DAJ CYNK

Telefoniczne problemy z GTS Energis

sirmark

Wydarzenia

Tysiące telefonów zamilkło na wiele dni z powodu awarii w GTS Energis, największego w Polsce alternatywnego operatora obsługującego klientów biznesowych - pisze Gazea Prawna.

Tysiące telefonów zamilkło na wiele dni z powodu awarii w GTS Energis, największego w Polsce alternatywnego operatora obsługującego klientów biznesowych - pisze Gazea Prawna.

O tym, że skala awarii była duża świadczy komunikat umieszczony na infolinii GTS Energis informujący wydłużeniu czasu oczekiwania na konsultanta, z powodu wewnętrznych problemów systemowych z usługami telefonii internetowej.

GTS Energis poinformował, że kłopoty mieli klienci kilku jego partnerów, a w zdecydowanie mniejszym stopniu klienci obsługiwani bezpośrednio przez GTS Energis. Według operatorów-klientów GTS Energis problem powstał, gdy Energis przestał korzystać z platformy VoIP poznańskiej firmy Inotel i przeniósł usługi telefonii internetowej na własną platformę.

Między 10 a 19 stycznia wszystkie najistotniejsze problemy po stronie GTS Energis zostały rozwiązane. Dziś niedogodności są zgłaszane sporadycznie i wynikają z niedostosowania się do naszych zaleceń albo z tego, że parametry infrastruktury informatycznej klientów nie spełniają określonych wymagań - powiedziała Elżbieta Pazgan-Smoter odpowiadająca w GTS Energis za kontakty z mediami.

Z informacji gazety wynika, że GTS Energis dopiero 16 i 17 stycznia przesłał klientom nowe ustawienia sprzętu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Gazeta Prawna