Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tarć Plusa z Play'em ciąg dalszy

Tarć Plusa z Play'em ciąg dalszy

LuiN 26 Czerwca 2009 12:17

0 0

Polkomtel aktywnie przekonuje klientów do wycofania rezygnacji związanych ze zmianami w regulaminach - przekonał już 5 tys. osób. Walka o klienta jest ostra - Play rozesłał ostatnio do swojej sieci sprzedaży pismo, w którym informował, że Plus ma awarię i nie jest w stanie przenosić numerów do P4, czemu Plus stanowczo zaprzecza - pisze Puls Biznesu.

Nie posuwamy się do takich działań, nie mieliśmy też awarii. Wina leżała po stronie Playa, który próbuje na nas zrzucić odpowiedzialność. To kolejne w ostatnim czasie nieetyczne posunięcie tego operatora - stanowczo zaprzecza Adam Suchenek, kierownik ds. komunikacji w Polkomtelu.




O skali reakcji klientów na zmianę regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Plusa szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:
w sumie: 50
  • 0

    31. ~już play  2009-06-26 14:17:21  host: gddp.vlan111.architor.lubman.net.pl

    27- nic wieciej?a do wyboru 50 min wiecej do wszystkich sieci,lub 100 do playa/stac to mało?a abonament niższy i wiecej minut? a możliwośc aktywacji za 5 zł 200 sms do wszystjkich sieci podczas gdy w plusie te 200 sms to czesto 3/4 sms w cąłym abonamencie. cos Ci sie kolego pomieszało.

  • 0

    32. ~pir  2009-06-26 14:19:03  host: epm247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    SirmarK tylko - aż. Na strone po informacje związane z telefonami czy przez google wchodzi pewnie 10 tyś osób jednak w dyskusjach pojawiają się te same osoby i dzień w dzeń siedzi tu pare tysięcy pracowników telekomów (myślę, że 5000 jest ok)

  • 0

    33.  2009-06-26 14:23:42

    No karę powinni przypieprzyć Plusowi taką, zeby już się nie podnieśli! Jak można tak postępować z najuczciwszym operatorem na rynku?! Konkurencja to jest, ale takie metody? Play bierze na siebie koszty informowania klientów obcych sieci (nie małe zresztą bo Sołtysik tani pewnie nie jest), że mają prawo i możliwość wypowiedzieć umowę bez kary, a Plus takie świństwa robi! Tak mi się ciśnienie podniosło, ze muszę chyba coś na uspokojenie wziąć...

  • 0

    34.  2009-06-26 14:30:27

    ~Czopek - to, ze Tobie pasuje, nie znaczy, ze innym też - jakoś miliony użytkowników (o abonamentowcach nie mówię nawet) od Ery, Orange, Plusa nie przechodzą do tej najlepszej oferty... Więc co jest? Debilne społeczeństwo? Piotrek79 - MVNO nie mają roamingu - to są zupełnie inne umowy ;-)

  • 0

    35. ~Czopek  2009-06-26 15:09:42  host: 212.2.115.65

    @34. Społeczeństwo oczywiście nie jest debilne. Ale bierne! Gdyby ludzie podejmowaliby bardziej ekonomiczne decyzje, to dzień po ukazaniu sie cennika Play Fresh inni operatorzy musieliby obnizyć ceny, żeby nie stracić klientów. A tak, ludzie nic nie robią i czekają aż im też W3 obniży. PS. Gość nie odpowiedział gdzie się przeniósł z Play. Bo gdzie mógł dostać lepsze warunki? Podpuszcza tylko.

  • 0

    36. ~blablabla  2009-06-26 15:34:19  host: user-89-108-208-47.mobile.playmobile.pl

    A mnie ciekawi tylko jedna rzecz. Skoro Plus twierdzi że opóźnienia to wina Play, to dlaczego nie słychać o opóźnieniach Play w przypadku klientów Orange i Ery, którzy przenoszą numer do P4. Ciekawe,nie?

  • 0

    37.  2009-06-26 15:36:29

    Tą całą aferę przeżyłem bezpośrednio na sobie, numer miał być aktywowany 21.06, ale komunikacja między 26001 a 26006 była, a może raczej nie występowała w ogóle. faktem jest, że coś było nie tak z systemem przenoszenia, bo byłem bez telefonu 96 godzin. na szczęście udało się w środę, w godzinach popołudniowych przywrócić system i numer trafił gdzie miał trafić. obydwoje nie są bez winy, obydwoje nie są święci. to tyle.

  • 0

    38.  2009-06-26 16:58:10

    ~blablabla - czy nie rozumiesz, ze nie chodzi o "zwykłe" przechodzenie a przechodzenie "informacyjne" - takie najuczciwsze z uczciwych ;-)

  • 0

    39. ~blablabla  2009-06-26 17:18:27  host: user-89-108-208-47.mobile.playmobile.pl

    @wlo Mi chodzi tylko o to kto zawinił, bo jako klienta interesują mnie plusy i minusy operatora, a oceniać etyki jednych czy drugich nie mam zamiaru.

