jest to 10 dni roboczych, a 10 dni kalendarzowych, bo jezeli w przepisach prawa nie jest zaznaczone, iz chodzi o dni robocze (a w tym wypadku nie jest), nalezy domniemywac, ze chodzi o dni kalendarzowe.

  • 0

    36. ~DNS 89'  2010-05-18 16:10:28  host: cc.azsoft.pl

    Thonka dokładnie ... ale wiesz to jest pracownik Netii .... Który twierdził że jest osobą kompetentną... a jak widać nie zna się... ale koniec wątku...

  • 0

    37.  2010-05-18 16:10:33

    co do reszty wypowiedzi kolegi DNS to zdaje mi sie, ze po prostu nie czyta co podpisuje, a potem sie dziwi, ze dostaje takie, a nie inne rachunki... zapewne w umowie byl zapis o okresie minimalnym z dana oferta (To tak jak w neostradzie byl okres x miesiecy po ktorym mozna bylo przejsc na nowa oferte) i jego niezachowanie skutkuje naliczeniem kary, czyta sie co sie podpisuje nawet warunki promocji...

  • 0

    38. ~DNS 89'  2010-05-18 16:33:04  host: cc.azsoft.pl

    Thonka Nie pisało nic o długości... Kiedy można przejść na inną umowe ... Stary ja sam jestem sprzedawcą wiec wszystko co podpisuje dokładnie czytam... Ale Netia rozpatrza moją skarge o zle rozpatrzone moje warunki umowy zawartej miedzy moją osobąa usługami świadczonymi przez Netie ... po prostu była tępa osoba w neti która mi naliczyłą kare .... :D:D wiec latj thonka tylko wiem co sie tam dzieje ... :D jak robią ludzi w czarno ....

  • 0

    39. ~  2010-05-18 17:00:20  host: 87-205-8-150.ip.netia.com.pl

    @22, oczywiście że w Netii jest abo za 35zł w którym jest 60minut do wykorzystania.

  • 0

    40. ~z  2010-05-18 17:45:39  host: 87-205-48-146.adsl.inetia.pl

    O Netii trudno jest mieć jednoznaczne zdanie. Dla mnie mają mega minus za szopki z gwarancją ceny - z jednej strony dają możliwość przejścia na lepsze warunki, ale w nowych promocjach wycofują twoje okresy umowy (tak było niedawno z 18 i 36 miesięcy) i zostajesz z niczym, bo nie masz prawa z tego skorzystać... Tak, teraz to uległo zmianie, po uruchomieniu blogu, ale też niezbyt dobrze - zamiast gwarancji ceny jest możliwość podpisania nowej umowy przed końcem starej... Na nowy okres... Ideą gwarancji było to, że przechodząc na lepsze warunki nie wydłużało się całkowitego okresu umowy. Elastyczność bez porównania większa niż w TP, alespory niesmak pozostał... Co do telewizji, to szczerze mówiąc mam ją gdzieś. Będzieto tylko kolejny powód dla Netii do nie obniżania cen, bo przecież są tak prestiżową marką... Już tak tłumaczyli przy drogich abonamentach telefoniczncyh. Na szczeście nie ma obowiazku brać wszystko u jednego dostawcy, a tanie abonamenty WLR są spokojnie osiągalne. Zostało mi jeszcze trochę starej umowy i szczerze, to nie mam pojęcia czy u nich zostanę. Usługa działa dość dobrze, ale cała reszta to lekka żenada. Jak chociażby naganiacze (ostatnio miałem dwie takie sytuacje) dzwoniący ze wspaniała ofertą Netii, podczas kiedy ja już jestem ich klientem... Niepoważne. Jeżeli Tepsa będzie droższa o 10-15zł, to być może wrócę. W końcu, kiedy zmienią się reguły ustalania ceny Neo, ofertowo powinni się nieco zbliżyć.

  • 0

    41. ~max  2010-05-18 18:22:42  host: 213-238-64-40.adsl.inetia.pl

    Abo tel. w Netii 35zł ale netto, to się zgadza i oczywiście w promocji z netem było. Reasumując, dobrze że wchodzą nowe usługi, aczkolwiek ja raczej już podziękuję Netii jak skończy mi się umowa. Głównie przez ową gwarancję ceny, która powtórzę, wg. mnie to tylko marketingowa zagrywka i robienie ludzi w konia. Bo co mi po nowych umowach z kolejnymi cyrografami, skoro w gwarancji ceny jak koledzy już pisali, miała być możliwość zmiany bez wydłużania okresu umowy. Miało być dobrze a wyszło jak w TP.

  • 0

    42. ~  2010-05-18 20:58:32  host: 87-205-8-150.ip.netia.com.pl

    @41 oczywiście 35zł brutto, bez neta sam telefon :)

  • 0

    43. ~bolo  2010-05-18 22:55:17  host: 77-255-63-182.adsl.inetia.pl

    @40 Zapewne dzwonili do Ciebie z call center współpracującego z netią a nie bezpośrednio z netii, stąd takie sytuacje. Też kilka razy już to przerabiałem.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-198-141.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.