Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tańsze dwa zestawy w Simplusie

Tańsze dwa zestawy w Simplusie

WitekT 12 Lipca 2007 15:40

0 0
Od 12. lipca Simplus obniża ceny dwóch zestawów z telefonami.

Nowe ceny to:
SonyEricsson J220i za 129 zł,
SonyEricsson Z300i za 219 zł.

Ceny brutto (z VAT). Obniżka dotyczy wyłącznie towaru zamawianego w magazynie oraz aktualnie dostępnych zestawów w salonach firmowych.

Zobacz: cennik zestawów Simplus.



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 29
  • 0

    10. ~aupol  2007-07-12 17:32:08  host: cyo114.internetdsl.tpnet.pl

    Okres karencji dla Użytkowników korzystających z taryfy SIMPLUS upływa w 365 dniu od chwili zawieszenia konta z powodu zakończenia okresu ważności lub wyczerpania jego wartości. Po upływie okresu karencji zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A. dla Użytkowników następuje zaprzestanie świadczenia usług (deaktywacja numeru) przez Polkomtel S.A.

  • 0

    11. ~rafal  2007-07-12 18:51:28  host: bdx160.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech zmniejsza "złodzieje" minute na stacjonarne w taryfie simplus

  • 0

    12. ~  2007-07-12 19:18:01  host: host-81-190-206-61.gorzow.mm.pl

    www.heyah.ocom.pl

  • 0

    13.  2007-07-12 19:26:44

    hmm - lepiej poczytaj dokładnie regulamin świadczenia usług, kiedy wartość konta się zeruje: http://www.simplus.pl/simplus/showDoc.do?idx=868265 W momencie upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących niewykorzystana wartość konta jest automatycznie anulowana W przypadku dokonania zasilenia konta w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących anulowana wartość konta może zostać przywrócona. Przywrócenie wartości konta nastąpi w terminie 2 (dwóch) dni po dokonaniu przez Użytkownika zasilenia konta. Brak zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 12 będzie skutkował bezpowrotną utratą niewykorzystanej wartości konta

  • 0

    14. ~aupol  2007-07-12 20:51:01  host: cyo114.internetdsl.tpnet.pl

    masz rację ale ja odpowiadałem na info, że karta zostanie bezpowrotnie utracona po zablokowaniu połączeń

  • 0

    15. ~12ff  2007-07-12 21:27:53  host: hipernet124.brda.net

    Za bardzo nie wiem o co chodzi,jęsli skończy mi się waznośc konta na pałączenia przychodzące i minie 7 dni to trace to co miałem na koncie ?? W regulaminie było napisane ze od zawieszenia konta 365 dni jest az mi zabiora zdeaktywuja karte.

  • 0

    16. ~r  2007-07-12 21:47:48  host: chello087207229190.chello.pl

    #15: po 365dniach to mają prawo zdeaktywować kartę! Kiedyś nie zabierali kasy do momentu deaktywacji karty ale tak jak piszą od kilku lat w regulaminie kasę w zasadzie mogą zabrać po 30+7 dniach od zablokowania wychodzących. Raczej nie stosują takiej praktyki ale nie miałem ostatnio "przyjemności" sprawdzenia w praktyce czy tak jest faktycznie. Ostatnio jeden użytkownik Telepolis twierdził, że mu zabrali kasę. Więc nie możesz spać spokojnie bo nie znasz dnia ani godziny ;-)

  • 0

    17. ~Wojtas  2007-07-12 22:45:20  host: abty168.neoplus.adsl.tpnet.pl

    04 lipca 2007 r. "( wł ) jak się dowiadujemy ze źródeł zbliżonych do operatora, mniejwięcej od maja, a realnie od momentu ogłoszenia nowych planów taryfowych w Simplusie Polkomtel zaczął realizować kolejny krok w polityce oszczędnościowej, choć ... tak naprawdę zgodny z regulaminem świadczenia usługi. Po zakończeniu ważności konta prepaid na połączenia wychodzące operator anuluje obecnie środki na koncie użytkownika. Jeśli ten nie doładuje konta w ciągu 7 dni od dnia anulowania środków, przepadają one bezpowrotnie. Dotąd było tak, że środki były utrzymywane przez cały czas "życia" numeru klienta prepaid. " Źródło: htt p://www.gsmbiz.livenet. pl/gsm/plus/news. html

  • 0

    18. ~jojo  2007-07-12 22:58:11  host: eel36.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobrze, że się uczą - źle, że od orangutana...

  • 0

    19. ~r  2007-07-12 23:06:47  host: chello087207229190.chello.pl

    #17: jeśli tak faktycznie jest to kiszka. Ale w sumie to jest podobne do Plusa. Oni raczej mają za dużo klientów prepaid i chcą ludzi odstraszyć. Pewnie prepaidowcy im destabilizują systemy informatyczne. Ja tam i tak używam w tej chwili simplusa testowo i chyba trzeba będzie zakończyć te testy. Bez większego żalu :-)

  • 0

    20. ~r  2007-07-12 23:17:11  host: chello087207229190.chello.pl

    #17: ale w regulaminie piszą, że środki anulują po utracie ważności konta na połączenia przychodzące. Coś mi się zdaje, że pan Wacław zamącił.

