Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Telestrada przejmie od GTS Energis klientów Multimo

Telestrada przejmie od GTS Energis klientów Multimo

sirmark 22 Grudnia 2008 11:02

0 0

19. grudnia spółka Telestrada podpisała z GTS Energis umowę zakupu 100% udziałów w spółce Multimo. Uzgodniona cena zakupu wynosi 1.560.640 zł.

O negocjacjach między firmami pisaliśmy już w tej wiadomości.




Multimo obsługuje ponad 10 tys. abonentów szerokopasmowego dostępu do Internetu w oparciu o usługi BSA. Przychody Multimo wynoszą około 450 tys. zł miesięcznie.

Zapłata ceny i przejście udziałów na kupującego nastąpi między 2 a 7 stycznia 2009 r. Telestrada będzie w sposób pełny konsolidować przychody i zyski Multimo od dnia przejścia własności udziałów. Transakcja stanowi kolejny krok w realizacji strategii spółki nakierowanej na konsolidację małych operatorów telekomunikacyjnych.

Źródło tekstu: Telestrada, wł     

Dodaj do:
w sumie: 10
  • 0

    1.  2008-12-22 11:20:19

    Po takiej samej cenie kupili co Netia - Tele2. Oczywiście biorąc pod uwagę wskaźnik ceny za jednego klienta ;)

  • 0

    2.  2008-12-22 11:21:01

    zeby tylko nie pogorszyla sie jakosc uslug bo do tej pory multimo oceniam na 10/10.

  • 0

    3. ~berdys  2008-12-22 12:00:37  host: ip-89-174-118-44.multimo.gtsenergis.pl

    tarak* ja mam taka sama ocene. Tez sie boje pogorszenia jakosci uslug. Tylko do telestrady oprocz abonentow mam nadzieje przejda tez pracownicy itp. Moze tragedii nie bedzie, poza zmiana hosta ;)

  • 0

    4.  2008-12-22 12:23:37

    ~berdys: dokladnie:) tez mam taka nadzieje:) narzeczona ma multimo i od ponad 1,5 roku nie bylo zadnego problemu, wszystko smiga jak nalezy, predkosc jest taka jaka powinna byc. pozyjemy, zobaczymy. mam nadzieje ze jakosc pozostanie na tym samym poziomie.

  • 0

    5. ~  2008-12-22 12:25:00  host: ip-89-174-118-76.multimo.gtsenergis.pl

    Na multimo nienażekałem - ale od lutego przenoszę się do dialogu na bsa - telefon juz tam mam - multimo - denna jakość obsługi klienta!

  • 0

    6.  2008-12-22 13:06:45

    5 no to gratuluje tam na pewno trafisz na super obsluge:) nie rozumiem twojego postepowania jak ci dziala dobrze to po co przenosisz usługe? aha bedziesz mial taniej kilka zlotych i obsluge lepsza tyle ze neta nie bedziesz mial dobry miesiac:)

  • 0

    7. ~ttt  2008-12-22 13:46:39  host: ip-89-174-118-253.multimo.gtsenergis.pl

    maniek - a ja właśnie dzięki poziomowi obsługi Multimo za dwa miesiące skończę korzystać z tej usługi. Jak coś walnęło, to albo nie szło się dodzwonić na infolinię, a jak już się dodzwoniło to była informacja, że mają jakiś problem u siebie i nie wiadomo nawet orientacyjnie kiedy się skończy, albo że to wina TP i że również nie wiedzą kiedy awaria będzie usunięta. Teraz klientów Multimo przejmuje w ogóle nie znana na rynku firma. Zatem będzie jeszcze gorzej w obsłudze.

  • 0

    8. ~R  2008-12-22 15:14:04  host: ip-89-174-124-34.multimo.gtsenergis.pl

    Ja na jakość Mutlimo nie narzekam, ale i tak nie zamierzam przedłużać z nimi umowy, jeśli nie wiem, co mnie czeka...

  • 0

    9. ~rf  2008-12-22 18:43:59  host: 77-253-110-233.adsl.inetia.pl

    Netia to ma Internet, a wy mi tu z jakimś dennym Multimo wyjeżdżacie.

  • 0

    10. ~Multimo  2009-01-28 21:58:49  host: ip-94-42-51-181.multimo.gtsenergis.pl

    Multimo -> MultiNet24

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-147-6.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.