  • 0

    40. ~Mv  2009-06-26 18:01:50  host: apn-77-115-43-189.dynamic.gprs.plus.pl

    Play jak to Play, zawsze cos musi zawalic. Zawsze mieli problemy z przenoszeniem numerow, teraz nie potrafia sobie poradzic z ta iloscia zlecen i ciagle na E06 konczy sie do nich przeniesienie...

  • 0

    41. ~  2009-06-26 19:42:18  host: 217.96.62.235

    @40. To w cale nie było by tak dziwne jeżeli weźmiemy pod uwagę, że PLAY "obsługuje" 65% rynku MNP. Ale ja jakoś przenosiłem dwa numery i nie było żadnych problemów. No może teraz mam problem z wydzwonieniem darmowych minut, które otrzymałem za przejście do Fresh'a ;), gdyż 60 zł = 206,89 minuty + 120 minut do wszystkich muszę wygadać w przeciągu dwóch miesięcy (przenosiłem 29 maja). A ja głupi zakupiłem sobie jeszcze pakiet 100 minut do PLAY i na stacjonarne za 5zł gdyż myślałem, że to "pójdzie" z promocyjnej kasy ;(.

  • 0

    42. ~Gormar  2009-06-26 19:44:07  host: 217.96.62.235

    @41 - to byłem ja, gormar ;).

  • 0

    43. ~jojo  2009-06-26 21:10:04  host: ekj123.internetdsl.tpnet.pl

    Oj, Gormar, Gormar - trzeba było najpierw trochę pomyśleć. ;-)

  • 0

    44. ~Gormar  2009-06-26 22:07:55  host: 217.96.62.235

    @43. jojo masz racje ;(. Jak to mówią od przybytku głowa nie boli, ale w tym przypadku to się nie sprawdza. Na całe szczęście przenosiłem numer z upadającego WPMobi bez opłat i jak nie wykorzystam minut to i tak nic na tym nie stracę ;).

  • 0

    45. ~jojo  2009-06-26 22:40:38  host: ekj123.internetdsl.tpnet.pl

    Dlatego ja przy przenosinach wybrałem zamiast pakietu kwotowego pakiet minut. Potrzebne mi były przede wszystkim minuty do wszystkich sieci, więc wybrałem 40 minut 9z pakietu kwotowego byłoby ok. 5 minut mniej). Na początku chciałem wziąć pakiet kwotowy ale jak się okazało, że i tak z niego nie można wykupić w razie czego pakietu do sieci i na stacjonarne po 5 gr, to wolałem minuty. A pakiety wykupie sobie ze złotówek z konta, jak już wygadam minuty i złotówki za przeniesienie. ;-)

  • 0

    46. ~dd  2009-06-26 23:39:53  host: 213-238-125-153.adsl.inetia.pl

    Ja przenioslem numer z Orange do Play. Wzialem oferte bez telefonu i dostalem: 70 min. do wszystkich + 1000 minut do Play i stacjonarnych, co miesac. A wszystko za 15,25 zl brutto miesiecznie. Umowa na 1 rok. Oferta nie do wygadania jesli duzo gada sie w sieci i stacjonarne. Dodam, ze to jest juz 2 numer u tego opa na tych samych warunkach.

  • 0

    47. ~PawQ  2009-06-27 10:35:02  host: chello087207124205.chello.pl

    Może ktoś wie jak na dzień dzisiejszy wygląda sytuacja z simlockami w plusie? Zamierzam kupić N5800 ale nie wiem czy bedzie z simlockiem... Od 3 miesiecy mozna zdejmowac za 75zl ale kiedy bedzie za free??:)

  • 0

    48. ~żal  2009-06-28 14:41:09  host: bfh89.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja się piekie cieszylem z przejscia z PLUSA do PLAYA , i czekałem ponad 100h by aktywowali mi mój numer.

  • 0

    49. ~denis  2009-06-28 21:28:00  host: 80-48-201-19.mtk-tv.pl

    # 48 jakby to przeliczyć na sekundy wrażenie byłoby jeszcze większe...:)

  • 0

    50. ~marcin  2009-07-07 11:34:41  host: 194.114.62.70

    Ja bylem w salonie Plusa 2 dni z rzędu i mowili, zebym przyszedl kiedy indziej, bo system nie dziala. Przyszedlem, zalatwilem sprawe, a po kilku dniach zadzwonila pani, ze zalatwilem sprawe za pozno i nie moge przeniesc numeru ALBO moge ale karnie zaplace 1000zł! ;(

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-42-165.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.