Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tańsze karty do mobilnego Internetu w Orange

Tańsze karty do mobilnego Internetu w Orange

sirmark 16 Listopada 2006 18:51

0 0

Orange obniżył ceny sprzętu w usługach mobilnego dostępu do Internetu Business Everywhere i Twój Internet.



W obydwu ofertach Orange obniżył ceny kart, które umożliwiają korzystanie ze wszystkich technologii w tym HSDPA, która będzie dostępna w Orange od 1 grudnia 2006.


Nowe ceny kart w ofercie Twój Internet Standard:
karta Option Globetrotter 3G/EDGE: 649 zł (było 1199 zł)
karta Option Fusion+: 799 zł (było 1249 zł)


Nowe ceny w ofercie Twój Internet Premium:
karta Option Globetrotter 3G/EDGE: 99 zł (było 249 zł)
karta Option Fusion+: 149 zł (było 339 zł)




Nowe ceny kart w ofercie Bussiness Everywhere Standard:
karta Option Globetrotter 3G/EDGE, umowa na 24 miesiące: 608,78 zł (było 1096,78 zł)
karta Option Fusion+ 3G/EDGE/WLAN, umowa na 24 miesiące: 730,78 zł (było 1218,78 zł)


Nowe ceny kart w ofercie Bussiness Everywhere Premium:
karta Option Globetrotter 3G/EDGE, umowa na 24 miesiące: 59,78 zł (było 242,78 zł)
karta Option Fusion+ 3G/EDGE/WLAN, umowa na 24 miesiące: 120,78 zł (było 303,78 zł)


Nowa cena karty w ofercie Bussiness Everywhere Standard 100 MB:
karta Option Fusion+ 3G/EDGE/WLAN: 852,78 zł (było 974,78 zł)


Wszystkie ceny z vat.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 27
  • 0

    8. ~jeż  2006-11-17 07:54:36  host: gprs11.orange.pl

    Jasiek masz rację.Nic dodać nic ująć. Internet w Orangutanie to masakra. Mam też modem GC75. Maszt widzę z okna domu. Maksymalną moc sygnału pięć kresek. Interwencje nic nie dają. W nocy internet chodzi w miarę. W dzień dno. Strony nie otwierają się do końca. Internet się rozłącza, lub idzie w jedną stronę. W BOK twierdzą, że z ich strony wszystko jest w porządku. Ja mam natomiast uszkodzony modem, wirusa w logach i jeszcze trochę to się od nich dowiem, że wiatr dmucha od domu w kierunku masztu zamiast odwrotnie. Działanie pracowników BOK polega na tym, aby zawsze winę zepchnąć na klienta.

  • 0

    9.  2006-11-17 08:15:23

    A po jaką cholerę braliście GC75 i GPRS? Sami jesteście sobie winni. Nikt, komu zależy na rozwoju i prędkości działania internetu nie wziąłby GPRS. Tymbardziej, że EDGE pokrywa w tej chwili niecałe 90% powierzchni Polski w Orange. Sam korzystam z BE i jestem bardzo zadowolony. Na modemie GC89 niejeden raz osiągnąłem prędkości maksymalne, a 150kb/s to standard. Mieszkam na totalnym zadupiu, a wszystko działa elegancko. Jest wyjście z tej sytuacji - możecie zmigrować do BE Standard i wymienić modem. Abonament ten sam, ale prędkość 5-krotnie lepsza. Wtedy podejrzewam, że nie będzie narzekań.

  • 0

    10.  2006-11-17 08:44:25

    *** Jasiek - skoro tak dobrze sie orientujesz, to czemu wczesniej nie wziales jakiegos POPa do testow tylko od razu ladowales sie w umowe? heh - nie rozumiem takich ludzi - (prze)chwala(ja) sie ze eksperci, a robia podstawowe bledy w dzialaniu.. jesli zas chodzi o internet, to ten mobilny mozna traktowac _tylko i wylacznie_ jak uzupelnienie stacjonarnego! netu po kabelku jeszcze dlugo ten "z powietrza" nie zastapi! nie dosc, ze transfery sa stabilne i maksymalne, to jeszcze cenowo sa poza konkurencja (dialog, 2 Mb, umowa na 15 m-cy, sredniomiesieczny koszt - 80 zl, bez zadnych limitow).. komorkom jeszcze dluuuuuuugo do takich parametrow ;-)

  • 0

    11. ~jeż  2006-11-17 09:06:02  host: gprs11.orange.pl

    mov9k i wiatr zawsze dmucha od masztu w kierunku Twojego domu. Jeżeli ja za coś płacę co mam zagwarantowane w umowie i czym się chwali orangutan na swojej stronie to chcę to mieć. Może za duże mam wymagania ? Czytałem wywiad Pana Wituckiego, który poinformował, że przynajmniej przez pól roku musi zastanowić się jak zacząć poprawiać wizerunek PT, a największą przeszkodą na drodze do poprawy wizerunku jest Pani Anna Strężyńska. Pani Aniu tak trzymać. Brawo !!!!!!!! Orangutan też traci wizerunek i to bardzo, o czym bardzo prosto można się przekonać w internecie. Jak się obudzi ze snu zimowego, może być za późno.

