DAJ CYNK

Tele2 rozwija kampanię reklamową

WitekT

Wydarzenia

11. września rozpoczęła się kampania wizerunkowo-sprzedażowa Tele2, informująca o nowej ofercie operatora.

11. września rozpoczęła się kampania wizerunkowo-sprzedażowa Tele2, informująca o nowej ofercie operatora.

Jest to drugi etap działań reklamowych, rozpoczętych 1. września od części teaserowej na nośnikach reklamy zewnętrznej, na których eksponowane było hasło Nie przejdzie!. Kontynuacja kampanii obejmie telewizję, prasę codzienną i tygodniki opiniotwórcze, nośniki zewnętrzne oraz Internet. Działania reklamowe potrwają kilka miesięcy i połączone są ze stroną www www.lepszaprzyszlosc.pl.

Tele2 reklamuje nową ofertę związaną z podpisaną umową na WLR z Telekomunikacją Polską. Według niej, Tele2 od 14. września powinna oferować usługi, pozwalające na płacenie abonamentu na jednej fakturze. TP zwróciła się do UKE z prośbą o odroczenie terminu wdrożenia WLR dla Tele2. Jeżeli UKE na to nie wyrazi zgody, to w tym roku TP grozi kara nawet w wysokości 49 mld zł. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Więcej o WLR pisaliśmy w artykule Słowniczek działań UKE – część I, a o nowym cenniku Tele2 w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: MediaRun, wł