Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tele2 udoskonala proces kontroli sprzedaży

Tele2 udoskonala proces kontroli sprzedaży

sirmark 15 Września 2006 12:29

0 0

W reakcji na wszczęcie przez UKE postępowania przeciwko Tele2 Polska, spółka zdecydowała się na wprowadzenie ostrzejszych mechanizmów kontrolnych w procesie pozyskiwania klientów.

Tele2 Polska napisała w komunikacie:
Spółka Tele2 Polska systematycznie wprowadza narzędzia, które eliminują pojawiające się oraz dające się przewidzieć nadużycia i nieprawidłowości, będące przedmiotem postępowania prowadzonego przez Prezesa UKE. Ponieważ jednak stosowane dotychczas rozwiązania okazały się wciąż niewystarczające, Tele2 zdecydowała się na wprowadzenie do procesu sprzedaży kolejnych mechanizmów, zapobiegających klientów przez ewentualnym, nieświadomym zawieraniem umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Spośród wielu mechanizmów, które są właśnie wdrażane najważniejsze to nagrywanie całych rozmów sprzedażowych, prowadzonych przez telemarketerów z klientami oraz zwielokrotnienie liczby specjalistów ds. kontroli jakości, którzy na bieżąco kontrolują rozmowy sprzedażowe. Tele2 będzie również dążyć do telefonicznej weryfikacji 100 proc. docierających do firmy umów (dotychczas Tele2 podejmowało 5 prób dodzwonienia się do nowego klienta w ciągu 4 dni, co skutkowało średnią skutecznością na poziomie 85 proc.).
Ponadto Tele2 - w porozumieniu z UKE oraz UOKiK – pracuje nad taką zmianą wyglądu dokumentów przesyłanych klientom, aby jeszcze bardziej zmniejszyć prawdopodobieństwo nieumyślnego zawarcia umowy.




Osoby pokrzywdzone przez nieuczciwych pracowników, działających w imieniu Tele2, chcielibyśmy serdecznie przeprosić.


Aby uzyskać informacje bezpośrednio od poszkodowanych, Tele2 uruchomiła specjalną infolinię (0801 80 50 80), na której konsultanci będą przyjmować doniesienia o nieprawidłowościach oraz udzielać wszelkich niezbędnych informacji.

Źródło tekstu: Tele2     

Dodaj do:
w sumie: 15
  • 0

    1. ~piotr  2006-09-15 12:43:01  host: eee197.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W reportażu wyglądało to na celowe działania więc nie bardzo im wierzę. Tym bardziej że już wcześniej pojawiały się informacje o nieuczciwych pracownikach Tele2 a centrala nie reagowała!

  • 0

    2.  2006-09-15 12:45:26

    ...srały muchy,będzie wiosna...

  • 0

    3. ~Mario  2006-09-15 13:04:15  host: 213.77.16.194

    " na pohybel sk..."

  • 0

    4. ~Greg  2006-09-15 14:30:29  host: 212.160.172.70

    Jak można nie wiedzieć o zjawisku na skalę masową?. Odpowiedź jest prosta: przynosi to zjawisko większe korzyści niż uczciwość :))

  • 0

    5. ~ajpiotrowski  2006-09-15 15:33:31  host: 212.160.172.70

    kolejne mydlenie oczu przez szwedzkich wirtualnych klamcow - tym razem oszustwo nie przejdzie!

  • 0

    6. ~ksad  2006-09-15 16:16:16  host: xdsl-7108.zgora.dialog.net.pl

    Z tego, co ja pami.etam, to prowokatorka programu Uwaga sama stwierdziła, że szkolenia w firmie przepiegały bez zarzutu. Natomiast r óżnych chwytów i sztuczek nauczyła się od szefa działu, czy wręcz kolegi, który instruował ją jakby to było lepiej i efektywniej, gdyby...

  • 0

    7.  2006-09-15 17:15:44

    ***ksad: na szkoleniu zawsze jest teoria... a pozniej przychodzi praktyka... mozesz robic jak bylo na szkoleniu ale nie bedziesz mial wynikow i za chwile juz Cie tam nie bedzie...

  • 0

    8. ~ahan  2006-09-15 17:49:52  host: apn-100-187.gprsbal.plusgsm.pl

    *WitekT - "zapobiegających klientów przez ewentualnym, nieświadomym " to jakoś dziwnie jest napisane ;)

  • 0

    9.  2006-09-15 19:19:25

    koledzy, to jest kolejna bzura, kopia tp

  • 0

    10.  2006-09-15 19:21:14

    napewno TPSA bedzie teraz broniła swój image..tele2 wtopiła...i to jej nie ujdzie płazem

  • 0

    11.  2006-09-15 19:44:35

    PYTANIE ZA 100PKT
    co z klientami którzy zapłacili karę 100zł???poniesli koszty aby się odczeoić od tele2

  • 0

    12. ~noname  2006-09-16 02:16:47  host: eei211.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zadowolony klient tele2:
    http://213.77.52.253/tele2.mp3

  • 0

    13. ~getITright  2006-09-16 14:13:09  host: phantom.teldom.pl

    no cóż... przynajmniej przyznają się do błędu i mówią że go będą naprawiać, (zobaczymy czy faktycznie tak będzie) a nie to co złodzieje z TP którzy zawsze wszystkiemu zaprzeczają i zawsze się odwołują od rozwiązań korzystnych dla abonentów, a do tych co sie zastanawiają czy to jest polityka firmy, czy jakiś wybryk niby niesubordynowanego szefa, to wyjaśniam, to JEST polityka tele2, chyba tylko oszołom mógłby pomyśleć że o tym wszystkim nie wie centrala, jest to EWIDENTNIE sposób pozyskiwania klientów i ja mam nadzieje że zajmie się tym prokurator, bo jak dla mnie to to podlega pod kodeks karny, a nie prawo telekomunikacyjne...

  • 0

    14.  2006-09-18 09:05:14

    nie da się w takiej sprawie wytoczyć procesu karnego przeciwko Tele2. No chyba, że zdobyłbyś zatwierdzony odręcznym podpisem prezesa zarządu poradnik pt. "Jak wyłudzić od nieświadomego klienta podpis na umowie z Tele2?" Ale jest oczywiste że taki poradnik nie istnieje i że żaden z członków zarządu nigdy go nie zatwierdził. W razie czego, zarząd Tele2 zwaliłby winę na jakiś tam menegerów czy nawet na zwykłych agentów.

  • 0

    15. ~kris  2006-09-18 21:39:10  host: host-ip117-134.crowley.pl

    jaki proces kontroli. dzisiaj jakaś panienka dzwoniła do znajomych z propozycją Tele2 - nie przedstawiła się, nie chciała podać szczegółów oferty i tylko pieprzyła w kółko, ze rozmowa jest nagrywana i będzie oznaczała ona zawarcie umowy z Tele2

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-249-55.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.