  • 0

    12.  2006-11-17 09:12:31

    potwierdzam słowa z 10. mov9k: po jaką cholerę brać sam GPRS bez EDGE??? sam mam modem ED77 w Orange i nie mogę narzekać na EDGE - chodzi dokładnie tak jak to sobie wyobrażałem. Do najprostszych rozwiązań wystarcza, strony otwierają się szybko, nigdy nie zerwało mi połączenia. Dużo jeżdzę po kraju i praktycznie zawsze jestem w EDGE. A jak ktoś chce ściągać filmu, muzykę itp. to od tego jest internet po kablu z przesyłem po kilka mega. Pozdrawiam:)

  • 0

    13. ~wlo  2006-11-17 09:24:14  host: atb252.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2. - jakie złośliwości? Przecież mają największy zasięg EDGE - czy nie w końcu? Teraz obniżają ceny modemów... Jedno i drugie powoduje, że przy dziurawym zasięgu Plusa, nie wiem jak w Erze, ale też za dobrze nie jest jak wynika z tego co mi ludzie mówią, powinni być liderem w ilości aktywacji "internetowych". 4. - mylisz się - Orange mam sprawzone ;-) Wiem co mówię. Tak jak może u Ciebie Plus nie ma EDGE, u mnie ma świetny, Orange ma wszędzie, u mnie natomiast cienki ;-) Podniecasz się za bardzo widzę. Nie musisz czytać komentarzy pod nickiem wlo po prostu i nie musisz się denerwować. A starter Ery kupię na pewno i sprawdze.

  • 0

    14. ~wlo  2006-11-17 09:27:18  host: atb252.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mov9k - co ma za znaczenie modem? Ja to sprawdzałem na GC89, GC85, Nokiach 6230/6230i i 6233 oraz Samsungu jakimś z EDGE. Te same problemy są. Szybkość EDGE Orange w pomieszczeniach niższa niż GPRS iPlusa na GC79... Po co to komentować?

  • 0

    15. ~wlo  2006-11-17 09:28:26  host: atb252.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Q! A po co testować, skoro wszyscy mówią, że EDGE Orange jest wszędzie i wszędzie świetnie działa?

  • 0

    16. ~wlo  2006-11-17 09:29:57  host: atb252.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A co kiedy jest alternatywa - albo dial-up w tepsie czy u innego operatora na łączu radiowym z szybkością 18600 bps albo GPRS/EDGE?

  • 0

    17.  2006-11-17 09:38:42

    Do 11.Jak podpisywałem umowe to jeszcze nie było Orange tylko Idea , o EDGE nawet nie wspomnę.Wcisnęli modem SE GC 75e,który jest totalną padaką (wystarczy poczytać fora).Nie ma bata na nich.Tak jak pisał tutaj ktoś w nocy jeszcze chodzi w miarę dobrze ale w dzień to jest tragedia.Kiedyś któryś z konsultantów rozbrajającą szczerością powiedział ,że jest duże obciążenie i internet może źle działać!!!A co mnie obchodzi ich obciążenie?!Kolega ma telefon w orange i składał ostatni kilka reklamacji ,bo już nawet rozmowy zrywa!Coś w tym jest!NIEUCZCIWOŚĆ FIRMY I BUJANIE KLIENTÓW?

  • 0

    18.  2006-11-17 10:23:17

    powinna być możliwośc zerwania umowy gdy awarie techniczne itp. operatora nie pozwalaja na korzystanie w pełnui z danej usługi. trzeba napisac propozycje do UKE.

  • 0

    19. ~wlo  2006-11-17 10:35:55  host: atb252.neoplus.adsl.tpnet.pl

    marcinb - problem nie w zakazach zerwania umowy jest a w formie do jakiej nas przyzwyczaili... Ja, gdybym miał podobne problemy, może inaczej (bo to może być znowu przez któregoś z moich "wielbicieli" opatrznie zrozumiane) Podpisywanie kontraktów za obiżoną cenę sprzętu albo jakieś promocje usług, jest jakąś formą promowania usług, ale jest to dla rozsądnych ludzi. To, że oni tak przygotowują kampanie, że nawet w miarę rozsądny czy nawet bardzo rozsądni ludzie się napbierają to już jest inna sprawa i nie można tego na operatora czy jakiegokolwiek dostawcę jakiejkolwiek usługi "zwalać". To rynek. Jeśłi reklama nie jest prawdziwa... No to przecież za nasze pieniądze siedi kilkudziesięciu czy kilkuset gości, których zadaniem jest nas chronić przed taką nieuczciwą reklamą, czy może sę mylę?

