Jeśli ceny są podobne, operatora wybieramy, kierując się opinią o jego uczciwości. Jest ona ważniejsza niż nowinki technologiczne w ofercie – tak wynika z badania przeprowadzonego przez sopocką firmę PBS.
60% uczestników badania twierdzi, że gdy cena jest taka sama, bierze pod uwagę uczciwość operatora. 43% ankietowanych uznało, że informacja o nieetycznym postępowaniu firmy wobec klientów czy dostawców lub pracowników może skłonić ich do zmiany operatora. Dla przedsiębiorców istotniejsze od etycznego postępowania są informacje o niepewnej przyszłości firmy. Wskazało je 56% badanych z tej grupy, zdecydowanie więcej niż w przypadku ogółu badanych (39%).
Ważną cechą przy wyborze jest profesjonalizm (33% odpowiedzi), a także skala działania (31%). Jedynie 16% badanych uznało, że istotna jest innowacyjność technologiczna.
Badania wykazały też, że wyrażane w mediach opinie o operatorach oraz oferowanych przez nich usługach mają wpływ na decyzje 64% badanych.
Źródło tekstu: Rzeczpospolita