Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Tanie SMS-y w Heyah

Tanie SMS-y w Heyah

sirmark 3 Lutego 2005 16:20

0 0

Zgodnie z obietnicą 7 lutego 2005 Heyah ogłasza nową ofertę. Wszyscy użytkownicy Heyah będą wysyłać SMSy wewnątrz sieci za jedyne 3gr brutto. W nawiązaniu do zasady Heyah, ceny obowiązują dla wszystkich od razu i bez dodatkowych działań ze strony użytkownika.




Heyah jest marką stworzona z myślą o młodzieży, a właśnie młodzi ludzie żyją szybko i intensywnie. Komunikują się głównie za pomocą SMSów. O popularności krótkich wiadomości tekstowych przekonują nie tylko obserwacje, lecz także badania rynku oraz ich wnikliwe analizy. Dlatego Heyah i tym razem zaproponowała najprostsze rozwiązanie – SMS za najniższą cenę.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 47
  • 0

    28. ~poprostu  2005-02-08 15:15:00  host: rrcs-24-39-132-77.nyc.biz.rr.com

    powiem wam tak pop jest moim zdaniem nalepszy dlaczego?nie trzeba go doladowywac przez rok bedzie dzialal,darmowe smsy przez internet i darmowe odsylanie na bramke ideii do danej osoby ktora go odsyla jestes za granica i masz kontakt fajowo ja tak wlasnie mam pozatym nie jest drogi pozatym jak ktos sie decyduje na prepaid to malo rozmawia logiczne a jak kto gada duzo to postpaid to chyba wszystko mowi za siebie w innnych sieciach trzeba czesciej doladowywac konto bo ci wylacza numer a za esy z internetu trzeba placic komedia pozdrawiam popowiczow za dobry wybor a reszcie proponuje przemyslec trzymta sie

  • 0

    29. ~Jaczuro  2005-02-08 15:36:38  host: 82.160.38.179

    moze i gowniana opcja jak sie nie ma za duzo friendow w heja ale jak kupisz razem z dziewczyna, to sie mozna za***ac tymi sms'ami. Liczyl ktos???? karta 20zl = 666.666666(6) sms, karta 50zl = 1666.666(6) sms'ow. na karcie 50zl codziennie przez 3 miesiace = 18.5sms, a na karcie 20zl = ok. 22 sms DZIENNIE!!!! MALO????? i zaden dumping, poza tym reszta sieci predko nie zejdzie z cen, dopoki nie zobaczy co sie stanie dalej

  • 0

    30. ~hehe  2005-02-08 17:14:00  host: rrcs-24-39-132-77.nyc.biz.rr.com

    koedia ile mozna pisac tych dziwnych smsow dajcie spokuj przesada dla dzieci to moze frajda ale z tego co widze to nie ma to jak normalna gadka przez fon ludzie

  • 0

    31. ~daltoon  2005-02-09 17:31:00  host: bkl25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co wy tamwiecie q.rwa o telefoni??? idea i plus to jedno wielkie bagno. teraz w sieci wysylam 5 sms`ow w cenie sprzed WIELKIEJ OBNIŻKI.... hihi

  • 0

    32. ~misio  2005-02-09 23:02:00  host: drv20.neoplus.adsl.tpnet.pl

    daltoon; Ja dzięki, że jestem w Plusie wysyłam sms-y za darmo z bramki Miasto Plusa do wszystkich sieci. Ba, nawet mam raport dostarczenia wiadomości. Nie muszę nawet wpisywać słowa z bzdurnej grafiki do Ideii. Mam fajną pocztę plusnet, która oferuje darmowe powiadomienia sms-em o nadejściu nowego maila. Nawet bez dostępu do komputera mogę maila odczytać i wysłać odpowiedź. Klienci Ery i Idei mogą sobie tylko o tym pomarzyć.

  • 0

    33. ~zoska  2005-02-10 15:06:00  host: c125-179.icpnet.pl

    DO MISIA: w Erze tez mozesz wysylac do wszystkich SMS z omnix, no i masz poczte na eranet ;p mozesz przeczytac poczte przez SMS, WAP, lub ja odsluchac...

  • 0

    34. ~FiFoL  2005-02-10 16:43:00  host: aragorn.ghnet.pl

    Najlepszy Jest Team 7 !! Heyah Alternatywa Dla Ubogich !! Aha Łomki Na Ere Sie Da Wysyłać Sms-y Z Bramki !! NA Plusa Tak Samo Oczywiście Za Darmo Ale Na Ere Jest Ograniczona Liczba !!A Na Heyah To Nie Wiem Nie Dotykam Nawet Tego GooFna !!

  • 0

    35. ~waldek  2005-02-10 21:43:00  host: cbi238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    IDEA JEST NAJLEPSZA!!! Heyah robi co moze, aby utrzymać ten milion swoich abonentów. Nie dziwię się, że obniżyła aż tak ceny na sms do Heyah, skoro tak mało osób ma tą sieć-Erai Heyah to jedno wielkie badziewie!!!!! W erze plusów liczy się tylko IDEA!!!

  • 0

    36. ~the best  2005-02-10 22:11:00  host: drj241.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja napewno do Ideokomuny się nie zapiszę. Telekomuna i Ideokomuna to złodzieje wysyłający kasę do Francji. Ja się do nich nie zapiszę, gdyby za darmo nawet dawali komórki a rozmowy były po 1 grosz za minutę.

  • 0

    37. ~123  2005-02-11 07:01:00  host: dnp78.neoplus.adsl.tpnet.pl

    DLACZEGP KAZDY PISZE ZE TP I IDEA TO KOMUNA KOUNA TO PLUS IERA

  • 0

    38. ~Polan  2005-02-12 02:44:36  host: systemy186.toya.net.pl

    http://www.text.plusgsm.pl/sms/ To jest darmowa bramka plusa, Na stronie Heyaha znajdziecie jak poszukacie (i sie zalogujecie) bramke sms darmowa, do twego polecam zalogowac sie za friko na bramke ery(srednio skomplikowane) z niej tez sms'y do heyah darmo sie sle (na ere tez oczywiscie)

  • 0

    39. ~tofik  2005-02-12 13:56:00  host: bjw173.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sorry ale nie kumam co niektórzy maja do heyah. Dla mnie to super sieć pozatym mam smsy po 3gr a w pop to trzeba wysłac najpierw sms na jakiś tam numer i zabieraja 12 zł i dopiero wtedy sa po 6gr do popa. Pozatym w innych sieciach to maj co miesiac nowe taryfy joba można dostac nie waidomo co wybierac w heyah jest prosto i przejrzyście!!!!

  • 0

    40. ~wioola  2006-01-28 18:44:22  host: zs102.internetdsl.tpnet.pl

    jaki jest kod na otrzymywanie smsów z internetu na ideę??

  • 0

    41. ~Jerry_Cat(P)  2006-03-11 17:23:23  host: host-n3-87-24.telpol.net.pl

    hmmmm..... a moim zdaniem dosc satysfakcjonująca by byla propozycja taka.. by w sieci smsy byly po 1gr.a poza siecia 3gr.heyah to powinna przemyslec bo wydaje mi sie ze to dosc kuszaca propozycja by nalapac PELNO klijentów

  • 0

    42. ~jerry_  2006-03-11 17:24:47  host: host-n3-87-24.telpol.net.pl

    co wy na to?? Heyah pomysl o mojej propozycji.

  • 0

    43. ~kala  2006-12-15 19:07:00  host: aaos45.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Madziorek co robisz wpadnij domnie bo mi się nudzi jak nimosz nic do roboty pa

  • 0

    44. ~JUrek  2007-01-26 21:13:14  host: den13.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oco w tym chodzi bo nizbyt czajic jam

  • 0

    45. ~Sandra  2007-04-03 20:59:22  host: ede54.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no widzicie szkoda ze do ery nie ma jakis tanszych sms-ow bo ja mam heyah i spoko ale tylko w sieci;-(

  • 0

    46. ~  2012-03-12 21:11:47  host: 37.31.7.104

    ja jestem w heyah i zastanawiam sie nad zmiana numeru...według mnie heyah niema konkretnego pakietu..a niby tyle promocji..Ostatnio scagnełam pakiet 300smsow do wszystkich sieci kase mi pbrali ale pakietu jak niewidzialam tak dalej niemam pakietu zapadł sie pod ziemie..

  • 0

    47.  2012-03-12 21:14:08

    @46, nic dziwnego, bo w Heyah nie ma pakietu 300 SMS-ów.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-90-21.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.