Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tele2 krytykuje założenia przetargu

Tele2 krytykuje założenia przetargu

WitekT 21 Stycznia 2005 11:34

0 0

Nie jest pewne, czy Tele2 Polska stanie do przetargu, który może wyłonić czwartego operatora komórkowego działającego na naszym rynku.




Szef spółki skrytykował wczoraj przedstawione przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty warunki przetargu i ujawnił własne propozycje. Tele2 uważa, że proponowane przez URTiP zasady przyznawania punktów za wartość finansową oferty wcale nie preferują nowych graczy, a kryteria oceny pozostałych kategorii punktowanych w przetargu są nieprzejrzyste i trudne w ocenie. Tele2 uważa, że URTiP powinien zmodyfikować wzór na obliczanie liczby punktów za wartość oferty skorygowaną o kryterium konkurencyjności. Tele2 proponuje, by nowy gracz za sam fakt, że może zwiększyć konkurencję na polskim rynku telefonii mobilnej, dostawał nie 40, ale 100 pkt na 300 pkt możliwych do uzyskania w tej kategorii. Chce też, by z 200 do 100 pkt zmniejszono łączną wartość punktacji za takie kryteria, jak wiarygodność finansowa, ocena rozwiązań technicznych czy doświadczenie na rynku. Chce też, by maksymalna kwota opłaty za częstotliwości GSM wyniosła 10 mln euro, a za UMTS - 100 mln euro.

Źródło tekstu: Tele2, wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-200-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.