Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tele2 rośnie w siłę

Tele2 rośnie w siłę

WitekT 31 Stycznia 2005 11:33

0 0

Wprowadzające w błąd reklamy, akwizytorzy oszuści, sądy zawalone wzajemnymi pozwami - to obraz bitwy, którą o klientów toczą TP SA i Tele2.

Tele2 odbiera firmie klientów (ma ich już blisko 1,5 mln wśród 11 mln abonentów TP SA) i w grudniu zaatakował nawet ostatni bastion monopolu TP SA - rynek rozmów lokalnych.




Tele2 wydaje gigantyczne kwoty na promocję swych usług. W telewizji jest jednym z kilku największych reklamodawców. Według danych AGB Polska w ciągu tygodnia 10-16 stycznia br. firma wyłożyła na reklamy w telewizji, bez uwzględnienia rabatów, 1,8 mln zł (TP SA tylko 835 tys. zł), co dało jej pierwsze miejsce. Tele2 strzela w reklamach bezpośrednio do TP SA.
Tylko część abonentów może korzystać dziś z taryf lokalnych Tele2, bo TP SA nie przygotowała na czas całej swojej sieci na wejście konkurencji. Obiecuje, że zrobi to do końca marca.

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~radeczko  2005-01-31 11:37:00  host: bqc51.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i bardzo dobrze :)

  • 0

    2. ~super_electrci  2005-01-31 11:55:00  host: cache.ilabs.pl

    TP S.A. musi upaść!!! Tele2: no trust to Tele2-dialog o.k. ...wolę jednak moje "darmówki" w Idei :D :D :d

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-68-56.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.