Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Telekomy zdominowały okołomeczowe reklamy

Telekomy zdominowały okołomeczowe reklamy

WitekT 28 Czerwca 2016 09:04

4 0

Najwięcej na reklamy (bez sponsoringu) na antenach Polsatu u TVP przy meczu Polska-Szwajcaria wydało P4 (835 tys. zł cennikowo), T-Mobile (436 tys. zł) i Lotos (393 tys. zł) - wynika z danych SMG Polska podawanych przez Press.






W skali wszystkich dotychczasowych meczów na pierwszym miejscu jest Orange (2,74 mln zł cennikowo), wyprzedzając Pepsico (2,5 mln zł) i Grupę Żywiec (2,04 mln zł). Szacunkowe wpływy netto zostały przygotowane przez SMG Polska na podstawie średnich rabatów opublikowanych przez stacje telewizyjne do wyceny Euro 2016 (z zastosowaniem specjalnych przeliczników długości spotów dla transmisji meczów).

Źródło tekstu: Press     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | orange | p4

w sumie: 11
  • -4

    1.  2016-06-28 09:19:13

    tyle kasy w błoto.....

    przecież logiczne jest że jak zaczyna się reklama to każdy przełącza na inny kanał.

    Jak to mówił wczorajszy jubilat w filmie - "Bilboard" - "...i ch*j z tego że pracujesz w reklamie......."

    reklamuje się to czego nie można sprzedać lub jest bardzo słabej jakości.

    reszta sama znajdzie nabywców.

  • -1

    2.  2016-06-28 09:35:40

    Bez sensu...

  • 2

    3.  2016-06-28 09:37:17

    1: bzdury. Nieztety, czy stety, reklama dzwignią handlu. Bez znanej marki nawet najlepszy produkt się nie sprzeda.

  • 0

    4. ~adam  2016-06-28 10:29:33  host: public-gprs176133.centertel.pl

    Ja z mistrzostw zapamiętałem marki Coca cola, Hyundai i azerbejdżańska firma paliwowa Socar. Reklam polskich nie pamiętam bo nie oglądam, albo przełączam albo wyciszam kanał i nie patrze na ekran.

  • 1

    5. ~alicja z krainy czarow i magii  2016-06-28 11:36:29  host: user-94-254-227-106.play-internet.pl

    Telepokiska tez,zdominowaly reklamy timbombajlelke i nikt z tego njusa nie,robi xoxoxo xdxdxd

  • 0

    6.  2016-06-28 11:37:35

    I co to da. Młody człowiek i tak idzie tam gdzie taniej a potem jak dorasta, przeważnie zostaje w tej sieci. Większość ludzi nie chce się przenosić bo nie ma czasu albo po prostu lenistwo przemawia

  • 0

    7. ~pabloki  2016-06-28 12:09:10  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    większość boi się przenosić. a nowego numeru nie chcą brać.

  • 0

    8. ~alf  2016-06-28 12:42:38  host: ablb227.neoplus.adsl.tpnet.pl

    od tych reklam można rzygać kotem.

  • 0

    9. ~  2016-06-28 17:34:48  host: 188.146.7.129.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A w heyah nic się nie dzieje...

  • -1

    10. ~Bartek  2016-06-29 13:30:51  host: 078088028026.dynamic-ra-05.vectranet.pl

    Mi się najlepiej wypromował na Euro Plus. Wziąłem od nich telefon, zresztą taki model, o którym myślałem od kilku miesięcy, a w zamian dostałem jeszcze dostęp do wszystkich meczów Euro. Dla mnie to uczciwa transakcja, bo same zyski :)

  • -1

    11. ~Deres  2016-06-30 10:40:48  host: aapj47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie np. kiedyś reklama Plusa zachęciła do zakupu. Od mniej więcej pół roku mam miksa z plusha. Ale ogólnie te ich reklamy z tym miśkiem są super :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-110-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.