  • 0

    20. ~mirekb  2006-11-17 11:43:52  host: apn-100-187.gprsbal.plusgsm.pl

    ludzie majace oranrzadem majom dziwne problemy..i+ 220kb/s.po prostu..

  • 0

    21. ~szalony  2006-11-17 12:41:29  host: inet20909-1.eranet.pl

    Ja Orange wogóle nie biorę pod uwagę :-) po testach blado mi wypadł a na dodatek czasami łapał sam gprs w łodzi faktycznie Era rządzi :) Plus ma u mnie już żółtą kartkę za tylko gprs w mojej okolicy i w nowym roku trzeba przerwać tą nie odwzajemnioną miłość zrezygnuje z niego skoro myśli że w łodzi gprs jest wystarczający.

  • 0

    22.  2006-11-17 12:50:37

    wlo: Żadna różnica, po prostu mówię o swojej konfiguracji BE + GC89. A co do zasięgu w budynkach - u mnie nie ma z tym najmniejszych problemów. Jasiek: Jakby ktoś proponował Ci kupę na talerzu, wykwintnie podaną z całą zastawką to też dałbyś ją sobie wcisnąć? Nie rozumiem tego sposobu myślenia, przecież jeśli z góry wiadomo, że coś może słabo działać i nie zadowalać Twoich potrzeb, NIE BIERZESZ TEGO. Wystarczyło poczekać trochę do momentu jak weszły lepsze promocje i wyższa prędkość, a w tym czasie korzystać z tel.kom. jako modemu, który również gwarantuje GPRS i to w o wiele lepszym wydaniu niż ten na nieszczęsnym GC75.

  • 0

    23.  2006-11-17 12:53:26

    jeż: Skontaktuj się ze mną na PW, pomogę Ci.

  • 0

    24. ~wlo  2006-11-17 20:11:33  host: ano208.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mov9k - nie wiem czy zwróciłeś uwagę... Ja o kiepskim EDGE w Orange mówiłem a nie w o Blueconnect ;-) A co do kupy... Nie zawsze kupą jest to co na nią wygląda i odwrotnie. Znam co najmniej kilka osób niezadowolonych z wyboru określonej usługi dostępu do Internetu. Winą obarczają operaotra - i mają rację. Nie winił bym sprzedawcvów - oni nie jeżdżą po terenie i nie badają zasięgu i przepustowości (chociaż znam jednego G300, który do klienta jeździ i na GC89 prezentuje iPlusa), nie mają pojęcia o zasięgu EDGE i jego możliwościach. Że powinni mieć? Nie sądzę... Powinni raczej studzić zapędy klientów - i znam takich co tak robią.

  • 0

    25. ~Robo  2006-11-17 22:50:24  host: acgi18.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ceny kart, szczegolnie w wersji standard sa nadal malo atrakcyjne. I do tego umowa na 24 m-ce. Osobom, ktore chca sie zdecydowac na internet w tej wersji polecilbym zastanowic sie nad innym rozwiązaniem. Umowa bez sprzetu jest podpisywana na 12 m-cy. Do tego dochdzi znizka w oplacie abonamentowej. Za kase, ktora nalezy wylozyc na karte w wersji standard mozna kupic telefon EDGE/UTMS. A funcjonalnosc tego rozwiazania jest znacznie lepsza. Mozna korzystac zarowno z laptopem jak i pc-tem bez koniecznosci kupowania przejsciowki pci-pcmcia w przypadku tego drugiego. Poza tym w przypadku terenu o slabym zasiegu mozna telefon umiescic np. kolo okna i miec lepszy sygnal.

  • 0

    26. ~glue  2006-11-18 20:39:36  host: apn-99-32.gprspla.plusgsm.pl

    orange to juz ma tak przerabane te ceny ofert netu, ze szkoda gadac

  • 0

    27. ~Owen_pl  2006-12-01 19:41:53  host: 217.116.110.186

    ja mam ed77 w orange i powiem jedno.....do bani. mieszkam miedzy dwoma nadajnikami(4km i 8km) i edge nie lapie prawie wcale, zadko kiedy na chwile jest. nawet antene kierunkowa zakupilem. dzwonilemdo boku i mi powiedzieli ze mieszkam na pograniczu sygnalu edge i powinienem miec. Gdzie te edge???????????????

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.