Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tartel przejmuje HaloNet

Tartel przejmuje HaloNet

sirmark 29 Czerwca 2010 18:54

0 0

Tartel, operator telefonii internetowej, podpisał 25 czerwca umowę z ZigZag, na mocy której przejmuje usługi oferowane w ramach marki HaloNet.

Tym samym Tartel wstępuje w miejsce spółki ZigZag, przejmując prawa i obowiązki strony w umowach o świadczenie usług telekomunikacyjnych.




Proces przejęcia i integracji zostanie przeprowadzany możliwie nieodczuwalnie dla dotychczasowych klientów HaloNet - w szczególności nie będzie potrzeby dokonywania jakichkolwiek zmian w konfiguracji sprzętu. Nie ulegają również zmianie warunki świadczenia usługi, w tym cennik usług telekomunikacyjnych. Ze względów prawnych zmianie ulega tylko regulamin świadczenia usług - nowy regulamin obowiązywać będzie do 1 sierpnia.

Źródło tekstu: HaloNet, wł     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    3. ~kaziu  2010-06-29 19:50:23  host: aeph19.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekawe za ile ? za długi ???

  • 1

    4.  2010-06-29 21:27:30

    Konsolidacja i przejęcia na polskim rynku VOIP były nieuniknione. Najagresywniejszym graczem jest pod tym względem Freeconet, może ruch Tartela oznacza powstanie konkurenta dla FN?

  • 0

    5. ~  2010-06-30 11:24:21  host: 109.79.23.53

    czy przypadkiem nowy regulamin nie bedzie obowiazywac OD 1 sierpnia, hmm?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-72-65.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.