Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Telewizja prosto do komórki

Telewizja prosto do komórki

sirmark 29 Czerwca 2005 19:37

0 0

Francuska płatna stacja telewizyjna CanalSat we współpracy z rodzimym operatorem telekomunikacyjnym SFR uruchamiają nową usługę - kanał telewizyjny transmitowany na telefony komórkowe. Abonament kosztuje 12 euro miesięcznie i zapewnia użytkownikom sieci 3G dostęp do 17 kanałów telewizyjnych, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Widzowie "komórkowego" CanalSat mają już dostęp m.in. do tematycznych kanałów Ciné Cinema info, CNBC, Comédie, Cuisine TV, L'Equipe TV, Game One, a także Télé, Jetix, Planète i Planète Choc, natomiast już od przyszłego miesiąca oferta zostanie wzbogacona o CANAL J, TIJI, Filles TV, MCM Pop i MCM Top. W przyszłości zapowiadane jest także włączenie w listę kanałów audycji Discovery Channel oraz transmisja sygnału stacji CANAL+.




Wśród usług dodatkowych oferowanych przez CanalSat za pośrednictwem SFR znajduje się program telewizyjny oraz możliwość subskrypcji powiadomień SMS z informacją o rozpoczęciu się audycji.

Źródło tekstu: 4Press     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~  2005-06-29 19:42:00  host: aiv74.internetdsl.tpnet.pl

    12 euro - troche drogo, a pozatym bateria bedzie biedna - odbieranie plikow z taka predkoscia i pokazywanie tego na (napewno duzym, lub z duza rozdzielczoscia) ekranie

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-238-172.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.