Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Telefonia 3G popularna, ale mogłoby być lepiej

Telefonia 3G popularna, ale mogłoby być lepiej

sirmark 4 Maja 2004 13:17

0 0

Na koniec roku w Europie Zachodniej będzie 5 mln użytkowników telefonii komórkowej trzeciej generacji. Taki poziom liczby abonentów utrzyma się co najmniej do przyszłego roku – przewiduje Analysys Research.

Pomimo ogromnego wzrostu liczby użytkowników 3G, których w 2003r. było zaledwie 600 tys. a na koniec roku będzie ich ponad 5 razy więcej, aktualna ilość abonentów 3G uważana jest za niską. Dzięki uruchomieniu kolejnych sieci 3G, gwałtowny przyrost użytkowników usług 3G spodziewany jest w 2005r. Do 2009r. liczba abonentów korzystających z multimedialnych usług dostępnych w telefonii trzeciej generacji ma wynieść 240 mln, czyli blisko 70% wszystkich użytkowników telefonów komórkowych w Europie Zachodniej.




"Obecny rozwój rynku wskazuje z dużym prawdopodobieństwem, że producenci telefonów 3G będą w stanie zaspokoić zapotrzebowanie rynku na te urządzenia, szczególnie w drugiej połowie 2004r." – powiedział Ariel Dajes, autor raportu. "Ale telefony 3G są dość krytycznie oceniane przez operatorów, którzy twierdzą, że wielkość i wygląd telefonów, a także wydajność baterii są wciąż nie do zaakceptowania przez klientów".

Źródło tekstu: 4Press     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-168-187.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.