  • 0

    21. ~mirekb  2007-07-13 07:40:21  host: bmh208.neoplus.adsl.tpnet.pl

    *20 zgadza sie..moi drodzy zabierania kasy z konta nastapi tak naprawde po zmianie systemu billingowego czyli nie szybko.plus wiecej o tym mowi niz robi.od lat z reszta..niech sie znajdzie 1 co mu kasa z konta zniknela..nie wydaje mi sie ze jest taki bo simplusa i wszystkie jego wady znam od poczatku i nigdy to nie mialo miejsca.czekam na tego ktory to zmieni i to udowodni na telepolis

  • 0

    22. ~miliard  2007-07-13 12:59:35  host: 195.116.35.23

    @19 - gdyby mieli zbyt dużo klientów prepaid to jaki byłby sens tak intensywnego reklamowania sim+a?

  • 0

    23. ~miliard  2007-07-13 13:01:27  host: 195.116.35.23

    Z300i na początku roku kupiłem w tej cenie więc co to za obniżka? Swoją drogą to bardzo wytrzymały telefon. Synek wyrzucił go z balkonu (4p.) na trawę i telefon działa cały czas :)

  • 0

    24. ~bruner  2007-07-13 16:43:26  host: wschod-113.tp.unicity.pl

    Ciekawe skąd są te SE J220i w sklep.plusgsm.pl, bo z ceny - 159zł - wynika, że napewno nie z magazynu.

  • 0

    25. ~fajek  2007-07-20 17:29:39  host: eua155.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pewnie salon internetowy Plus sam go wyprodukował lub na obudowie widnieje napis "Plus GSM :-)"

  • 0

    26. ~papszmir  2007-07-20 19:23:58  host: bostoaca.love.blondita.radzionkow.net

    nigdy nie widziałem, by telefony z Plusa miały logo Plusa na sobie, w przeciwieństwie do orange

  • 0

    27.  2007-07-29 19:33:26

    SE J220i kosztuje 159,00 a nie 129,00 jak błędnie podano w NEWSie. Kasa z konta ma prawo zniknąć dopiero po 30 dniach od zablokowania połączeń WYCHODZĄCYCH. Mamy więć jeszcze 30 dni na ODBIERANIE połączeń. Potem blokowane są PRZYCHODZĄCE i dopiero wtedy MOGA ZABRAĆ KASĘ, ale w przypadku doładowania w ciagu 2 dni przez BOK lub 601102555 z innego telefonu dzwoniąć odzyskamy środki w ciągu 2 DNI. Polkomtel POMYLIŁ sie i podał cenę 129,00 za SE J220i, ale zaraz sprostował cenę na 159,00. Pracownik Plusa. Liberty.

  • 0

    28. ~Thomas  2008-03-05 13:08:47  host: apv226.internetdsl.tpnet.pl

    Powiem wam że tu w Polsce to jest jedno WIELKIE ZŁODZIEJSTWO!!!!!!!! W Szwajcarii korzystam z komórki w sieci M-Budget i tam nie ma czegoś takiego jak zmuszanie do ładowania konta i straszenie zabraniem środków w przypadku nie doładowania w terminie miesiąca czy 3 miesięcy czy deaktywacja numeru. W szwajcarii masz pełna swobode doładowujesz kiedy chcesz i za jaka kwote chcesz, masz pełna swobode -kwota doładowania nie wpływa na żadne przedłużenie ważności konta tu nie ma czegoś takiego jest tylko jeden warunek przynajmniej raz w roku musisz użyc swojego telefonu tzn. wysłac smsa lub wykonać krótką choćby 5 sekundową rozmowe bo inaczej ci zdeaktywują numer ale jeśli nie masz potrzeby dzwonić to środki które masz na karcie możesz trzymać nawet przez 10 czy 15 lub 20 lat i nikt ci ich nie zabierze. W Polsce to złodziej na złodzjeju i tylko okradają tych biednych ludzi jak sie tylko da. Jedno wielkie złodziejstwo !!!!!!!!!!!!!

  • 0

    29. ~dami  2009-02-25 10:37:33  host: dynamic-78-8-43-66.ssp.dialog.net.pl

    plus/simplus i inne twory polkomtelu to TOTALNE dziadostwo!!! Z jakiej kurwa racji zabierają wpłacone środki? zmuszając do ładowania karty? ładuj albo ci wszystko zabierzemy, pierdoleni szantażyści, pieprzona zacofana polska. W innych krajach to do niepomyślenia by operatorzy odpierdalali takie cyrki, w Polsce jest jak w zoo.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-5-196.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.