DAJ CYNK

Tele2 rośnie w siłę

WitekT

Wydarzenia

Wprowadzające w błąd reklamy, akwizytorzy oszuści, sądy zawalone wzajemnymi pozwami - to obraz bitwy, którą o klientów toczą TP SA i Tele2.

Wprowadzające w błąd reklamy, akwizytorzy oszuści, sądy zawalone wzajemnymi pozwami - to obraz bitwy, którą o klientów toczą TP SA i Tele2.

Tele2 odbiera firmie klientów (ma ich już blisko 1,5 mln wśród 11 mln abonentów TP SA) i w grudniu zaatakował nawet ostatni bastion monopolu TP SA - rynek rozmów lokalnych.

Tele2 wydaje gigantyczne kwoty na promocję swych usług. W telewizji jest jednym z kilku największych reklamodawców. Według danych AGB Polska w ciągu tygodnia 10-16 stycznia br. firma wyłożyła na reklamy w telewizji, bez uwzględnienia rabatów, 1,8 mln zł (TP SA tylko 835 tys. zł), co dało jej pierwsze miejsce. Tele2 strzela w reklamach bezpośrednio do TP SA.
Tylko część abonentów może korzystać dziś z taryf lokalnych Tele2, bo TP SA nie przygotowała na czas całej swojej sieci na wejście konkurencji. Obiecuje, że zrobi to do końca marca.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza