Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile: Zmiany w ofercie blueconnect

T-Mobile: Zmiany w ofercie blueconnect

LuiN 16 Stycznia 2013 15:13

1 0

Od 21. stycznia T-Mobile wprowadza nowe oferty Internetu mobilnego blueconnect. Maksymalny czas trwania umowy to teraz 24 mies., pojawia się taryfa z limitem danych 35 GB, jak i nowe możliwości zakupu sprzętu z dostępem do Internetu.



W nowej ofercie klienci będą mogli podpisywać umowy na świadczenie usług mobilnego Internetu obowiązujące przez 24 miesiące, natomiast decydując się dodatkowo na zakup tabletu czy laptopa, abonent niezależnie może spłacać zakup urządzenia przez okres nawet do 48 miesięcy.

W całym tym okresie T-Mobile zobowiązuje się do zachowania jednakowej stawki miesięcznego abonamentu zarówno przez dwa lata trwania umowy na usługę, jak i przez kolejne miesiące spłacania rat za urządzenie. Dzięki temu pozostając w sieci T-Mobile do momentu całkowitej spłaty sprzętu, abonent ma zagwarantowaną równą, niską opłatę comiesięczną za zakupiony sprzęt i korzystanie z dostępu do mobilnego Internetu.




Abonenci, którym zależy na spłaceniu rat za urządzenie w okresie dwóch lat, czyli w czasie pokrywającym się z trwaniem umowy abonamentowej, mogą nadal korzystać z takiego rozwiązania.

W najnowszej ofercie dostępne będą między innymi tablet Huawei MediaPad 7 Lite z opłatą przy podpisaniu umowy w wysokości 1 zł, w abonamencie od 39,90 zł miesięcznie, tablet Samsung Galaxy Tab 10.1, a także najnowszy iPad Mini. Dla chcących zakupić laptopa, T-Mobile zaproponuje Lenovo B570e z procesorem Intel Pentium B950, 2,1 GHz lub bardzo cienkiego Samsunga 535U3C.

Nowością w ofercie T-Mobile z modemem jest taryfa blueconnect 89 z abonamentem 89,90 zł miesięcznie, której użytkownicy będą mieć do dyspozycji 35 GB limitu danych. Zastąpi ona taryfę blueconnect 79, która zapewniała 16 GB.

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: blueconnect | t-mobile

w sumie: 33
  • -1

    15. ~SA10B  2013-01-16 19:11:41  host: apn-37-247-229-23.dynamic.lte.plus.pl

    @13 To prawda...odszedłem z play bo Vmax w najwyższej taryfie 6 Mbit/s to jednak za mało a ceny nie wyróżniają się niczym szczególnym. Może jak P4 dostanie coś 1800 mHz to pozytywnie zaskoczy ofertą. Nie zapominajmy że jak weszli na rynek z Play Online 5 GB i 10 GB to przy 1GB - 2GB proponowanego w owym czasie przez konkurencję wielkość paczek była imponująca i wtedy nie przeszkadzał mnie osobiście transfer max 1 Mbit/s.

  • -1

    16. ~gggg  2013-01-16 19:20:03  host: apn-95-40-218-18.dynamic.gprs.plus.pl

    ja ostatnio wyprowadziłem się z internetem do plusa, ostatnimi czasy korzystanie z netu w t-mobile to jakieś nieporozumienie, zrywanie sesji, niemożność połączenia się z netem, jakieś dziwne przerwy kiedy transfer spada do zera i tak nawet przez 10 minut, ogólnie - fatalnie!, dwa lata temu jak podpisywałem z nimi umowę tak nie było

  • -1

    18. ~zzzz  2013-01-16 19:35:49  host: 109.231.49.54.koba.pl

    Na ścianie wschodniej jest już po odpaleniu sieci Networks! - różnica między tym co było (słabo), a co jest jest baaardzo zauważalna (IMHO in plus).

  • 0

    19. ~  2013-01-16 19:37:46  host: 84-10-213-63.dynamic.chello.pl

    Czy przy podpisaniu umowy 24M+Raty 48M można zrezygnować z usługi po 2 latach i spłacać "gołe" raty za urządzenie?

  • 0

    20. ~wasciu  2013-01-16 20:00:48  host: afgm226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @19 tak ma być, chyba na rpkom wczoraj tak napisali. Pewnie zrobią jakąś ofertę żeby zostać na dłużej

  • 1

    21. ~  2013-01-16 21:29:47  host: staticline22441.toya.net.pl

    a to na te raty będzie osobna faktura? i co jak po 2 latach ktoś podpisze umowę na kolejny sprzęt, pewnie też ratalny, 2 raty i 1 abonament za tego samego bc:). zabawne, a najśmieszniejsze jest to że pewnie za tym ruchem pójdą inni operatorzy:). jak dla mnie zagranie słabe. niech dadzą raty na 40 lat i mieszkanie, a abonament na taryfę domową (czy jakoś tak, dawna era domowa) do tego mieszkania tylko na rok czasu, z możliwością przedłużenia, mają przed sobą nowe możliwości. a potem sprzedaż samochodów, itp, itd.

  • 0

    22. ~Fryc  2013-01-16 21:42:14  host: 46.204.92.135.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    18 jeszcze nie wszedzie tak jest

  • 0

    23.  2013-01-16 22:14:38

    Czemu w prawie telekomunikacyjnym tylko nowe umowy mogą być do 24 m-cy? Czy ktoś kto podpisuje drugą umowę, nie może zostać "wmanewrowany" w 48-miesięczną umowę?

  • 0

    24.  2013-01-16 22:16:33

    s1k0r3k: jak to "wmanewrowany"?

  • 0

    25.  2013-01-16 22:19:22

    Tak samo, jak ktoś kto podpisuje pierwszy raz umowę. Czym się różni ktoś kto podpisuje pierwszy raz umowę, od tego który przedłuża? Czemu pierwsza nie może być dłuższa niż 24 m-ce? Przecież też umowa może być przemyślana. Dlaczego druga umowa może być na 48 m-cy albo więcej?

  • 0

    26.  2013-01-16 22:22:58

    s1j0r3k: chodzi o to, że operatorzy zbyt często reklamują się jako ci oferujący wysoką jakość, a tak wcale być nie musi. Jak podpisujesz kolejną umowę, to już wiesz co oferuje dany operator i bardziej świadomie podejmujesz decyzję. Przy pierwszej umowie najczęściej znasz tylko cenę albo opowieści znajomych, ale sam nie posmakowałeś realiów...

  • 0

    27.  2013-01-16 22:24:03

    Czekam na info o kontroli transferu przy pomocy kodu, oraz wysokości opłaty aktywacyjnej. Bez tych informacji nie zabieram głosu na temat tej oferty. Jeśli T-Mobile myśli, że nadal może sprzedawać dostęp do internetu bez kontroli transferu, a użytkownicy będą z tego faktu zadowoleni, to się grubo mylą. Będziemy liczyć transfer z niemiecką precyzją.

  • 0

    28.  2013-01-16 22:36:36

    Witek, masz rację:-). Nie każdy przecież tak jak my tutaj, czytamy fora o jakości, zasięgu, czy sprawdza usługi przed podpisaniem umowy itp. Brałem pod uwagę raczej naciągnięcie klienta na iPada za 1 zł na 48 m-cy, który często jest niewiele tańszy niż np w abo na 36 albo na 24. Przykładem może być TM, gdzie niedawno sprawdzałem ceny smartfonów i różnica wynosiła do ok. 100 zł pomiędzy abonamentami na 24 i 48 m-cy, a więc coś jest nie tak z tymi drugimi.

  • 0

    29.  2013-01-16 22:38:58

    s1k0r3k: no właśnie... My tu mamy skrzywione postrzeganie tego biznesu. :-)

  • 0

    30. ~mirekb  2013-01-16 23:12:29  host: apn-37-109-148-69.dynamic.lte.plus.pl

    @27 zostaje iboa,billing i da sie ogarnac. za pomoca ussd to nie sądze ale dobrze by bylo zeby tak bylo u wszystkich mno

  • 0

    31. ~qwerty  2013-01-16 23:24:45  host: 37.31.196.146.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    zakres wykorzystanego limitu można sprawdzać przez zarządzanie kontem na stronie t-mobile.pl, wystarczy wyświetlić zarejestrowane w danym cyklu połączenia i na podsumowaniu jest ilość przetransferowanych danych więc łatwo określić ile zostało

  • 0

    32. ~  2013-01-16 23:30:38  host: ip-151-248-39-80.free.aero2.net.pl

    35 gb po edge, oj chyba bym sie zajechał... budujcie networks - cos wam to nie idzie. Bo nawet 120 GB bedzie zle, jak nie bedzie infry.

  • 0

    33. ~  2013-01-16 23:52:31  host: v18-14.opera-mini.net

    ja nie narzekam na Networks, bo poprawa jest zauwazalna ale wczesniej tez w miastach nie bylo problemow a edge ptc ma chyba najbardziej podkrecone i stabilne. Teraz doszlo duzo stacji u21 i jest zdecydowanie lepiej. Czekam na u9 bo tych jeszcze nie odpalili. Teraz 8-10Mb spokojnie wyciagam.

  • 0

    34.  2013-01-17 22:11:14

    31 - chyba żartujesz, że będę każdorazowo się logował i tracił tyle czasu, żeby sprawdzić coś, co u każdego innego operatora zajmuje 2 sekundy. Poza tym, sesje w T-Mobile są rozliczane o północy każdego dnia, więc z dokładnością też nie najlepiej się to prezentuje. Krótko mówiąc, operator daje w temacie du.py na maxa i nie pomogą tu żadne zaklęcia klakierów. Jak wam nie wstyd bronić takiego chłamu? Kody w stylu *121# w Plusie, *108# w Play, a nawet *100*# w Orange, umożliwiają PRECYZYJNE określenie pozostałych MB do wykorzystania, a wy proponujecie LOGOWANIE do serwisu, czy wręcz korespondencję mailową? Może jeszcze listy polecone będziecie wysyłać? Kasować opłaty za sprawdzanie stanu konta to PODSTĘPNIE I BEZ POWIADAMIANIA, potraficie bez szemrania ( mnóstwo osób nie ma pojęcia o ich istnieniu - myślą, że coś nie tak z systemem ). Wprowadzić bieżącą aktualizację sesji i kody sprawdzające - to już wam nie śpieszno. Dlatego będę powtarzał jak mantrę : chromolę was, aż zaczniecie nas traktować należycie. Mój czarny PR zatacza coraz szersze kręgi i otwieram oczy komu tylko mogę, na waszą krętacką i podstępną politykę. Moja gorycz jest tym większa, że jeszcze sześć lat temu, stawiałem was za wzór i polecałem znajomym. Wraz z rozpowszechnieniem transmisji danych, bez możliwości normalnej jej kontroli, likwidacją nieprzepadających Erajednostek w taryfach innych niż niedostępna Happy, wprowadzeniem opłat za sprawdzanie konta, czy wreszcie ostatnimi popisami z promocjami, które się wzajemnie wykluczają, CAŁKOWICIE straciliście moje uznanie i szacunek. Niestety,obecnie jesteście bardziej obrzydliwym operatorem niż Plus. Przykro mi bardzo z tego powodu.

  • 0

    35. ~  2013-01-19 11:32:04  host: 188.147.20.148.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nigdy więcej usług T-mobile. Dałem się wmanewrować w dwa blueconnecty na 36 m-cy i baaaardzo tego żałuję. "Szanowny" operator robi sobie jaja z klientów oraz z własnej infrastruktury, która jest zaniedbana i słabo konserwowana pod względem programowym. Chyba, że właśnie o to chodzi ;). Mam problem na dwóch blukonektach abonamentowych. Co ciekawe, zasięg i jakość sygnału nie mają tu znaczenia. Na pełnym zakresie problem występuje tak samo jak na słabym. Z moich obserwacji wynika, że bezpośrednią winę za ciągłe zrywanie połączeń ponosi ciągłe, upierdliwe i notoryczne wygasanie dzierżawy zewnętrznego adresu IP. W ciągu minuty potrafię otrzymać kilkanaście różnych adresów IP, przez co sesje są zrywane i nawiązywane na nowo. Co ciekawe adres wewnętrzny się nie zmienia w tym czasie, a więc jest to dowód na to, że problem występuje na zewnętrznym węźle sieci do której jest podłączony modem i nie ma to nic wspólnego ze stanem naszego komputera, czy systemu. Dlaczego tak się dzieje, można tylko się domyślać. Moim zdaniem może to być spowodowane małą przepustowością BTSów i w momencie gdy do BTSa podłącza się kolejny klient, robi się rewolucja w przydzielaniu adresów. Może więc to być błąd w systemie, ale może też być działaniem ukierunkowanym, na jak najczęstsze sprawdzanie stanu i ilości klientów podłączonych do BTS'a. Nie powinno się to jednak odbywać kosztem nawiązanych już sesji, a niestety tak się dzieje. W BOA usłyszałem tylko tyle, że w standardowej usłudze adresy przydzielane są dynamicznie i dlatego się zmieniają. Na pytanie dlaczego kilkanaście razy na minutę, usłyszałem że w standardowej usłudze adresy przydzielane są dynamicznie, natomiast na pytanie .... No i tak w kółko ;). Co ciekawe, na kartach ORANGE problem ten nie występuje, więc porady typu masz wirusa, robaka itp można od razu pominąć milczeniem ;).

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.